Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Czy normalną rzeczą jest ciagla praca wentylatora przed chlodnicą ? Czy to jest spowodowane takimi upałami czy coś jest nie tak ? Płyn chlodniczy jest ok i temp silnika jest zawsze wporządku tylko niepokoi mnie ciagła praca tego wentylatora czy nic złego się nie dzieje ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Czy to zawsze czy tylko gdy masz właczoną klimę?

No i jak szybko on się kręci?

Z właczoną klimą to jest normalne , że cały czas sie powoli kręci.

Ale jak kręci się szybko to już nie koniecznie jest OK.

Napisz czy zawsze czy tylko z klimą?

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

Czy przyczyną może być zepsuty presostat czujnik ciśnienia czynnika w układzie klimatyzacji ?

Czy może brak gazu klimy ? Prosze o szybką pomoc.

Opublikowano

Wentylator przed chłodnicą powinien kręcić zawsze z włączoną klimą.

To jest właściwie wentylator pomocniczy, więc z klimą działa na wolniejszym biegu, ale jeśli temperatura silnika wzrośnie, to zacznie kręcić szybciej i usłyszysz go z pewnością nawet wewnątrz auta.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Witam. Nawiązując to podjętego tematu mam też pewien problem z wentylatorem klimy. Mam e39 z 1997r silnik 2,8. Wyskakiwał mi błąd czujnika ciśnienia od klimatyzacji . W warsztacie sciągnięto mi gaz z układu (ok. 700 g), wymieniłem czujnik na nowy (niestety zamiennik - nie wiem czy to była za dobra decyzja :( ) i dobijałem gaz spowrotem (ok. 1220 g). w trakcie dobijania gazu załaczył się wentylator od klimy na max. obrotach. Od czasu dobijania gazu jak tylko przekręcę kluczyk to wentylator startuje na max. obroty nawet na zgaszonym silniku i wyłączonej klimie. Szczerze powiem, ze klima raczej pracuje tak jak powinna (klimatronik - podgrzewa lub chłodzi w razie potrzeby) ale boje się żeby coś jest nie halo z tym wentylatorem i wolałbym żeby się nie zjarał.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kręci Ci się cały czas wentylator od klimatyzacji czy wentylator wiskotyczny? :?:
Opublikowano

daski, przeciez napisal, ze przy wylaczonym silniku.

Wdaje mi sie, ze przeladowali czynnkiem. U mnie wchodzi, chyba dobrze pamietam, 740 gramow. Powinienes miec na pasie przednim zielona naklejke z podana masa czynnika. Porzadne maszynki do napelniania klimy maja te dane zapisane w pamieci. Wybiera sie typ, rocznik i to wystarczy.

Pozdrawiam, ///M5

http://i228.photobucket.com/albums/ee124/areckim5/bmw_2000_m5_05.jpg

Opublikowano
ilość czynnika jest prawidłowa.w e39 w latach 1996 - 1998 (bodajże październik) wchodzi 1223 g. W nowszych modelach ok. 740 g.

A dokladnie do roku 12/97 1225 +/- 10 po roku 12/97 750+/- 10 jak bedzie wiecej jest zawor bezpieczenstwa jesli jest za duze cisnienie wyzuci gaz z ukladu :mrgreen:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
daski, przeciez napisal, ze przy wylaczonym silniku.No tak,za szybko pomyślałem :modlitwa:
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano
Mam pytanko do tematu. Czy wentylator klimy (4piny - silnik 525tds)powinien włączyć się zaraz pow włączeniu klimatyzacji nawet jak temp. w garażu jest przy ziemi około 5 stopni :) tak pokazuje komputer?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.