Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Przymierzam się do wymiany silnika w 318ci m43tu ze względu na znane panewki :cry: Moje pytanie czy musi to być silnik z nadwozia coupe czy z sedana i touring też spoko będzie pasował z lat 98-01 chodzi mi o łapy silnika i zawieszenie go w komorze czy nie będzie z tym problemu. :?:

Pozdrawiam

Opublikowano
Przejrzyj i porownaj dobrze w realoem.com . Ja w głupim M43 miałem problemy bo delikatne zmiany wprowadzili w osprzęcie i już nie pasowało coś w bloku.
Opublikowano

Witam ponownie.

Powiedzcie mi koledzy jak rozpoznać silniki e46 m43tu 316 a 318 :?: To że najprościej po DISA to wiem i bym nie pytal ale chodzi mi o sytuację gdy sprzedający ma siniki wyjete juz z auta same słupki bez kolektorów. Jak rozpoznać czu to po bloku czy głowicy itp?? Chodzi mi o to żeby mi nikt nie wcisnął silnika od 316 bo z tego co wyczytałem w 318 jest inny wałek i raczej by to nie chodziło co?? Ciekawe czy silnik z 316 sam blok z głowicą załozony do 318 z przełożonym kolektorem disa chodził by poprawnie i tak jak na 318 przystało co myśłicie? Może macie jakieś doświadczenia z tym związane :?: Tym bardziej że obydwa silniki mają oznaczenie na bloku 194E1

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Wałek jest ten sam, ten sam numer części.
Powyższy post odzwierciedla jedynie prywatne poglądy i stan wiedzy autora, zatem nie musi on opisywać stanu faktycznego. Autor nie bierze odpowiedzialności za skutki decyzji podjętych w oparciu o niniejszy post.
Opublikowano
Czyli wychodzi na to że silniki m43tub19 czy to 105 czy 118 km ze strony konstrukcji mechanicznej czyli blok głowica itp są identyczne.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.