Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Wiem że wszyscy obniżają zawieszenie ale ja wolałbym w swoim podnieść o 1-2cm . Wszystkie auta którymi jeździłem miały większy prześwit niż e87. Zawadzanie podwoziem wywołuje u mnie stres. Czy ktoś orientuje się czy i w jaki sposób można to zrobić. Czy 1cm może zaszkodzić zawieszeniu.

Pozdrawiam

Opublikowano

Witam

w mojej 120 i też przydało by się trochę więcej prześwitu. ogólnie jestem zadowolony z bmki jedynie komfort jazdy na naszych drogach mógłby być lepszy. zmieniłem runflaty na zwykle i minimalnie się poprawiło. Także też byłbym zainteresowany lekkim podniesieniem - nawet o 1 cm. A tak poza tematem ma ktoś porównanie jazdy jedynki 1,6 do 2,0 150 KM? Ostatnio na światłach stałem obok Alfy 1,8 jtd i wąchałem za nią siwy dym... Trochę wstyd:) Prędzej jeżdziłem golfem 1,6 75KM i jakoś wielkiej przepaści nie ma...

Pozdrawiam!

Mam do sprzedania 2 szt. felgi M-pakiet WZ 400 R18 9Jx18H2 IS 42
Opublikowano
Jedyne co mi przychodzi do głowy to kupić nowe oryginalne sprężyny od wersji z cięższym silnikiem (podejrzewam, że 130i to najcięższy silnik) lub od serii 3 (w drugą stronę to działa, niektórzy zakładają do serii 3 springi od serii 1 by zmniejszyć prześwit).
Opublikowano

" A tak poza tematem ma ktoś porównanie jazdy jedynki 1,6 do 2,0 150 KM? Ostatnio na światłach stałem obok Alfy 1,8 jtd i wąchałem za nią siwy dym... Trochę wstyd:) Prędzej jeżdziłem golfem 1,6 75KM i jakoś wielkiej przepaści nie ma..."

 

Mamy właśnie 116 i 120 i niestety masz rację. Różnica między 1.6 (115KM) a 2.0(150KM) jest bardziej jak między 1.6 a jakimś 1.8 (130KM) Moc 2.0 jest widoczna dopiero przy większych prędkościach. Przy poruszaniu się po mieście tak od 0 do 80 to jest kiepsko. Auto jest szybsze od 1.6 ale minimalnie i oddaje tą moc bardzo "leniwie". Niestety 1.6 nie pali dużo mniej od 2.0 tak od 0.5 do 1 litra przy normalnej jeździe. Więc wybór miedzy tymi silnikami jest ciężki. Na plus 2.0 przemawia niezawodność bo 1.6 mają problem z napinaczem a potem łańcuchem, a na minus większa składka OC. Na remis są skrzypiące plastiki i konieczność obklejania taśmą auta marki "premium" :)

Opublikowano
Może padła Ci przepływka lub cos przy zmiennych fazach rozrzadu. A jeśli wszystko gra to zakrec trochę te 120i do wyższych obrotów, te silniki ta lubią.
Opublikowano

Hey!

Podłączyłem moją 120i pod kompa i zero obłędów- a więc wychodzi, że wszystko jest OK! Szkoda...;) Racja, że na wyższych obrotach jest lepiej, no ale vanos miał sprawić, że na niskich obrotach też miało być ciekawie... Czy macie w swoich jedynkach taką przypadłość, że jak już się trochę pokręci na 1 biegu to dwójka ciężko wchodzi tak prawie ze zgrzytem?Oczywiście jakby się ją chciało szybko wbić...no ale jak chcemy zrobić sprint to czekanie aż silnik się uspokoi jest trochę uciążliwe.

Pozdrawiam wszystkich!

Mam do sprzedania 2 szt. felgi M-pakiet WZ 400 R18 9Jx18H2 IS 42
Opublikowano
Potwierdzam, u mnie tez dwojeczka wchodzi topornie, no chyba, ze odczekam momencik i ja "delikatniej" wbije. Co do przyspieszania jest tak jak koledzy pisza. Dopiero tak od 120 km/h na czwartym biegu jak ja przycisniesz do oporu to bedzie roznica pomiedzy innymi furkami o mniejszej pojemnosci. Do 190 idzie wtedy w miare ladnie jak na 150 koni

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.