Skocz do zawartości

E60 530d 2004r., Gdańsk, WBANC71040B634224


Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

Mam kolejne autko do oceny, wszelkie uwagi mile widziane :) Z rzeczy, które mnie zastanawiają to brak jakichkolwiek odprysków na masce (wygląda jak nowa a na swoim sporo młodszym aucie mam kilka odprysków chociażby na masce po uderzeniu kamieni na autostradzie itp.) oraz inne opony z tyłu niż z przodu (z przodu całkiem fajne Michałki a z tyłu chińszczyzna). Przebieg 262tys. km

 

http://otomoto.pl/bmw-530-530d-w-pelnej-opcji-C25402349.html

 

Wyposażenie

 

Składanie Dane pojazdu

Art.

 

Wartość

Numer podwozia WBANC71040B634224

Kod typu NC71

Typ 530D (EUR)

Typoszereg E E60 ()

Seria 5

Rodzaj konstrukcji LIM

Układ kierowniczy LL

Drzwi 4

Silnik M57/TU

Pojemność skokowa 3.00

Moc 160

Napęd HECK

Skrzynia biegów AUT

Kolor TITANSILBER METALLIC (354)

Tapicerka LEDER NASCA SCHWARZ (U6SW)

Data prod. 2004-01-12

 

Składanie Wyposażenie

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S169A ABGASNORM EU3 Redukcja spalin EU 3

S205A AUTOMATIC GETRIEBE Automatyczna skrzynia biegów

S217A AKTIVLENKUNG Aktywny układ kierowniczy

S226A SPORTLICHE FAHRWERKSABSTIMMUNG Sportowe dostosowanie podwozia

S235A ANHAENGERKUPPLUNG,KOPF ABNEHMBAR Hak holowniczy ze zdejmowaną głowicą

S261A SEITENAIRBAG FUER FONDPASSAGIERE Poduszka bocz. pasaż. na tyln. siedz.

S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa

S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu

S403A GLASDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny, elektryczny

S415A SONNENSCHUTZROLLO FUER HECKSCHEIBE Roleta przeciwsłoneczna tylna

S416A SONNENSCHUTZROLLOS Roleta przeciwsłoneczna tylna /boczna

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S435A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Wersja z drewna szlachetnego

S442A GETRAENKEHALTER Uchwyt do napojów

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S453A AKTIVE SITZBELUEFTUNG VORN Klimatyzowane fotele przednie

S456A KOMFORTSITZE ELEKTRISCH VERSTELLBAR Fotel komfort z pamięcią

S465A DURCHLADESYSTEM System załadunku

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S524A ADAPTIVES KURVENLICHT Adaptacyjne doświetlanie zakrętów

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S536A STANDHEIZUNG Urządzenie ogrzewania dodatkowego

S540A GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Tempomat

S589A LM RAEDER STERNSP.122 MIT NOTLAUF. Obr. BMW, st. le. spr. gw. 122

S605A TELEMATIK VORBEREITUNG Instalacja Telematik

S607A TELESERVICE VORBEREITUNG Instalacja Teleservice

S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional

S612A BMW ASSIST BMW Assist

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S620A SPRACHEINGABESYSTEM Wejście głosowe

S638A AUTOTELEFON PROFESSIONAL Telefon samochodowy Professional

S672A CD WECHSLER 6-FACH Zmieniarka CD na 6 płyt CD

S677A HIFI SYSTEM PROFESSIONAL System HiFi Professional DSP

S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 do DVD

S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Lampy kierunkowskazów białe

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

S8SAA LAENDERSPEZ. NAVI.-FREISCHALTUNG Aktywacja nawigacji charakt. dla kraju

S8SBA LAENDERSPEZ. TELEMATIKFREISCH. Aktywacja syst. telem. char. dla kraju

S8SCA LAENDERSPEZ. TELESERVICEFREISCH. Aktywacja syst. telem. char. dla kraju

S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie CO2

 

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

Edytowane przez s0nar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czemu chcesz zmienic swojego doskonałego i bezawaryjnego Peugeota 407 HDI na sporo starsze BMW? Nawet jak kupisz bardzo dobry egzemplarz 530d, to koszty eksploatacyjne będą wielokrotnie wyzsze niż w Peżociku.
spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
P407 już mi się trochę znudził. Poza tym chcę zmienić na coś mocniejszego, niekoniecznie z 2004 (rozpatruję 2004-2006) :) Tu mi się spodobała wersja wyposażenia. O koszty eksploatacji się nie martwię, bo te w P407 też nie należą do najniższych (średnia miesięczna z ostatnich 4 lat to prawie 1000zł) i jak to ludziom mówię to twierdzą, że powinienem jeździć 7-ką wydając tyle na samochód ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, ale z takim perfekcjonistycznym podejsciem, to przy dobrze zadbanej "piątce" bedziesz miał koszty rzędu 2000zł, a przy "siódemce" rzędu 3000zł. Koszty 1000zł miesiecznie przy "siódemce" to generują ci, którzy kupują używane stare opony a do warsztatu jadą dopiero jak cos sie urwie... pisze oczywiscie o autach uzywanych 6-8 letnich, bo przy nowych jest zupełnie inaczej.

 

Do czego zmierzam: to ile wydajemy na auto zależy głównie od naszego podejscia do eksploatacji samochodu, a dopiero potem od modelu jaki posiadamy.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracając do rzeczy - brak odprysków w 8 letnim aucie - na 100% maska malowana. Pytanie teraz - czy tylko z powodu odprysków - czy było cos jeszcze?

Chińszczyzna na osi napędzanej w e60 - wskazuje na skąpego własciciela. Troche bym sie obawiał.

 

Ponadto auto z komisu... mam mieszane uczucia.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

No tak, generalnie o komisach mam podobne zdanie co Ty. Problem w tym, że tak wyposażonych wersji (tu mi jedynie brakuje biksenonów, ale reszta tego co chciałem jest - nawigacja, BT, automat, fotele komfort, skóry, czujniki, ponad 200KM, jasne nadwozie, ciemne wnętrze itp.) na rynku wtórnym jest tyle co kot napłakał, więc nie mogę się ot tak obrażać na komisy ;) I tak przed ewentualnym zakupem będę chciał prześwietlić auto i w ASO i przez niezależnego rzeczoznawcę, ale zanim stwierdzę, że warto wydać kasę na sprawdzenie auta w warsztatach chciałbym poznać opinie fachowców od danej marki, bo oni potrafią często z samych zdjęć wywnioskować więcej niż ja będąc na miejscu przy aucie ;) Ja tylko stwierdzam, że taki model mi się podoba a wersja wyposażenia sprawia, że rozważam zakup.

 

Wracając do tematu - właśnie skąpego poprzednika obawiam się najbardziej, bo wiem ile kosztuje "prostowanie" zapuszczonego i niedoinwestowanego auta. Pytanie czy te opony założył właściciel czy komis (np. właścicielowi już się nie kalkulowało pakować kasy w auto, bo je sprzedawał/oddawał do komisu a komis widząc łyse kapcie założył tylko jako takie oponki, żeby starczyły na jazdy próbne).

 

Na moje ogłoszenie, że kupię takie i takie auto dostałem JEDNĄ ofertę i to nie do końca pasującą (samochód fajny, ale niestety manual a mi się już nie chce ręcznie zmieniać biegów) i to z drugiego końca Polski. Jak więc widzisz ciężko dorwać z prywatnych rąk takie auto jakie się chce (chyba, że w salonie, ale jeszcze nie jestem na takim etapie, że wykładam pół bańki na auto...zwłaszcza, że i tak za chwilę porysowałby je zazdrosny sąsiad) :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
No tak, generalnie o komisach mam podobne zdanie co Ty. Problem w tym, że tak wyposażonych wersji (tu mi jedynie brakuje biksenonów, ale reszta tego co chciałem jest - nawigacja, BT, automat, fotele komfort, skóry, czujniki, ponad 200KM, jasne nadwozie, ciemne wnętrze itp.) na rynku wtórnym jest tyle co kot napłakał, więc nie mogę się ot tak obrażać na komisy ;) I tak przed ewentualnym zakupem będę chciał prześwietlić auto i w ASO i przez niezależnego rzeczoznawcę, ale zanim stwierdzę, że warto wydać kasę na sprawdzenie auta w warsztatach chciałbym poznać opinie fachowców od danej marki, bo oni potrafią często z samych zdjęć wywnioskować więcej niż ja będąc na miejscu przy aucie ;) Ja tylko stwierdzam, że taki model mi się podoba a wersja wyposażenia sprawia, że rozważam zakup.

 

Wracając do tematu - właśnie skąpego poprzednika obawiam się najbardziej, bo wiem ile kosztuje "prostowanie" zapuszczonego i niedoinwestowanego auta. Pytanie czy te opony założył właściciel czy komis (np. właścicielowi już się nie kalkulowało pakować kasy w auto, bo je sprzedawał/oddawał do komisu a komis widząc łyse kapcie założył tylko jako takie oponki, żeby starczyły na jazdy próbne).

 

Na moje ogłoszenie, że kupię takie i takie auto dostałem JEDNĄ ofertę i to nie do końca pasującą (samochód fajny, ale niestety manual a mi się już nie chce ręcznie zmieniać biegów) i to z drugiego końca Polski. Jak więc widzisz ciężko dorwać z prywatnych rąk takie auto jakie się chce (chyba, że w salonie, ale jeszcze nie jestem na takim etapie, że wykładam pół bańki na auto...zwłaszcza, że i tak za chwilę porysowałby je zazdrosny sąsiad) :D

Przeciez ona ma biksenony skretne,wynika to z vinu.

Jak szukalem swojej e61 tez bylem w 3-city w komisach.Gorszych padlin jak tam nigdzie nie widzialem.

Radze dobrze obejrzec i najlepiej do ASO jesli bys byl zdecydowany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.