Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam jestem tu nowy i chciał bym sie poradzic o co chodzi bo mam na oku kupno E46 330D ale facet mówi ze to jest 330xD chodz z tyłu na klapie pisze tylko 330D i własnie niewiem czy to nie jest jakis przekret bo chce puscic ja za 19 tys.2000rok ful opcja.

mi sie zdaje ze troche tanio ale nie jestem szpecem od BMW wiec prosze o pomoc :))

z góry dzieki pozdrawiam . :)

Opublikowano
Witam jestem tu nowy i chciał bym sie poradzic o co chodzi bo mam na oku kupno E46 330D ale facet mówi ze to jest 330xD chodz z tyłu na klapie pisze tylko 330D i własnie niewiem czy to nie jest jakis przekret bo chce puscic ja za 19 tys.2000rok ful opcja.

mi sie zdaje ze troche tanio ale nie jestem szpecem od BMW wiec prosze o pomoc :))

z góry dzieki pozdrawiam . :)

 

 

To chyba jakaś promocja bo w tej cenie masz już ze 3 samochody, zapytaj czy nie ma części pozostałych jak ją składał bo potrzebuje kierownice - wytarła się ....

Za tą kwotę na 100 % nie kupisz bezwypadkowej 330xd czy 330d. Ale ryzyk fizyk, sprawdź a może jednak....

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

12 letnie 330d/xd trzeba kupować świadomie, tzn zdawać sobie sprawę że jest to model znacznie droższy w utrzymaniu od np 320d i wcale nie mam na myśli paliwa. Za tę cenę podejrzewam że jest to już dość mocno wyeksploatowany egzemplarz gdzie w każdej chwili może (choć nie musi) zepsuć się sporo bardzo drogich elementów (liczonych w tysiącach zł). Jak szukałem auta dla siebie to widziałem kilka ogłoszeń gdzie ktoś sprzedawał 330d za ok 30-40tys zł i przedstawiał faktury z ostatnich serwisów na kilkanaście tys. zł :wink:

Wracając do tych wyższych kosztów eksploatacji mam na myśli np. konieczności stosowania kół min 17 cali przez cały rok (drooogie), wynika to z zastosowania większych hamulców (droższych). W przypadku modelu xd dochodzi przedni napęd, części są do dostania w zasadzie tylko w ASO, amory są bardzo drogie i pewnie inne elementy również. Do tego dochodzą droższe kwoty za standardowy serwis.

 

Wiem że mega wypas kusi, jednak dobrze się zastanów czy chcesz akurat model 330d/xd bo może (choć wcale nie musi) okazać się że w kilka miesięcy dołożysz do niego kolejne 10tys zł aby tylko jeździł....

Nie podałeś linka więc nic bardziej konkretnie nie mogę napisać :wink:

 

Co do wypadkowości to wydaje mi się że szukanie kilkunastoletniego 100% bezwypadkowego bmw można porównać do szukania igły w stogu siana :cool2:

Opublikowano

330d nie jest dużo droższy w eksploatacji od 320d. W zasadzie różnice to większe koła i dodatkowe 2 cylindry. Wszystko inne kosztuje podobnie. Spalanie jest niewiele większe od 320d a jak ktoś robi głównie trasy, to w zasadzie bardzo mała różnica.

Jednak XD jest już sporo droższe a jak będziesz miał problemy z napędem to może zrobić się grubo. I tak jak wyżej już kolega napisał jest sporo różnic.

Po zatym za 19tys to wątpie, że jest w jakimkolwiek stanie :)

Opublikowano

Wszystkie tańsze mają w sobie "to coś"...

 

"Auto uszkodzone spodem"

"Niskie opłaty, załatwiane przez naszą firmę!"

"ATRAKCYJA CENA Z POWODU DELIKATNEGO STUKANIA W SILNIKU NA WOLNYCH OBROTACH"

"nieaktualne"

"NAJPRAWDOPODOBNIEJ ZAWIESZA SIE WTRYSKIWACZ"

 

itd., itp. ;D

 

 

Moim zdaniem, dobra cena za dobre, poliftowe 330d/xd to 25kpln. Za 30-35 można się już spodziewać bardzo zadbanego egzemplarza.

 

 

Pozdrawiam,

ecml

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Będzie to dobra cena o ile auto nie będzie sprawiało kłopotów, bo jeżeli po zakupie trzeba będzie wpompować kilka, czy kilkanaście tys zł to ja już nie byłbym zbyt zadowolony :shock: Ceny są niskie bo ludzie boją się tych aut, podobnie jak 2,5tdi (znajomy już wpompował ok 15tys zł w sam silnik :roll: a auto kosztowało bodajże 27000zł). Większość tych egzemplarzy z allegro pochodzi z rynku włoskiego - jak ktoś był to wie jak tam się traktuje auta :wink:

Nie ma co się oszukiwać, większość tych aut to skrajnie wyeksploatowane, najtańsze egzemplarze z zachodnich rynków. Oczywiście każdy ma swoje wymagania, ja bałbym się kupić auto za 20 tyś gdzie za 1 amortyzator trzeba zapłacić ponad 1000zł (xd).

Opublikowano

Faktycznie 330xd jest o wiele drozsza w utrzymaniu od zwyklej 330d.

 

Ceny sa dosc niskie, bo trzeba otwarcie powiedziec, ze te auta maja juz prawie 15 lat i jesli rzeczywiscie pochodza z Wloch to stan wizualny pozostawia wiele do zyczenia.

chiptuning, diagnostyka

506 072 789

Opublikowano
... Jak szukałem auta dla siebie to widziałem kilka ogłoszeń gdzie ktoś sprzedawał 330d za ok 30-40tys zł i przedstawiał faktury z ostatnich serwisów na kilkanaście tys. zł :wink:

 

Też mam znajomego w ASO ... jak chcesz to załatwię Ci odpisy faktur na wszystko ;) Pytanie tylko czy rzeczywiście te części są w jego aucie ;) Bo faktura na zakup części to pryszcz... Niech przedstawi fakturę z ASO na montaż części ;)

 

Kolejna sprawa to kupno z allegro... Wystarczy wejść u nas do działu giełda, żeby zobaczyć że goście z zerowym dorobkiem postów wystawiają auta. Potem w aukcji dodają ciekawy wpis "auto od forumowicza bmw-klub...". Dużo jest handlarzy...

Jak kraść to miliony...jak jeździć to BMW!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jasna sprawa, że wielu kombinuje :wink: . Mi chodziło o to, że ten model (silnik + napęd x) może generować ogromne koszty napraw i spore koszty serwisu. Przy zakupie warto sprawdzić papiery serwisowe, jednak nic nie zastąpi zdrowego rozsądku przy oględzinach. Wiadomo, że nie ma się co spodziewać cudów po kilkunastoletnim aucie za ułamek ceny nowego, jednak płacić ok 20tys zł po to aby w najbliższych miesiącach dołożyć kolejne 10-15 moim zdaniem mija się z celem. Przykładowo zwykła wymiana amortyzatoró w modelu 330xd pochłonie ok 5000zł, dla porównania w 320d stosując markowe zamienniki można zamknąć się w kwocie ok 1500zł. Komplet opon to także ok 1000zł na korzyść kół 16 calowych, których nie można zastosować w modelach 330 :wink: Dla mnie to bardzo istotne różnice, a to przecież przykłady czysto eksploatacyjne, w koszty napraw wtrysków, turbo, przeniesienia napędy itp. lepiej nie wnikac :wink:
Opublikowano

ok dzieki panowie :) z tego co piszecie chyba sie rozmysle i poszukam czegos innego moze :P Może jak zapłace wiecej za samochód to bedzie peniejszy :))

dzieki za pomoc :)

Opublikowano
ja mam 330d z 2001r. jestem 3 wlascicielem od nowosci, auto z polskiego salonu, nie bite nie driftowane itd, na harmanie 2 x komplet 17' alusy na nowych gumach a jak powiedzialem, ze chce sprzedac i zaczne od 26k to mnie wysmiano...nadmienie, ze zawiecha wymieniona w sumie nic nie trzeba robic na dzien dzisiejszy... 3litrowych silnikow nie kupuje ktos kto che auto w danych pieniadzach, ktos musi szukac konkretnie takiego samochodu..a 19k za 330xd to duzo za malo, no chyba, ze za skarbonke :) Powodzenia w poszukiwaniach bo naprawde warto, autko jak dla mnie extra :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.