Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ja mialem podobny problem jak ty kolego po dziurach mi kierownica uciekala a jak wdepniesz na hamulec i po dziurach to juz masakra

na stacji geometria wszystkie zdrazki itp super

amortyzatory po 60% opony 205,55.15

cały czas doszukiwałem sie problemu każdy mi mówił ,że przesadzam wszystko jest ok ładnie równo jedzie itp

w koncu kupiłem amortyzatory w zeszły piątek pomimo tamtych wielce sprawnych włożyłem nowe

:cool2: :cool2:

i teraz jest malina ! :cool2:

nie ucieka kierownica

zobacz na absie jak deszcz pada

jesli wdepniesz i na absie bedize przód auta pracowac prawo lewo to wiedz ,że cos sie dzieje :twisted:

mi pracował teraz jak spadł deszcz rozpedziłem go troche to pieknie samochodzik wogole nie pracuje jedzie równiutko bez zazdnych lekkich ruchów prawa lewa kierownica tez ledwo co sie rusza

a wczesniej miała wieksze ruchy przy absie

a podwozie naprawe mam wszystko nówki koncówki drązki itp wszystko nowe jedynie amortyzatory nie były dotykane

i tu znow sie sprawa stacjidiagnostycznej pojawia

kiedys pojechałem mercedesem s600 na stacje

wiedziałem dobrze ,ze auto juz wogóle zawieszenia niema pływała strasznie po autostradzie

a jednak komputer pokazał po 90% :roll:

musisz dostosować trzepak do danego zawieszenia takie ogólne sprawdzanie to taki lekki pic na wode

a nawiązując do tulei nie wiem jak inni mieli

ale kiedy mi w poprzedniej e36 -sedan

rozklekotała sie prawa tuleja to objaw był jedynie taki ze przy 100km/h mniej wiecej zaczynala trząś kierownicą

im szybciej jechałem tym bardziej latałą kierownica

Opublikowano

ja byłem dziś na diagnostyce i nigdzie nie ma luzów tylko te tuleje wahacza przedniego mocno pracują :/ ale poleciałem do znajomka i przykręciłem od niego rozpórkę dolną ( taką co pod silnikiem idzie ona ma kształt litery X i powiem wam że auto lepiej się sprawuje :cool2: :mrgreen: już nie lata na nierównościach ale te tuleje oryginalne to powiem wam , że za mocno pracują :shock: to szajs kurde trzeba pełne zapodać tak jak kolega wyżej pokazał

tak te tuleje będą o niebo lepsze
Opublikowano

Założyłem u siebie pełne tuleje - nawet na tej samej aukcji kupiłem. Wreszcie koła nie latają luźno w przód-tył, przód auta nie ciągnie na dziurach. Precyzja prowadzenia wzrosła.

 

Warto przy okazji wymienić sworznie na pełne, bez dodatkowej gumy. Robi takie sidem i meyle.

Opublikowano
mowilem koledzy ze to tuleje,one sa fabrycznie nacinane po bokach ale jak juz sie wytra to jest lipa ogromna, tym co nie wierza a maja z tym problem to proponuje wziasc łyche w reke i sie przekonac jak kolo chodzi przod-tył

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.