Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kilka razy już zdarzyło mi się zostawić auto z włączonymi światłami. Wcześniej miałem fiata i tam światła automatycznie gasły po wyjęciu kluczyka. Wiem ,że można dokupić na allegro uniwersalny wł/wył świateł, ale czy było coś podobnego fabrycznego w e34.

Drugie pytanie to praca wycieraczek, jak dla mnie to jest za mało trybów. Szczególnie brakuje mi pomiędzy ciągłym i czasowym. Były w e34 inne przełączniki do wycieraczek?

Opublikowano
W zegarach od '91 był brzęczyk. Jak zostawiś światła, a wyłączysz zapłon to brzęczy.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano

To zależy od wersji krajowej auta,w niektórych wersjach jest zamontowany układ do jazdy ze światłami w dzień,jak wyłączysz zapłon same gasną.W wersjach z check control (od 2,5l benzyna w górę) jak wyłączysz zapłon i otworzysz drzwi wyświetla się napis "light an?" i dzwoni gong.

Jeśli chodzi o wycieraczki to znów zależy od wersji,w bogatszych można programować długość przerw podczas pracy przerywanej.Oprócz tego długość przerw zależy od prędkości jazdy.

Opublikowano
To zależy od wersji krajowej auta,w niektórych wersjach jest zamontowany układ do jazdy ze światłami w dzień,jak wyłączysz zapłon same gasną.

 

Coś takiego bym z chęcią dołożył do auta. Ten układ to moduł, który można podmienić, jak to wygląda?

 

W wersjach z check control (od 2,5l benzyna w górę) jak wyłączysz zapłon i otworzysz drzwi wyświetla się napis "light an?" i dzwoni gong.

 

U mnie się nie wyświetla, chyba, że jak kolega wyżej pisał od 1991 roku.

 

Jeśli chodzi o wycieraczki to znów zależy od wersji,w bogatszych można programować długość przerw podczas pracy przerywanej.Oprócz tego długość przerw zależy od prędkości jazdy.

 

Znowu pytanie, co to znaczy bogatsza wersja, inny komputer, moduł? Da radę podmienić i jak to programować?

Opublikowano

@Zibiolot

Z tym modułem do świateł to niestety nie wiem,w to były wyposażane wszystkie auta na konkretny krajowy rynek,ze schematu nic nie wynika.

BMW podzieliło sobie swoje auta e34 na dwie grupy wykonania: wersja low - diesle i benzyna 1,8 i 2 litry, oraz wersja high - benzyna 2,5 , 3 , 4 litry. Ten podział widać również w schematach elektrycznych (osobne dla td i benzyn do 2l,osbne dla benzyn 2,5l w górę),książkach (np Bentley omawia tylko wersje high).Takim najprostszym probierzem jest CC - zegar z wyświetlaczem alfanumerycznym i odpowiedni moduł w przedniej skrzynce bezpiecznikowej.Oczywiście różnic jest duuużo więcej,do tego w obrębie danej grupy też są spore różnice,no i jeszcze w zależności od rocznika.To tworzy spore zamieszanie,ale jednak da się dość łatwo odróżnić wersje high (bogate) od low.Ściągnij sobie instrukcję po polsku do e34,tam opcjonalne wyposażenie jest znaczone gwiazdką.W założeniu wersja 540iA Touring z 1996r będzie miała wszystko ;)

Wycieraczki są sterowane przez moduł sterujący(komfortu),to od jego wykonania zależy czy są programowane.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.