Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Pojechałem na tzw. chip tuning do jednego z warszawskich specjalistów zajmujących się tym tematem. Po wstępnej hamowni wyszło że moja 218 konna piątka ma zaledwie 208KM i tylko 409Nm. Na wykresie wyaźnie widać że moment obrotowy rośnie ładnie 409Nm przy 2650rpm a puziej wyrazny spadek do 380Nm przy 3200rpm po czym spowrotem rośnie do do 409 i spada wraz z końcem testu... poprostu wyrażnie widać dołek na linni w przedziale 2650-3200rpm jak by coś kulało na tych obrotach. Wiecie może co moze być przyczyną takich zaniżonych osiągów?

 

Po wgraniu nowej mapy moc podniosła się raptem do 228KM i 470Nm gdzie powinna być spokojnie koło 260KM i tym bardziej wyższym momencie

 

Prosze o pomoc...

Opublikowano
ktos mi powiedział ze albo układ dolotowy nieszczelny, albo mapsensor, tylko czy ktoś mi powie w którym miejscu ten czujnik siedzi?
Opublikowano
ja walczyłem z brakiem mocy w aucie i wszyscy mi gadali "wymień turbo" a wystarczyło usunąć nieszczelności układu dolotowego,wymiana zaworów tzw N75 i N18, wymiana wężyków wszystkich! od podciśnienia,czyszczenie zaworu EGR i auto dopiero zaczęło latac :) sprawdź szczelność dolotu...
  • Zarejestrowani
Opublikowano
Renomowany Specjalista podjal sie robienia programu do auta ktore na serii stracilo 100nm i ma pofalowany wykres ?

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
Renomowany Specjalista podjal sie robienia programu do auta ktore na serii stracilo 100nm i ma pofalowany wykres ?

 

tak dokładnie... Jest tez troche i mojej winy w tym ze się na to zgodziłem, choć nikt sie mnie nie zapytał co robimy dalej w momęcie gdy były wyniki po pierwszej hamowni. Czuje ze chyba po weekendzie pojade tam i zażądam zwrotu pieniędzy i powrotu do seryjnej mapy ... Bo coś smigającego do połowy, to nie za takie pieniądze jakie zapłaciłem...

Opublikowano
a ile zaplaciles?

szkoda gadac... Byłem chyba zabardzo zachwycony gadaniem pana który to robił "bedzie Pan napewno czuł róznice" i zapłaciłem całość a powinienem połowe skoro nie ma takiego efektu jaki powinien być...

Opublikowano
Przede wszystkim nie powinienes zaplacic ani grosza.Przed programem samochod byl hamowany,seria wyszla kiepsko wiec powinien cie odeslac z kwitkiem abys samochod najpierw ogarnal.Gosc jednak poszedl na calosc i wgral ci program do auta,ktore sie do tego ne nadawalo.Co najgorsze,to wzial za to pieniadze.Nie wiemy ile,bo nie chcesz jakos dziwnie napisac,ale fakt jest taki,ze wzial...
Opublikowano

zapłaciłem 1000plnow, nie chciałem pisać ceny ze względu na jej wysokość w stosunku do rezultatów i mojego braku przemyslenia przy owym płaceniu.

W innym poście dot klapek w kolektorach 3.0D napisałęm ze po zdjęciu 2 klapki okazały się pęknięte. Były cały czas pozycji zamkniętej,oska była peknieta i nie była w stanie obracać klapkami, i tu mam nadzieję że stąd ten brak mocy w danym przedziale obrotów o których pisałem na początku tego postu. Dziś składam kolektor, zobaczę jak auto bedzie się zachowywało.

A poniżej pare fotek:

 

W takim stanie zastałem swoj kolektor

http://img585.imageshack.us/img585/290/20120720629.jpg

http://img803.imageshack.us/img803/6572/20120720631.jpg

http://img708.imageshack.us/img708/6803/20120720632.jpg

 

 

Zepsuta klapka, trzymająca sie tylko na dolnej cześci ośki, naszczescie od nagaru zablokowała się i była przymknieta http://img266.imageshack.us/img266/5203/20120720630.jpg

http://img94.imageshack.us/img94/1068/20120721636.jpg

 

A tu klapka wywalona i zaślepiona, gniazdo po ośce nagwintowane pod śrube M5 gwintownikiem do wstepnego gwintowania czyli tzw. "jedynką" , dzieki temu śruba wkręca się z oporem jednoczesnie uszczelniając. Ja przed wkręceniem dałem jeszcze dwie krople na gwint środka CX-80 zapobiegającego samoczynnym odkrecaniom się śrub a jednoczesnie dodatkowo uszczelnia.

http://img41.imageshack.us/img41/6479/20120721639.jpg

http://img842.imageshack.us/img842/5796/20120721638.jpg

 

 

Pozostałe 4 wyczyszczone, po sprawdzeniu stan bdb do zamontowania powrotnie

http://img688.imageshack.us/img688/9264/20120721635.jpg

http://img11.imageshack.us/img11/1245/20120721634.jpg

Opublikowano
Zaraz zaraz, Ty chcesz 4 pozostałe klapki i dwie zaślepione zamontować ponownie w kolektorze? Według mnie to jest bardzo głupi pomysł. Wywal wszystkie albo kup nowy kolektor.
Opublikowano
Zamontowałem je narazie, na pewien czas. Wyglądają na nienaruszone wiec powinny być o.k. A moze uda się w przyszłym miesiącu kupić nowy kolektor..
Opublikowano
Zamontowałem je narazie, na pewien czas. Wyglądają na nienaruszone wiec powinny być o.k. A moze uda się w przyszłym miesiącu kupić nowy kolektor..

 

 

chopie chopie wywalaj te klapki natychmiast albo zalóż nowy kolektor. Zasada jest taka albo wywalasz wszystkie klapki , albo zakładasz nowy kolektor. To że te klapki wyglądają ok nie znaczy ze jutro nie powiedzą ci żegnaj silniku :nienie:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.