Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam ponownie

I mam zapytanie

Mam dziwne objawy, na początku wskazywało na pompę wtryskowa bo na zimnym palił a na ciepłym nie, a teraz na zimnym ciężko pal, jak odpalił chwile pochodzi, i jak by odcięcia paliwa nagle dostawał, wczoraj odpaliłem go na 4 min i chodził równo i wgl, na obroty wchodził, i nagle stop,zgasł i go nie odpaliłem juz, co to może być ?

Edytowane przez Piotr 2223
Opublikowano

1. jesli w zbiorniku masz mniej niz 15l paliwa to moze byc pompa w baku

2. pompa wtryskowa (ktorys z zaworow, albo rdzen pompy.. trudno tak na odleglosc ustalic...)

3. zapchany filtr paliwa

4. zapowietrzajacy sie uklad paliwowy

 

Co komputer mowi?

Opublikowano

Komputer nic (ten w aucie)

W Poniedziałek jadę podłączyć go pod kompa zewnętrznego

oto zdjęcia silnika, wydaje mis ie ze brakuje filtra powietrza i jakieś urządzenie nie jest podłączane, widoczne na zdjęciach (zaznaczone)

http://www3.zippyshare.com/scaled/51192437/file.html

http://www11.zippyshare.com/scaled/53312595/file.html

http://www66.zippyshare.com/scaled/69499307/file.html

http://www2.zippyshare.com/scaled/44658337/file.html

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ale masz straszny bałagan pod maską i brakuje Ci w pytę plastikowych osłon i przewodów doprowadzających powietrze.

Filtr powietrza masz,jest on w tej puszce przy pokrywie zaworów,brakuje węża doprowadzającego powietrze do niego.Brakuje również osłony chłodnicy,osłony góry silnika(wtrysków) i przewodu doprowadzającego powietrze do chłodzenia alternatora.Urwany masz również wężyk idący od filtra paliwa.

Dla porównania zrobiłem fotki swojego motorku.

http://images48.fotosik.pl/334/e8f44de21099ed22med.jpg

http://images35.fotosik.pl/1550/e70dfffa2a24cb04med.jpg

http://images35.fotosik.pl/1550/a8d35b4b2aabeb9cmed.jpg

http://images38.fotosik.pl/1728/063f14f962a6e781med.jpg

http://images48.fotosik.pl/334/b285b3556c88a30cmed.jpg

Zmień tytuł tematu bo powędruje do śmieci.

ec2Wze6.jpg
Opublikowano
Bałagan straszny :shock: pewnie ma pominiety filtr paliwa.. Dobrze by było,aby obejrzał ktoś kto dłuzej ma tdsa-określiłby braki.
http://images75.fotosik.pl/97/7ea837af20c745c4.jpg
Opublikowano

Dzięki wielkie

No trochę brakuje, czyli to co zaznaczone mam na zdjęciach to filtr paliwa?

A do chłodzenia alternatora to tylko jedna rura idzie, dalej nie jest podłączana ?

Możliwe ze tylko układ paliwowy się zasyfił i tak odpala jak by chciał a nie mógł i po chwili gaśnie

A i z tego filtra paliwa wystają jeszcze takie dwie rurki, na co to jest i czy się jej gdzieś podłącza?

Opublikowano

To się w głowie nie mieści jak ktoś mógł zrobić taką rzeźbę pod maską.

Nie przyszło Ci kolego do głowy że auto miało jakiegoś dzwona kiedyś, skoro tylu plastików Ci brakuje ?

Najważniejszą rzeczą którą musisz zrobić w pierwszej kolejności to układ zasilania paliwem, czyli paliwo ma przechodzić przez filtr, , on nie ma służyć jako ozdoba, ale ma spełniać swoją funkcję. No i oczywiście trzeba go najpierw wymienić. Następnie, zobacz czy w ogóle działa Ci pompka paliwa, która jest w zbiorniku. Włącz zapłon i posłuchaj czy chodzi, jeśli nie to to może być przyczyną że auto Ci nie chce chodzić, ale niekoniecznie. Nawet jeśli pompka jest trafiona, a w zbiorniku masz ponad pół, to auto powinno chodzić bez sprawnej pompki. Poniżej 15 l. w zbiorniku auto nie pojedzie.

Ale przyczyna może być też poważniejsza. Konsekwencją ominięcia filtra paliwa może być zapchany układ paliwowy, np pompa wtryskowa lub wtryskiwacze.

Tak więc, napraw to wszystko, sprawdź czy nie ma nieszczelności, aby nie łapał powietrza, a auto powinno gadać.

Nie zapomnij o uzupełnieniu wszystkich brakujący plastików, to wszystko spełnia określone funkcje w silniku i przedłuża żywotność jego podzespołów.

BMW - Bardzo Mądry Wybór ;-)

http://forum-lines.ru/rez/ab278744.gif

Opublikowano
Dzięki wielkie

No trochę brakuje, czyli to co zaznaczone mam na zdjęciach to filtr paliwa?

A i z tego filtra paliwa wystają jeszcze takie dwie rurki, na co to jest i czy się jej gdzieś podłącza?

Wybacz,ale powyższego wynika że są słabe szanse,abyś to sam ogarnął.. Znajdź kogoś,kto Ci pomoże w tym.

Uzupełnij profil,bo nawet nie wiadomo skad jesteś.

A te dwie rurki to wlot i wylot paliwa-co jest potrzebne,aby filtr spełniał swoja role.

http://images75.fotosik.pl/97/7ea837af20c745c4.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tam jest więcej wężyków,kilka podciśnieniowych w tym jeden odprowadzający pary paliwa(z takim małym filterkiem).

Jestem ciekawy jak masz rozwiązane zasilanie paliwa skoro nie masz w ogóle przewodu z filtra do pompy-to ten przezroczysty na moim zdjęciu.

Powrót paliwa nie przechodzi przez filtr,tylko z pompy idzie prosto do zbiornika.Filtr jest na zasilaniu.

To że po dzwonku to nie ulega wątpliwości.

ec2Wze6.jpg
Opublikowano

Ja sie za bardzo nie znam na BMW, do tej pory trzymałem się dwóch kół, ten samochód kupiłem okazyjnie

Jutro jadę do znajomego i sie okaże, a te braki to nie dlugo zakupie, dzięki wielkie za pomoc, jak dojdziecie do jakiś jeszcze wniosków to piszcie i jak bede miał jeszcze problem to napisze tutaj aby forum nie zaśmiecać

Ja jestem prawie z nad morza w Karnicach mieszkam w zachodniopomorskim

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Czemu kolega nie napisał,że kupił jedną z najtańszych sztuk E39 na allegro.

Ja tu widzę bardzo duuuuuuużo pracy nad autem.Ze zdjęć widzę,że chłodnica nie siedzi w mocowaniach.Popraw sobie bo jak wentylator złapie to nie ciekawie będzie.

Co do zasilania w paliwo to na zdjęciach z allegro widzę,że paliwo z filtra do pompy idzie-jest nie oryginalny wężyk ale jest.A na Twoich zdjęciach tego nie ma.Gdzie to się podziało?Sam zdjąłeś,czy sprzedający może zdjął zasilanie żeby nie można było odpalić silnika?

Pomimo to życzę bezawaryjnej jazdy.

http://images37.fotosik.pl/1703/681fada5582dd66amed.jpg

http://images38.fotosik.pl/1730/2cd0095c3bbd08c4med.jpg

http://images37.fotosik.pl/1703/f03cd36be44a05a6med.jpg

http://images35.fotosik.pl/1552/076a742e4df4720fmed.jpg

http://images43.fotosik.pl/1479/488e209e367b2fa0med.jpg

http://images45.fotosik.pl/1481/9787c2d524d2f201med.jpg

http://images41.fotosik.pl/1684/3de2747f80fbb961med.jpg

http://images36.fotosik.pl/224/2fe6a9663fc63fd1med.jpg

http://images45.fotosik.pl/1481/7d297a8231d0c051med.jpg

http://images38.fotosik.pl/1730/b5d8ed849c34cdd3med.jpg

http://images44.fotosik.pl/337/df523a34b6763dc6med.jpg

http://images38.fotosik.pl/1730/abd89e9587b96320med.jpg

Powinni mnie przyjąć do W11 :mrgreen:

ec2Wze6.jpg
Opublikowano

Nie chcę się chwalić ale znowu razem zdązyliśmy to znaleźć :mrgreen: Tylko nie chciałem tego wklejać :)

 

Kolego radzę Ci żebyś zrobił sam ile potrafisz a z resztą to lepiej do mechanika. I to takiego co zna się na tds. Bo łatwo jest wymieniać zepsute i zużyte części jak fizycznie się znajdują pod maską. Ale jeśli trzeba odtwarzać to i owo to już zaczynają się problemy.

 

Masz zadbaną bmw z zewnątrz i z środka w miarę. Pozostanie wydać trochę kasy na serducho, a prawdopodobnie jego osprzęt póki nie jest za późno. Bo jak będziesz tak jeździć będziesz kolejnym użytkownikiem co powie, że TDS to najgorsze badziewie. A wcale tak nie jest.

Opublikowano
Chłodnica nie jest w tej łapce,ponieważ weżyk od zbiornika wyr.jest za krótki.. Został założony od e36-one maja krótsze weżyki.
http://images75.fotosik.pl/97/7ea837af20c745c4.jpg
Opublikowano

Tak to ta, dzięki wam wszystkim, wszystko to zrobię na 100%

No fakt kupiłem taniej, teraz jest u mechanika i okaże się czy mi się wgl to opłacało, a o tej chłodnicy nawet nie wiedziałem, na pewno to naprawie, także zauważyłem ze na zdjęciach jest podłączone a ja nie mam, dziwne to ale dobra, A ten wężyk który wchodzi od tego filtra paliwa musi być tak zakręcony jak u was czy może iść prosto?

Wasze uwagi są mi bardzo pomocne, Dzięki wielkie :DD

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ten wężyk jest oryginalny dlatego jest zakręcony :mrgreen:

Na serio-jak założysz zwykły taki paliwowy to też będzie dobrze.Oryginalny jest zakręcony dlatego, że jest bardzo twardy(prawie jak metalowy) i jak motor pracuje to drży i żeby się to nie urwało to wężyk pracuje na tym zakrętasie jak sprężyna.

Coś mi się wydaje,że sprzedający żeby coś ukryć to się go po prostu pozbył,a jak jeszcze jest trafiona pompka w zbiorniku to nie ma bata ale paliwo z filtra nie popłynie.

Zdjęcia zamieściłem nie po to żeby ktoś się z Ciebie po naśmiewał, tylko po to żeby koledzy z forum wychwycili ew. nieprawidłowości.Trza se pomagać.

Moim zdaniem trzeba:

1.Sprawdzić czy pompka w zbiorniku pracuje.Jeżeli nie to wymieniamy na VDO(ok 400zł) nie na chińską za 100zł.Oczywiście przed wymianą trzeba sprawdzić czy dochodzi do niej prąd.

2.Zatankować paliwa żeby nie było sucho, bo pewnie jest.

3.Sprawdzić(najlepiej wymienić filtr paliwa 60 zł)

4.Podłączyć prawidłowo zasilanie paliwa,nie zaszkodzi sprawdzić też powrót.

5.Po włączać zapłon na czas pracy pompki parę nawet i więcej razy-żeby pompka popchnęła paliwo w pompę.

6.Można lekko zluzować rurki przy wtryskach i zakręcić rozrusznikiem,aż pocieknie, wtedy szybciej się odpowietrzy.Zakręcić nakrętki na wtryskach i zobaczyć jak to zagada lub nie.

:arrow: Obojętnie czy silnik będzie prawidłowo pracował czy nie,warto jechać do pompiarza niech sprawdzi ustawienie pompy(kąt wtrysku i dawkę paliwa).

:arrow: Jeżeli nie pali na ciepłym to siedzi nastawnik na pompie(w mniej optymistycznej wersji sekcja w pompie).

:arrow: Nie wierz w ten przebieg po przebiegu 200 tys,żaden TDS się nie zepsuje.

Pzdr.

ec2Wze6.jpg
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Wiesz co w sumie nie wiem, bo samochód stoi u mechanika i mi tylko powiedział ze czeka na pompę paliwa i ze ciężka jest nią znaleźć, pewnie podłączył ten filtr paliwa i tyle, a ta pompa http://moto.allegro.pl/pompa-paliwa-bmw-5-e39-520d-525d-530d-525tds-nowa-i2522287674.html ??

Pewnie tylko zwykle chińskie badziewie co wytrzyma 10 tys km?

Jak bym znał przyczynne to bym sam się tym zajął, już bym dawno miał zrobione, a teraz tylko czekam a mechanik sobie leci w nie powiem w co :P

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Pompa pasuje,ale jej żywotność długa nie jest.Sam taką za sto parę złotych miałem i dlatego wiem ,że nie warto.

Jak chcesz się przekonać sam to kup.Pompy są dostępne bez problemu.Jak mnie przycisnęło mocno to rano zadzwoniłem o 8 do sklepu a na 13 już była,a 15 auto latało.

ec2Wze6.jpg
Opublikowano

mam ta pompę, nie działała ale po chwili zaczęła działać, pełno syfu tam było, wyczyściłem w rozpuszczalniku i działa normalnie, tylko jakaś ona inna jest, nie taka jak powinna być, nie jest na wsuwki, tylko na wtyczkę normalna, dwa bolce odstają i jest trochę mniejsza firmy vdo, nie wiem od czego to pompa, może wy wiecie, obudowa plastiku jest pęknięta.

Zamówiłem drugie, dzisiaj przyszła, jest o wiele większa i na początku tez nie chciała ruszać, ale ja rozruszałem i zaczęła chodzić także dużo syfu miała, ale także jest już ok także firma vdo

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Pewnie jest taka

http://static.redcart.pl/templates/images/thumb/585/350/300/pl/0/templates/images/products/585/3b3d098e2ee105c643f8b2f7d5fc95d1.jpg

To jest od E34.

ec2Wze6.jpg
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam ponownie, autko już ogarnąłem w większości ale mam mały problem, auto nie odpala na strzała tylko musi zrobić parę obrotów, aku mam nowy, najgorzej jest jak samochód jest zimny, jak juz odpali to leci biały dym, auto troche bardziej sie trzęsie i ciężko mu utrzymać niskie obroty, jak auto sie troche nagrzeje (po 1 min) to jest już ok, trzyma obroty i wgl, co to może byc? Dodam że jak byl podłączany do komputera, to okazało sie czujnik temperatury jest walnięty, zakręcony mechanik pewnie się tym nie zajął, wydaje mi sie że ten czujnik jest odpowiedzialny za ilość dawki startowej i on pieprzy robotę.

A, w przewodach idących do lampy przedniej lewej, jako pierwsze wychodzą przewody idące do jakiegoś czujnika klimatyzacji automatycznej, reszta przewodów idzie do lampy, natomiast w prawej te pierwsze przewody mam luzem (4 kable) i nie wiem do czego one są, następne przewody idą do lampy, od czego są te przewody?

Opublikowano

Czujnik temp.silnika czy paliwa pokazało?

Rozumiem,że te niewiadome przewody są po stronie kierowcy (tzn.po lewej patrząc w kierunku jazdy-tak sie zawsze podaje). Masz inny zbiornik wyrównawczy-możliwe że oryginalny miał czujnik poziomu cieczy,stąd te przewody.

Jak coś to wrzuc fote z tymi przewodami-tak bedzie łatwiej.

http://images75.fotosik.pl/97/7ea837af20c745c4.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.