Skocz do zawartości

320d e46 -CR- odpalanie na cieplym


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witajcie, mamy w rodzinie kolejną Bunie E46 - 2002- 320d- , lecz zadziwia mnie pewien fakt , iz na zimny auto pali idealnie za nie calym obrotem rozrusznika a na cieplym potrzebuje zakreci 3-4razy.

 

 

 

 

ps. delikatnie kopci a czarno na niskich obrotach (ale chyba to norma przy tym silniku)

 

 

 

Czytalem zeby wtryski sprawdzic,jak to zrobic ? zdejmuje oslonke silnika ...i widze wtryski i co dalej ?

Edytowane przez BMW6969
Opublikowano
Wlasnie test przelewowy wtryskow powie ci najwiecej. Podpinasz wezyki gumowe zamiast przelewow i drugie konce do 4 menzurek/sloiczkow. Po kreceniu/odpaleniu auta na cieplym na ok 30 sek., sprawdzasz gdzie masz najwiecej ropy. Ten wtrysk do regeneracji/wymiany.
Opublikowano
A wiec , kupiliismy nowy AKU, 85ah 800a :D , a wsadzony byl oryginalny lecz 70ah i mial czarna kropke w tescie ;/;/ teraz auto przestalo kopcic i pali za 2-obrotem, zobaczeco sie bedzie jutro działo..
Opublikowano

wczoraj podpiolem kompa i carsoft wykazal dwa bledy...:

 

Przekaźnik dodatkowego wentylatora (czyli elektrowentylatora klimatyzacji)...MODUL AIRCO (klimatyzacjia): 22 - fan realy

 

 

i

 

 

 

EGS ( automatyczna skrzyniabiegów): 129 - CAN time out DME (CAN signal not present)

 

149 - CAN- ABS/DSC wheel speeds

 

 

 

nic wiecej nie bylo...

Opublikowano

Podłącz INPE i zczytaj błedy.

A przy tylu bawarkach w rodzinie warto zastanowic sie nad posiadaniem własnej INPY :)

http://images75.fotosik.pl/97/7ea837af20c745c4.jpg
Opublikowano
Podłącz INPE i zczytaj błedy.

A przy tylu bawarkach w rodzinie warto zastanowic sie nad posiadaniem własnej INPY :)

 

 

 

musze kupic jakis laptop z xp w domu tylko win 7 /;/ a na tym nie chce chodzic INPA

Opublikowano
U mnie problemy z odpalaniem ciepłego silnika powodowały zużyte szczotki w rozruszniku. Aby to sprawdzić odpal wyświetlanie aktualnego napięcia na zegarach i obserwuj do ilu spada napięcie w trakcie rozruchu, jeżeli poniżej 10V przy sprawnym akumulatorze to znaczy, że rozrusznik za dużo prądu pobiera.
Opublikowano
u mnie za problem z odpalaniem na ciepłym silniku odpowiadały wtryskiwacze. test przelewowy wszystko wyjaśnił - więc polecam odrazu go zrobić bo później będzie coraz gorzej (nawet 30 sekund będziesz musiał kręcić) aż później wcale nie odpali
Opublikowano
z tym testem przelewowym się wstrzymam do czasu kiedy INPE zainstaluje , a co do rozrusznika sprawdzimy dziś miernikiem...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.