Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 259
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

na tym linku http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=25&t=90753

jest X obok DDE Diesel electroonic a mi pojawia się wykrzyknik i gdy dam quick test w linku jest short test to tez niektóre opcje zaznaczają się na czarno tak jak w linku następnie mam kliknąc control module functions i u mnie tej opcji nie ma jest control module ....(nie pamietam ) byc moze to jest inna wersja disu i dlatego jest inny opis ale nawet jak klikne te control module ..... wyskakuje mi okno podobne do tego z linku pod opisem cyt.

 

Otwiera się ekran na którym wybieramy kolejno:

- DDE Diesel Electronics DDE3.0

- Identification

Interesują nas trzy numery, które musimy zanotować!!!

- Chassis number (VIN)

- Part number, basic control module

- Part number, programmed control module

 

tylko pod tym opisem ja mam puste okienka i nie ma tam nic ani Identification ani nic w tym stylu

.

nie daje mi to spokoju i jutro moze wstane wczesnie rano i jeszcze raz podłącze laptopa a jak nie to dopiero w piątek .

Opublikowano
kolego jak będziesz miał możliwość podpięcia auta pod kompa i jednocześnie dostęp do internetu , to ściagniesz sobie teamviewer i zrobię Ci to zdalnie ... :wink:

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

adaptacja udana

 

podsumowując

 

nie dawno kupiłem bmw które strasznie chodziło wymieniłem filtr powietrza i filtr paliwa oraz wyczysciłem filtr dolotowy i wymieniłem w nim uszczelki zaślepiłem także zawór EGR i lekkie zmiany na plus ale jednak to nie to więc wymieniłem przeplywomierz z 0928400468 bosh (myślałem ze ma 314 i na pałe wymieniłem) na zamienik http://allegro.pl/nowy-przeplywomierz-powietrza-bmw-e46-e39-e38-x5-i2471100777.html BOSCH: 0 928 400 527 i ku mojemu zdziwieniu samochód zaczoł dużo lepiej pracowac zbierał się lepiej itp. ale zaniki mocy nie ustąpiły a wygląda to mniej wiecej tak że jak jadę krótką chwilę na 4 biegu na obrotach ok. 1800-1900 i chce nagle przyspieszyc to samochód wogulę się nie zbiera ekonomizer wogulę się nie podnosi nawet przy redukcji na 3 bieg jest to samo dopiero po kilku lub kilkunastu sekundach wszystko wraca do normy zdarza się tak tez czasem gdy stoję na swiatłach i gdy ruszam wrzucam 1 bieg potem 2 i samochód wydaję się jak by go coś trzymało i nie może się zebrac dopiero po chwili wszystko ustępuję , myslałem ze jak zrobie adaptację to wszystko bedzie okej i tu zmiany dośc spore otóż po wymianie przepływomierza na zamienik przed adaptacją czuc było ze samochód jest dosc nawet mocny i na każdym biegu gdy wcisłem pedał gazu do podłogi ekonomizer wskazywła 20l i auto fajnie nawet chodziło gdy ten bład z zanikiem mocy się nie pojawiał , po adaptacji jest tak że wydaję mi się ze samochów chodzi równo czyli już nie przyspiesza tak bardzo mocno jak wczesniej (takie mam odczucie ) ale jest spoko co zauwazyłem po adaptacjji to ze przed na każdym biegu ekonomizer wskazywał 20l natomiast teraz na 4 biegu ekonomizer pokaże max 19.5 (mniej wiecej) a na 5 biegu ok 16l i jeszcze zmiana taka ze do prędkosci 160km/h teraz auto potrzebuję dłuższej drogi by uzyskac tę prędkosc niż przed adaptacją , dziś robiłem adaptację i takie mam wnioski po przejechaniu ok 120km aha i najważniejsze te braki mocy (czasami) po adaptacji nie ustąpiły co do spalania to wczesniej pokazowało mi ok. 7.2l a dzis po przejechaniu tej samej trasy co przed adaptacją pokazało 6.2 co o tym myslicie moze te braki mocy są spowodowane katalizatorem a moze turbiną tylko co turbina ma do spadków mocy jak zdarzają się przeważnie poniżej 2000tyś, obrotów

 

w sobote podmienie przepływkę na tą co miałem czyli z zamienika BOSCH: 0 928 400 527 na oryginalną przepływkę 0928400468 bosh i zobaczę co i jak tylko muszę jeszcze po zamianie przepływki cos wgrywac itp. ?????? \

 

co myslicie i jakie macie pomysły ??????????

Opublikowano

yoshimura01 z łaski swojej mógłbys dokładnie opisac jak mogę sprawdzic max dawkę paliwa ???????????????? co do EGR to zawór mam zaślepiony bo strasznie muliło a co do elektrozaworów VTG to nie czysciłem i szczerze muszę poszukac o nich tematu chyba ze yoshimura01 mas jakiegos linka w którym jest to opisane a co do filtra powietrza to wymieniłem go na nowy bo stary był w złym stanie i nie czysciłem go napewno

 

 

TC a jak można sprawdzic te pompe bo juz nie mam pomysłu co robic

 

ogulnie to wszystko robi mi ojciec a nie dziwi was fakt ze przed adaptacją na każdym biegu ekonomizer wskazywał 20l a po adaptacji na 4 biegu pokazuje 19,5 max a na 5 biegu ok 16l max????

Opublikowano

Dawkę sprawdzisz w INPA chyba analog1. Daj pełny but i obserwuj do jakiej wartości dojdzie. Czy wężyki vacum zostały wymienione?? Jeśli nie to proponuję zaopatrzyć się w 3 metry tego towaru: http://allegro.pl/przewod-podcisnienia-3-mm-silikonowy-dolot-waz-i2538605822.html

 

Elektrozawory EGR i VTG - czyścimy filterki powietrza na króćcach wyrównujących, temat--> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=25&t=18764

 

Wskazania ekonomizera to żadna znacząca diagnoza. Przepływkę sprawdzasz DIS przy rozgrzanym silniku w zakładce "air mass supply".

 

AHA! BOSCH 527 to nie żaden zamiennik, tylko najnowsza wersja przepływki dla tego silnika. Zamiennik to siemens itp sprzęty.

Opublikowano

wiec tak zawory podcisnienia wymieniłem i nie dało to zadnego efektu co do elektro zawórów EGR to jest zaslepiony blaszką bo przed zaslepiniem strasznie muliło i był czyszczony ten zaworek i nic nie dało nawet z tego co wiem to nie było za bardzo co w nim czyszcic bo było ok jesli mamy oczywiscie na myśl ten sam zawór przez który idą spaliny a co do sprawdzenia dawki paliwa to jest gdzies dokładny opis jak to zrobic w inpie i czy taki test da obiektywną ocenę skoro zaniki mocy zdarzają się w niektórych momentach

wczesniej miałem przepływkę 0928400468 bosh a teraz mam ZAMIENNIK BOSCH: 0 928 400 527 kupiony dokładnie ten http://allegro.pl/nowy-przeplywomierz-powietrza-bmw-e46-e39-e38-x5-i2471100777.html soft w samochodzie był stary i wgrałem nowy tak jak w tym temacie http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=25&t=90753

Opublikowano
to jest najtańszy chyba przepływomierz :duh: nie będzie ci dobrze działać długo o ile w ogóle dobrze mierzy. Bosch to wydatek ponad 400zł. Zamienniki się słabo sprawdzają akurat w tym miejscu.
szukam
Opublikowano

Koledzy ta przepływka będzie dobrze mierzyć, bo chodzi jedynie o obudowę (precyzyjny pomiar masy), chociaż nie wiadomo jak z żywotnością takich modułów. Wykonywałem testy na "starych" przepływkach 314, 468, 527 i chińskich zamiennikach w obudowie siatkowej (BOSCH 314) i zmodyfikowanej ostatecznej obudowie (BOSCH 527). W starej pomiary były sfałszowane, w nowej trzymały się w ryzach ECU. Oczywiście soft ECU zaktualizowany. Więc jeśli chodzi o te całe akcje z przepływkami to po testach stwierdzam, że jedynym problemem jest usterka projektu kanałów dolotowych obudowy do samego kanału pomiarowego przepływomierza. Sam moduł pomiarowy (przepływomierz) niczym się nie różni - dlatego wymagane jest programowanie softu ECU, ale teraz weź kup tylko samą obudowę z BOSCH 527... graniczy to z cudem :roll:

 

sinio, sprawdź tą max dawkę i temperaturę paliwa po ostrej jeździe, bo mam pewien trop.

 

pozdr.

Opublikowano

sprawdze tylko czy na pewno obudowa w która wsadzony mam nowy wkład jest poprawiona (bo w sumie pewny nie jestem), jeśli okazę się ze tak to pewnie groszowe sprawy. Ale to koło weekendu bo w tygodniu nie mam kiedy. Jakbym zapomniał to się upomnij.

Dawałem z pól roku temu ogłoszenie ale nikt nie wykazał zainteresowania i jeździ ta obudowa w bagażniku już długi czas.

szukam
Opublikowano

kurde w inpie nie mogę znaleźc jak sprawdzic dawkę bo nie ma ani

analog1 ani EINSPRITZMENGE

a wiecie jak sprawdzic wydajnosc turbiny ???

Opublikowano

po skasowaniu błedów przejechałem trase ok 100km w którym to czasie jechałem trochę w duzym korku ponadto błąd ze spadkiem mocy wystąpił ok 4 razy i po kilkunastu sekundach wszystko wracało do normy ponadto zauwazyłem ze po adaptacji auto równo ale gorzej się rozpędza a przy predkosci ok 130 auto bardzo ciężko się rozpędza pamietam ze przed adaptacją tego problemu nie było , moze jest to spowodowane przepływką bo mam aktualnie nowy zamienik 527 w garażu mam jeszcze przepływkę bosch 467 którą miałem dawniej ale sprawiała mi problemy tylko wtedy nie miałem adaptacji zrobionej , co zauwazyłem przypadkiem teraz przy wyjmowaniu interfejsu to bardzo gorący był webasto aż dosłownie parzyła ta obudowa koło interfejsu ponadto takie błedy tym razem pokazało

http://wstaw.org/m/2012/08/11/INPA-2012-08-11-16-52-14_png_300x300_q85.jpg

 

http://wstaw.org/m/2012/08/11/INPA-2012-08-11-16-52-30_png_300x300_q85.jpg

 

http://wstaw.org/m/2012/08/11/INPA-2012-08-11-16-52-57_png_300x300_q85.jpg

 

http://wstaw.org/m/2012/08/11/INPA-2012-08-11-16-53-38_png_300x300_q85.jpg

 

http://wstaw.org/m/2012/08/11/INPA-2012-08-11-16-53-59_png_300x300_q85.jpg

 

 

http://wstaw.org/m/2012/08/11/INPA-2012-08-11-16-54-11_png_300x300_q85.jpg

 

 

http://wstaw.org/m/2012/08/11/INPA-2012-08-11-16-54-44_1_png_300x300_q85.jpg

Opublikowano
te zamuły auta spowodowane są niewłaściwym poczatkiem wtrysku ... pewnie masz już tłoczek przytarty w pompie albo pompa była już wyciągana i ktoś źle założył ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.