Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
w jaki sposob można delikatnie obnizyc przód przy zawieszeniu m-technik???auto ma nivo po wymianie kompletnego zawiasu przod i tyl wraz z poduchami amorkami przod stoi delikatnie za wysoko...jak obnizyc zawieszenie m-technik??sa pod nie inne sprezyny?a moze gwint na przów?czy ktos cos takiego robil??moze ktos ma doswiadczenia z m-technikiem i jego obnizaniem?? :8)
Opublikowano
nie zalezy mi zeby auto calkowicie lezalo na glebie...chcialbym opuscic ja o okolo centymetr moze poltora.ale nie moge nic znalesc pod m-technik...
Opublikowano

Pewien jesteś, że to wszystko M-technik?

Ja co prawda mam sedana, ale auto jest tak niskie, ze 15 cm kolein i muszę jechać górą, bo szoruje równo blacha pod silnikiem.

Niewiele wyżej jest sam zderzak.

Zaglądnij do mojej galerii to zobaczysz jak nisko siedzi mi samochód.

Nie mam nic modyfikowanego ani obniżanego, pełna seria.

 

Może być też tak, że z racji nowego zawiasu wszystko musi się ułożyć i po jakimś czasie ładnie usiądzie.

Opublikowano
Dobra, a może ktoś przy okazji opisze, jak jakimś softem podnieść tył w touringu? Zależy mi na podniesieniu, bo czasem ciągnę po progach...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Nie podoba mi sie jak auto stoi tył jest faktycznie nisko a przód na orri 17'' m-pakietowych jest za wysoko...nie pasuje do tylu...w nadkolach jest za duzo miejsca...zakupilem dzis 18'' wzor m5 na ladnych zimowkach profil opony 40 jak zmienie za 2 moze 3 tygodnie moze okaze sie ze jest troche lepiej...
Opublikowano
Pewien jesteś, że to wszystko M-technik?

Ja co prawda mam sedana, ale auto jest tak niskie, ze 15 cm kolein i muszę jechać górą, bo szoruje równo blacha pod silnikiem.

Niewiele wyżej jest sam zderzak.

Zaglądnij do mojej galerii to zobaczysz jak nisko siedzi mi samochód.

Nie mam nic modyfikowanego ani obniżanego, pełna seria.

 

Nie przesadzaj, wcale tak nisko nie siedzi ;)

Tez mam m-technika i da sie z tym jezdzic.

Wiadomo, ze po wyboistym terenie nie przejade, np. w drozkach leśnych, ale wieksze koleiny łyka bez problemu

Opublikowano

też mam m-technika i tragedii wielkiej nie ma. Ale co ciekawe, z mojej obserwacji porszaki ("zwykłe" 997) pod większe krawężniki przodem podjeżdżają :wink:

co do wysokości przodu - skąd masz sprężyny ? Jak z aso to się ułożą (tj. trochę opadnie)

 

legrooch, w inpie da się poustawiać (wydaje mi się, że na stałe ale głowy nie dam)

Opublikowano

Pytam się o procedurę, bo swego czasu ustawiając INPA położyłem w całości na prawe koło i nie ruszyłem, dopiero DIS pomógł "wyzerować" ustawienia.

Jednak dziś próbując podnieść wolałbym dokładny opis sekwencji ustawień :)

Opublikowano
Pewien jesteś, że to wszystko M-technik?

Ja co prawda mam sedana, ale auto jest tak niskie, ze 15 cm kolein i muszę jechać górą, bo szoruje równo blacha pod silnikiem.

Niewiele wyżej jest sam zderzak.

Zaglądnij do mojej galerii to zobaczysz jak nisko siedzi mi samochód.

Nie mam nic modyfikowanego ani obniżanego, pełna seria.

 

Nie przesadzaj, wcale tak nisko nie siedzi ;)

Tez mam m-technika i da sie z tym jezdzic.

Wiadomo, ze po wyboistym terenie nie przejade, np. w drozkach leśnych, ale wieksze koleiny łyka bez problemu

 

 

Ja nie mowie, że się nie da.

Ale sam napisałeś, że jest dość ciężko.

Nasze drogi to w większości jednak wyboje wiec blacha pod auto niezbędna.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.