Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Mam problem z lewym ksenonem. Otóż po włączeniu świateł ksenon migocze z 5s a następnie się wyłącza.( dodatkowo włącza się na chwile, albo nazwę to "próbuje się włączyć" lewy kierunkowskaz)

Czasami jest tak, że działa normalnie i podczas jazdy wywala błąd (ksenon przestaje świecić). Ksenon koloru nie zmienił. Czy to jest zwalony żarnik/przetwornica czy jeszcze cos innego ? Dodam jeszcze, że jakoś rok temu miałem ten sam problem. Wtedy wyjąłem żarnik i go z powrotem wsadziłem i działało aż do teraz

Edytowane przez esselu
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Pojeździłem trochę i znowu to samo :( - wcześniej tak jak napisałeś zamieniłem stronami i przez jakiś czas było ok. Nie wiem co to może być chyba przetwornica tak ?
  • 2 tygodnie później...
  • Zarejestrowani
Opublikowano
Sprawdz czy nie poluzowal ci sie kabelek od przetwornicy do zarnika albo czy styki nie zasniedzialy

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano

Może być już koniec życia zanika jeśli jest to samo po przełożeniu...

 

Dobra opcja sprawdzić styki... No może diagnostyka i szczytanie błędów...

Bimmer Retrofit Polska


Zajmujemy się diagnostyką, kodowaniem, programowaniem, naprawą sterowników, doposażenia moduły BMW, konwersją BMW z importu, DVD FREE, CIC seria F i E, BMW APPS, imp. naprawczych kodów FSC


Nasza firma posiada w BMW AG status External Service Partner

  • 1 rok później...
Opublikowano

Witam.

Jestem po wymianie żarników w ksenonach.

Mam pytanie, bo prawy ksenon świeci na biało, a lewy, w sumie też na biało tylko ma cieplejszą barwę tzn. wpada bardziej w żółty... - to samo było przed wymianą, myślałem że to wina żarnika... mechanik powiedział że muszą się jeszcze rozświecić no ale... gdy patrzę na nie stojąc naprzeciw auta to jest właśnie ten elekt, ale gdy odejdę kilka kroków i kucnę to ten efekt się zamazuje, tzn. już nie widzę tej różnicy w barwie. czy to normalne w e90 ?

Opublikowano

Musza sie "dopalic".

Trwa to kilka - kilkadziesiat godzin.

Inna sprawa, ze jesli "zaoszczedziles" i kupiles zarniki z niepewnego zrodla, to faktycznie mozesz miec rozna temperature barwowa.

Mam angielsko-jezyczny system = brak polskich znakow diakrytycznych - przepraszam :(
Opublikowano
mam ten sam problem w mojej bemce tylko u mnie migają, gasną prawy i lewy na zmiane i wywala bład, zazwyczaj same po chwili sie zapalają, nie ma reguły, są okresy ze świecą dobrze, może to problem z napięciem, juz słaby akumulator?? z rana jak odpalam auto to juz troche dluzej zakreci i wyświetlacz od radia przygasa
Opublikowano
zarniki powinno sie najlepiej parami wymienic... ja u siebie w weeekend wymienilem oem philipsy 4300k na osram 4100k (objaw mialem identyczny - jeden swiecil na fioletowo, potem migal, a pozniej juz odmowil posluszenstwa). Osramy sa ok. Cena zarnikow w ASO - uwaga - 770 PLN / sztuke (!). W normalnym sklepie ca 260 PLN...
Opublikowano
Musza sie "dopalic".

Trwa to kilka - kilkadziesiat godzin.

Inna sprawa, ze jesli "zaoszczedziles" i kupiles zarniki z niepewnego zrodla, to faktycznie mozesz miec rozna temperature barwowa.

 

Kosztowały 250zł za sztukę i zakładał je mechanik forum BMW więc chyba wiedział co robi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.