Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witajcie. Planuje kupic bmw e46 coupe 2004r tylko nie wiem czym sie kierowac orraz ktory silnik i z jakmi oznaczeniami wybrac poniewaz nie znam sie jeszcze tak dobrze na bmw, wczesniej jezdzilem autami z grupy vag i dlatego chcialbym od was uzysakac porady.

Najbardziej by mnie satysfakcjonowalo 330d 204km manual poniewaz fajnie mozna ja zrezac i zrobic duzo wiecej koni, ale takich jest malo rozymyslam takze nad 320d 150km manual jednak dla mnie troche za slaba, a moze lepiej benzyne 325ci mam do kupienia za bardzo dobra kase lub 330ci, wiem jednak ze benzynowki maja duze spalanie czy moze oplaca sie z niej zrobi kuchenke czy moze pozostac przy dieslu. Powiedzcie mi prosze czym sie kierowac gdzie znalezc oznaczenia silnika lub wyposazenia PROSZZE WAS O POMOC DLA LAIKA z gory przepraszam jesli kogos obrazilem pozdrawiam

 

tutaj taki maly przyklad z silnikiem m57n

http://otomoto.pl/bmw-330-coupe-C24776896.html

jednakze chyba cena mocno zawyzona

lub to chociaz ty chyba za mało kosztuje

http://otomoto.pl/bmw-320-coupe-100-bezwypadek-C25660772.html

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Witaj,

 

tu masz rozpiskę silników i lata w jakich były montowane:

http://pl.wikipedia.org/wiki/BMW_E46

Odnośnie cen e46 to popatrz na mobile ile stoją z oryginalnym przebiegiem ok 200 tyś i wtedy odpowiedz sobie na pytanie czy ta 330cd jest droga :roll:

Najważniejsze pytanie: jaki budżet??? Ile km robisz rocznie?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Nie wnioskuj nt. ceny versus rocznik nie sprawdzając samochodu. Czasami coś co wydaje się tanie docelowo kosztuje nowego właściciela zarwane noce i tysięczne wydatki.

Za takie pieniądze można oczekiwać auta w odpowiednim stanie technicznym ale o tym się nie przekonasz na odległość.

Niektóre osoby mogłyby się zabić, skacząc z poziomu swojego "ego" na poziom swojego IQ

..............................................................................................

Freude am fahren


Moje auto - http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=190785

Opublikowano (edytowane)

20tys rocznie budzet na ta chwile 32tys ale sie zmienia

chodzi mi o to czy warto kupic 330d czy 320d zrezac na wiecej mam mozliwosci tuningowe tych aut a jesli chodzi o benzyniaki to mam do kupienia piekna czarna coupe 2004 325ci skora xenon itp za 24tys lub 330ci za 30tys. Jednakze jestem rezaczem i chcialbym kupic mozilwie jak najtaniej jak najlepszy model poniewaz doinwestuje go do granic mozliwosci stad to 330d

Edytowane przez mixedmartialarts
Opublikowano
Jeśli robisz do 20 tys. km rocznie i masz dobrą benzynkę to się nie zastanawiaj. 330d przy ciężkiej nodze tez potrafi swoje spalić a jakie są ceny na stacjach to przecież wiesz.

Niektóre osoby mogłyby się zabić, skacząc z poziomu swojego "ego" na poziom swojego IQ

..............................................................................................

Freude am fahren


Moje auto - http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=190785

Opublikowano
Jeśli myślisz o mocy to 320d odpada. Nawet po korekcji mapy paliwowej nie uzyskasz mocy 330i.

Niektóre osoby mogłyby się zabić, skacząc z poziomu swojego "ego" na poziom swojego IQ

..............................................................................................

Freude am fahren


Moje auto - http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=190785

Opublikowano

no wiem dlatego chcialbym jesli juz to kupic 330d i podniesci moc do 260km lub kupic 330ci i zostac z 230km hmm

jeszcze pytanie gdzie w bmw znajduje sie taka kartka z wyposazeniem kolorem kodem silnika itd

Opublikowano
Wszystkie dane masz zakodowane w nr VIN. Wrzucasz VIN na forum i będziesz znał szczegóły. O jakim roczniku myślisz?

Niektóre osoby mogłyby się zabić, skacząc z poziomu swojego "ego" na poziom swojego IQ

..............................................................................................

Freude am fahren


Moje auto - http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=190785

Opublikowano
Dokładnie o tym samym pomyślałem. Tym bardziej, że następny krok czyli korekta na 260KM wymaga bardzo dobrego stanu technicznego auta. A ciężko będzie kupić taki okaz z takim budżetem a doprowadzenie do odpowiedniego stanu może kosztować całkiem sporo tysięcy złotych.

Niektóre osoby mogłyby się zabić, skacząc z poziomu swojego "ego" na poziom swojego IQ

..............................................................................................

Freude am fahren


Moje auto - http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=190785

Opublikowano

własnie po to zasiegam waszych opini koledzy.

nie znam sie zbytnio na bmw zawsze mialem audi pora na zmiane

aczkolwiek z tego co widze po forum to wiecej tych drogich to sa zrezane tj jakies dokladane m-pakiety kiery itd swiatla nowe nie wiadomo czy orginal a te egzemplarze do 34tys sa normalne nie rezane tylko w orginale bardziej

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Realnie zależne od tego gdzie /korki, ruch miejski etc./ i jak jeździsz. Zazwyczaj od 10/100 w górę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.