Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam pytanie od nośnie wałka i dźwigienek. Czy przy wymianie wałka musze również wymienić wszystkie dźwigienki zaworowe ? pytam bo to dosyć kosztowna sprawa (8 sztuk). Jeżeli tak to może ktoś się orientuje w cenach albo ma jakis porządny niedrogi sklep internetowy. dzieki pozdrawiam

 

ps BMW 316i, E-30, M40 rok 88.

Opublikowano

Witam.Wydaje mi się ze wszystko zależy od stanu dzwigienek.Musisz stwierdzić czy są wytarte.Kolega z forum remontując rozrząd nie wymienił dzwigienek i dalej ma te same objawy co przed naprawą.Jeżeli chodzi o koszt to na allegro widziałem dźwigienki po 52 zł/szt.

Pozdrawiam

Opublikowano
Czy przy wymianie wałka musze również wymienić wszystkie dźwigienki zaworowe ? pytam bo to dosyć kosztowna sprawa (8 sztuk).

 

Przerabiałem temat "góry" M40. Wiem, boli (finansowo) :duh: ale zostawić stare dźwigienki, to tak jak założyć nowe tarcze hamulcowe i stare klocki.

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Opublikowano
Ja powiem ze wymiana tylko zuzytych elementow w przypadku M40 daje tylko mierne wyniki (sam to przerabialem). Jezeli kupujesz sam walek i zostawisz uzywane dzwigienki to znisza one w dosc krotkim czasie walek. Powodem jest to ze stare dzwigienki maja wyzlobienia i walek nie bedzie dolegal cala powierzchnia do dzwigienek. Co za tym idzie wytrze sie bardzo szybko i twoje pieniazki pojda na marne.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.