Skocz do zawartości

320D przepływka


sinio

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie, troszeczke odgrzeję kotleta. Wymieniłem oryginalną przepływkę 314 na Bosch 527 . Odczuwalna niewielka poprawa mocy, więc potrzebuję wgrać nowy soft. Najbardziej ogarnięty komputerowiec w moim mieście każe mi troche długo czekać na wolny termi, może kóryś z kolegów w promieniu ~ 100 km od Zamościa ( lubelskie ) byłby w stanie mi ten soft wgrać ? Silnik M47, XII 2000r. Oczywiście pełna odpłatność z mojej strony, ja niestety jeśli chodzi o elektronikę jestem kompletnie zielony. Liczę na pomoc, pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 259
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Kolego jestem po etapie montazu nowej przepływki i zadnego softa nie wgrywałem i znajomi beemiarze ( co naprawiają tylko BMW ) równiez tego nie robią . Przymierzałem 2 sztuki z hurtowni i każda chodziła ciut inaczej :D

Jednak na forum piszą,ze trzeba adaptowac .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie trzeba adaptowac tylko pod nowa przeplywke jest konieczna reprogramacja softu ... poniewaz linearyzacja przeplywki jest inna i kilka innych rzeczy ...wiec to nie jest wymysl ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Linearyzacja to napiecie przypisane do zmierzonej wartosci ... poprostu stara mapa sie nie nadaje bo przeplywka ma inna linearyzacje ta nowa oczywiscie ... plus inne wartosci dawki paliwa przypisane do zmierzonej masy powietrza

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam,

 

Chciałbym nieco odświeżyć temat :) wczoraj zrobiłem test INPA mojego 318d n47 z 2002r i mam problem z kątem wtrysku a mianowicie :

POCZĄTEK WTRYSKU -OCZEKIWANY -1,50 !!!

AKTUALNA ILOŚĆ DAWKI PALIWA 5,72

POCZĄTEK WTRYSKU ZAMIERZONY -1,49 !!!

 

Czy reset pompy diesem coś pomoże ?? dodam, że mam strasznie gryzące spaliny porównywalne do zapachu starego oleju do tego brak mocy od 830obr do ok 1300 obr czy to coś pomoże ?? na koniec dodam, że wyczyszczony jest EGR + elektrozawór, kolektor ssący, sterowania Turbosprężarką + elektrozawór oraz wymieniony filtr odmy i powietrza także dalej szukam problemów :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.