Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Nie wiem jak dlatego pisze. Czy ktoś jednak był w stanie to zrobić ? Niestety 3 komplet tarcz najpierw bmw pozniej ate i teraz ate powerdisc zadne nie wytrzymuja po 2-3 tygodniach kierownica trzepie.
Opublikowano

To nie jest wina samych tarcz czy klocków !!! Tak to możesz wymieniać w nieskończoność i nawet te z M5 w końcu zaczną telepać.

Proponuję zacznij OD:

- sprawdzenie luzów w zawieszeniu

- weryfikacji elementów zawiasu takich jak gumowe tuleje, wahacze czy drążki kierownicze

Elementy zawieszenia w E60 są aluminiowe więc nie trudno jest żeby coś padło.

- następnie jeśli dwa pierwsze punkty będą na 110% sprawne przejdź do samego układu hamulcowego.

- sprawdź ciśnienie, sprawdź zaciski i tłoczki bo być może coś niedomaga i siła hamowania nie rozkłada się równo na koła - ba klocek może nie dolegać równo do tarczy i już sprawa jest jasna.

W każdym razie układ hamulcowy należy równolegle zweryfikować ze stanem zawieszenia. Inaczej nici..

Poza tym - chyba wiesz że tuż po zmianie kompletu nie wolno dawać ostro w palnik i hamować ??????

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano
Jeżeli krzywi Ci cały czas jedna tarcze radzę sprawdzić tez piaste, ale jak pisze kolega , jeśli masz coś wybite to nawet te od M5 nie dadzą rady. Pozdro (eliminujesz skutek a nie przyczynę problemu :wink: )
Opublikowano
sprawdź bicie samej piasty, ew. wymień

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.