Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie, Panowie mam problem w moim Compacie ,Wsiadam dzis do auta po dlugiej trasie jaka pokonalem wczoraj 800km , i nie mila niespodzianka , nie chce krecic...;/;/

 

Przekrecam kluczyc, zapalaja sie kontrolki i slysze ..."Cyk, Cyk" - przygasaja i lipaaa...nie kreci ...potem znow włączam w druga pozycje i wogole nie zapalaja sie .....kontrolki...

 

 

popchalismy i odpala z bomby.......kupilem nowy aku i to samo...;/

Opublikowano
Jak masz miernik to sprawdź napięcie na aku (zakres DCV) przy wyłączonej stacyjce powinno być ok 12,5V, podczas rozruchu może spaść do ok. 10V. Jeśli jest mniej to może ten kupiony aku jest rozładowany - jeśli kupiony w supermarkecie to tam często stoją długo niedoładowywane i potem się do niczego nie nadają. Włącznik elektromagnetyczny rozrusznika właśnie cyka jeśli jest za niskie napięcie aku (powód - może być zwarcie powodjujące rozładowanie lub nie działa regulator alternatora). Regulator alternatora sprawdzisz mierząc napięcie po uruchomieniu silnika na aku powinno być ciągle ok. 14,5V przy różnych obrotach.
Opublikowano

akumulator kupilem CENTRE FUTURE 60ah , koles mi mowil ze sa to nowki tego roczne ...;/;/ kurdeee...zarazx pojde mierzyć..

 

 

tylko pytanie dlaczego po odpaleniu z biegu chwile auto pracuje nie rowno po czym sie uspokaja..

Opublikowano

Panowie , akumulatory oba maja po 12.7/8 ...na postoju....

 

Wszystkie odpalaja inne auta bez problemu...gdy opaliłem auto z biegu ładowanie 14,6/8...

Opublikowano

mój brat miał taki problem czyli dobry aku a cieżko odpalał, niestety okazało sie ze to rozrusznik do regeneracji.

sprawdz jeszcze bezpośrednio z aku daj kable do rozrusznika i wtedy ci wyjdzie czy rozrusznik jest ok czy do regeneracji, jak ok to problem bedzie z masą lub połaczenia kabli.

Opublikowano
mój brat miał taki problem czyli dobry aku a cieżko odpalał, niestety okazało sie ze to rozrusznik do regeneracji.

sprawdz jeszcze bezpośrednio z aku daj kable do rozrusznika i wtedy ci wyjdzie czy rozrusznik jest ok czy do regeneracji, jak ok to problem bedzie z masą lub połaczenia kabli.

 

 

 

Kurdeee najgorsze to ze jest weekend i żaden warsztat nie działa...

Opublikowano

weź rozepnij aku daj go z boku samochodu koło koła weź kable rozruchowe kabel minusowy podepnij do łapy silnika lub wahacza pierw oczysc by miały lepszy styk z plusem uważaj by nigdzie nie zrobic zwarcia. przy rozruszniku powinien byc czerwony kabel to znaczy ze to jest plus. Po dotknięciu uważaj bo rozrusznik jezeli jest dobry zacznie krecic bez przekrecania kluczyka.

 

UWAGA

do tej operacji wez druga osobe. SAMOCHOD MUSI BYC NA LUZIE I RECZNY ZACIAGNIETY najlepiej robic to z kanalu

 

 

jezeli rozrusznik normalnie zaczol krecic to znaczy ze musisz szukac dalej.

Opublikowano
stuknij w rozrusznik czyms najlepiej drewnianym, po prostu sie zawiesil nic innego, z czasem bedziesz musial go zregenerować i po problemie
Opublikowano
a potem na trasie też będzie musiał się kłaść i stukać lub na mieście. Zrobić to raz a porządnie
Opublikowano
chodzi mi o to ze jak nie ma jak sie teraz ruszyc to niech tak sprobuje, a jak znajdzie w poniedzialek kogos kto mu to zrobi niech odrazu da do naprawy :)
Opublikowano

Chyba nie umiecie czytać... Napisane było, że podczas rozruchu silnika kontrolki przygasają i słychać charakterystyczne cykanie...

Rozrusznik nie ma nic do tego, że kontrolki gasną... Jeśli już do wcale by nie kręcił A cykanie oznacza, że aku jest zdeptane, a co za tym idzie oznacza to iż alternator już się wyrobił...

Ja tak miałem ze dwa tygodnie temu... Byłem na urlopie i się stało, że mi bateria siadła. Myślałem że po prostu zostawiłem auto na światłach, ale po przejechaniu 100 km lekko się podładowywał i zaraz zdychał. Tak więc po powrocie wybrałem się do kumpla i wykręciłem alternator i się okazało, że szczotki były na wykończeniu a trzpień był wyrobiony...

Alternator dałem do regeneracji we wtorek o 8 rano a o 12 był gotowy. Za regeneracje dałem 150 zł.

Teraz jest ok.

 

Firma się mieści w poznaniu na ul. Bałtyckiej pomiędzy stacją Bp a budynkiem Żywca...

icon1.png
Opublikowano

ale kolego uzmel tam na końcu postu w którym jest problem napisane jest cyt " po włożeniu nowego dalej jest to samo "

 

a moze kolega nie sprecyzował czy wsadził nowy aku i dalej nie mógł odpalić czy wsadził i auto odpaliło normalnie a po przejechaniu paru kilometrów znów nie mógł odpalić??

 

ale to pytanie do właściciela postu.!!

Opublikowano
PAnowieeeeee...odpaliłem dzis z biegu auto podpiolem mienik i ladowanie podczas pracy silnika to 11.8 V !!!;/;/ regulator napiecia padl na alternatorze?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.