Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Podepnę się pod temat czy wiskoza z M50B25 będzie pasować do M20B20?

Tak, również w odwrotną stronę tylko śmigiełko ;) zmień na te z m20b20

Opublikowano

co do wysprzeglika, do e36 i e34 wygladowo jest taki sam tylko dwoma liczbami chyba sie rozni.. i w sklepie nie moglismy dojsc o co chodzi.

ale ten przeswit o ktorym mowilem jest prawidlowy.

 

wiec dalej:

czym sie roznia sanki w e30 318i od 325i? wymieniac przed wlozeniem silnika na te od 2.5?

bo z tego co wiem to chyba stabilizator jest grubszy. a u mnie belka jest ok a stabilizator obejmy jednej nie ma na gume..

Opublikowano
serwo podejdzie od e34 535 tylko otwory trzeba wiercić w grodzi, zresztą w m50 serwo można zostawić zwykłe a lekko podpiłować żeberka kolektora

 

Lekko nie lekko ale silnik pracuje na boki wiec sie buja czyli nie tak dosłownie MOŻNA ;)

 

silnik sie nie buja w komorze jak napisałeś tylko pracuje parę mm przy zdrowych poduszkach. u mnie jest 7 mm od serwa do kolektora i ani razu sie nie spotkały.

sam gdzieś napisałeś, że przy próbie polatania bokiem rozwaliłeś chłodnicę więc lepiej sprawdź poduszki :)

Evil nie ma potrzeby zmiany belki jedynie sobie stabilizator daj od turasa 20mm średnicy chyba że swapujesz na budzie z isa to nie ruszaj 20 mm było w serii. Grubsze praktycznie nie do dostania...

pozdro :)

Opublikowano

juz sie dowiedzialem ze sanki nie ma co zmieniac bo sa te same.. zostalo wisko zmienic i wjazd z silnikiem :)

wszystko juz wiem . a serwo zalozone od omegi B 2.5td

Opublikowano

co to za propozycje:p olaboga:pp

ja polecam tak.

jesli chodzi o silnik wejdzie bez problemu razem ze skrzynia, pamietaj tylko zeby poduszki byly od bmw e34 bo sa wyzsze, wiskoza bedzie w pozadku a wiatrak nie wiem jak tam ktos pisal od czego, ale ja wlozylem od golfa 4, kupilem nowy za 25zl i pasuje idealnie na sruby, lapy wiesz ze od e36 m50 i miska smog od e34, serwo- ja pojechalem na szrot ze stasrym i na rozstaw srob wzialem pierwsze lepsze oby mniejsze i dziala:) tylko tam troche kombinacji jest z drazkiem co do pedala sie przyczepia, ale do ogarniecia.

jesli chodzi o elektryke to kostki okragle pinowe sie przepina, do zegarow tez trzeba dodatkowo sie dopiac, a i jeszcze jesli ma ews to trzeba zrobic "pestke" pamketaj pozmieniac czujniki temp ( z silnika m40 przeloz do silnika m50, 3 masy jeden plus ) bo bedzie kiepsko pokazywalo temperature.

przeniesmy sie pod samochod, zwroc uwage na krzyzak jaki masz na skrzyni czy przypadkiem nie jest duzy , bo na wale masz napewno maly. jak masz duzy to albo inna skrzynia na maly albo przerabiac- same kzyzaki nie pasuja bo frezy sa inne) a jeszcze ja mam poza wiskoza wlozony witrak el. na wszeki wypadek , duzo roboty nie ma a w razie problemu masz dodtakowe chlodzenie. w razie pytan dzwon 519 325 322

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Pany mam pytanko i prosbe o zdj :)

1. ma ktos jakies foty co jest pod kolektorem powietrza (ssacy)?

2. ma ktos jakies zdj schematow węzy itd?

3. czy do chlodnicy z 2.4TD E30 podejda węze z m50b25 np e34 / e36? zaznacze ze tu mi dojdzie zbiorniczek wyrownawczy ale to raczej nie problem.

4. sonda lambda tylko BOSHA? bo nowa 270 a uzywka 100+ zl.. ale wole nowe :)....

5. ile litrow oleju miesci sie w silniku?

6. jaki plyn do wspomagania i czy ma ktos schemat jak popodpinac weze itd?

 

na razie tyle, tak na szybkosci pisane

 

moze komus pomoze, bo ja odp nie dostaje:

5. http://www.bmw-klub-lodz.com.pl/galeria/stop/model/e34/19/143 z tego wyczytalem ze 5,75l

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.