Skocz do zawartości

E46 318i wymiana uszczelek silnika


Charlie88

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

Przymierzam się w najbliższym czasie do uszczelnienia mojego silnika :)

 

Kupiłem już wszystkie potrzebne uszczelki:

uszczelka nr 12

uszczelka jednolita, na schemacie nr 13,14

uszczelniacz wału nr 3 - wymienie profilaktycznie, i tak będę miał rozgrzebane.

oring czujnika wałka rozrządu

http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=AL31&mospid=47631&btnr=11_2063&hg=11&fg=10

 

Wymienie od razu uszczelke pokrywy zaworów, bo tez się troche poci.

Jak również uszczelkę podstawy filtra oleju (jest sucho, ale wymienie od razu, żeby nie było w zime niespodzianki :D )

 

Mam tez uszczelki pompy wody i termostatu (nr 6 i nr 2) jak i uszczelke nr 8

http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=AL31&mospid=47631&btnr=11_2065&hg=11&fg=35

 

Będę robił to sam i tutaj rodzi się pytanie:

Występują jakieś szczególne trudności z wymianą tych uszczelek??

Potrzebny jakiś sciągacz do któregoś koła pasowego, któraś śruba odkręca się w prawą stronę??

Jeśli chodzi o pozostałe narzędzia to dam rade :) mam nawet mały klucz dynamometryczny, aby nie przekręcić gwintów.

 

Będę wdzięczny za wszelkie pomocne info :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.