Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam w planach wycięcie wszystkich (czterech) katalizatorów i zrobienie całkowitego przelotu łącznie od turbo do tłumika końcowego (bez środkowego tłumika przelotowego?). Jaką zastosować średnice rury? Czy taka modyfikacja może przyczynić się do większego spalania czy spadku mocy ,gdyż w innych tematach zdania są podzielone. Czy może wpływać negatywnie na zrobienie chiptuningu?

 

Schemat wg którego planuje przeróbkę:

http://img803.imageshack.us/img803/6774/26201386.png

 

Z opisu poniższego filmiku wyczytałem, że auto jest na całkowitym przelocie i zwykłym (ori) wydechu. Jak dla mnie dźwięk jest bardzo przyjemny dla ucha i dlatego chciałbym uzyskać podobny efekt :)

  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano
U mnie przy wymianie turbo wyciąłem wszystkie katy. Lecz zostawiłem tylni tłumik. Mocy zaraz przybyło !! Ale to może dlatego bo katy były całkowicie zapchane - więc wróciła do normy. Auto jest tak samo głośne jak wcześniej. Na twoim miejscu zrobiłbym 3" jeżeli chcesz jakieś mody do ECU ładować . Jeżeli seria to 2,5" starczy
Opublikowano

U siebie mam wstawioną rurę 2.5 cala od turbiny do ostatniego fabrycznego tłumika.

Spalanie napewno nie wzrosło ani też ( w moim przypadku ) dymienie.

Co do mocy, napewno coś tam się delikatnie wyczuje jakiś tam minimalny wzrost.

W przypadku robienia chip tuningu tylko i wyłącznie same plusy, zwłaszcza wydech 3 calowy.

Co do autka z filmiku napewno nie jest fabryczny ostatni tłumik, u mnie takiego dźwięku nie ma.

Jeżeli chodzi o kształt wydechu który narysowałeś czarną linią, trochę nie tak to zrobiłeś, rura powinna iść od turbiny w miarę prosto, a nie zaraz opadać gwałtownie w dół, tymbardziej, że miejsca jest naprawdę dużo.

"Możesz mieć każde auto, M5 i tak jest szybsze..." - Jeremy Clarkson
  • 2 tygodnie później...
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

dobra opcja, ale tak bym to widział :) bo powyższy filmik jakoś dupy nie urywa ;> poniżej wszystkie linki jakie udało mi się znaleźć po podobnej modyfikacji,

 

Wycięte katy, wydech z kwasiaka 3 cale na dwóch tłumikach przelotowych.

 

 

 

skrzynia manualna, puszki katalizatora zostały rozcięte i monolit wywalony z nich.. wszystkie 4 sztuki 2 przy turbo i 2 na środkowym. Poprostu... środkowy tłumik został ( ale on jest bardziej w stylu przelotowego....), końcowego niema...

 

Również piszę się na takową modyfikację, gdzie w województwie łódzkim polecacie taką imprezę tanio a dobrze??

pisałbym się chyba raczej na 3 calowy (późniejsza mapa). Tak więc jakie mn.w koszta tej symfonii w 530d e39? :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.