Skocz do zawartości

320d Analiza błędów z INPy


majuDJ

Rekomendowane odpowiedzi

Wyczyściłem i po ponownym wyłączeniu i włączeniu zapłonu zostały tylko 2 błędy. Nie wiem, może się więcej pojawi jak przejadę np jakaś dłuższą trasę.

 

http://s12.postimage.org/aolknfajt/b_edy_po_sksowaniu_i_ponownym_wy_aczeniu_i_w_acz.jpg

 

http://s12.postimage.org/3p7io2all/b_edy_po_sksowaniu_i_ponownym_wy_aczeniu_i_w_acz.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego INPA od Trandolfa jest u Ciebie w języku niemieckim?? To jest ta pod DISa?? czy wcześniejsza?? Druga sprawa... Moby Kolego to że wykasował błędy i dał ponownie zapłon to nic Nam nie powie. Zauważ, że sterownik wychwycił błędy "startowe", tj zwarcia elektryczne tuż po podaniu na podzespoły napięcia 12V BEZ ODPALENIA silnika. Maju zrób solidną rundkę po mieście i wtedy zajrzyj do rejestru błędów, bo tylko wtedy będziemy wiedzieć co się dzieje z autem przy autentycznym obciążeniu. I zrób coś z tą niemiecką INPĄ :wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gotowiec z INPA V3 jest po niemiecku. Starsza wersja gotowca z INPA, czyli V2 jest po angielsku :) Kto chce mieć nowszą wersję musi przeboleć język niemiecki ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.