Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam dwa tygodnie temu zakupiłem e36 325 tds wszystko ładnie git jest ale maksymalna prędkość jaka osiąga to 160km/h. Pedał gazu jest na maksa a ja ciemny jestem w takich sprawach. Czy może być założona jakaś blokada?czy może tez być przyczyna komputera przy ustawieniu prędkości maksymalnej??? :mad2: :mad2: :mad2:

http://img94.imageshack.us/img94/4369/poswiecenie20i20milosc2.jpg

http://bmwklubkielce.pl

http://www.motostat.pl/user_images/48090/icon1.png

Opublikowano
podejrzewam kolego ze jest załozony inny most o innym przełozeniu. poszperaj na forum jakie powinien miec przelozenie w twoim aucie a potem oblukaj swoj jakie ma przelozenie. a sprzegło jak?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Opublikowano
podejrzewam kolego ze jest załozony inny most o innym przełozeniu. poszperaj na forum jakie powinien miec przelozenie w twoim aucie a potem oblukaj swoj jakie ma przelozenie. a sprzegło jak?

za godz będe jechał do domu to sprawdze ale niestety z żona to troche będzie za uszami sapać. a sprzeglo przy 2,5tys obrotów szarpie. niewiem dziś do mechanika zaprowadzam na małe pierdoły żeby zrobił może i z tym coś poradzi :cry:

http://img94.imageshack.us/img94/4369/poswiecenie20i20milosc2.jpg

http://bmwklubkielce.pl

http://www.motostat.pl/user_images/48090/icon1.png

Opublikowano
wydaje mi sie ze nie sa duze te obroty. chociaz nie wiem jak dizel.. a gume spalisz na asfalcie bez problemu??sprubuj gwaltownie ruszyc z piskeim i bedzie wiadomo czy to sprzeglo.. jak juz to sprawdzisz to tak jak mowilem-most
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie wina przełożenia, jest dobrze. Wina może leżeć gdzie indziej. Ogólnie to rozpędza się normalnie jak na 140km przystało czy jest zaamulony??

 

PZDR>

Opublikowano
odebrlem auto no i [BAD] 3,5 tys obr i nadal jedzie 160km chlopak niewie niezna sie ja tez sie nie znam ale wydaje mi sie ze to wina komputera trzeba usstawic predkosc maksymalna chyba bo ja tez szpec nie jestem.jest jeszcze taki problem rano musze minimum 4 razy grzac swiece zeby odpalila a potem bez problemu gada ale chlopak sprawdzil ze to nie wina swiec tylko jakis regulator,gdzie z tym jechac i ile to moze kosztowac.sory ze bez znakow ale z fona pisze bez menu pl.

http://img94.imageshack.us/img94/4369/poswiecenie20i20milosc2.jpg

http://bmwklubkielce.pl

http://www.motostat.pl/user_images/48090/icon1.png

Opublikowano
powitac problem wciaz ten sam. Na 4 biegu 150km i 4tys obrotow i szlo dalej a na 5 biegu lipa bez zmian.niewiem tez mi kolega powiedzial zebym akumlator odpiol wtedy sie zresetuje komputer ale ze zloosci i przypadkiem urapwalem kabel od termometra i teraz mi pika caly czas i pokazuje temp. -37c nastepny wydatek juz nie wspomne o recznym ktory mialem jeden dzien bo zapomnialem sie. Tak ze help help co do tej predkosci bo juz duzo osob pytalem cudowalem i nic.

http://img94.imageshack.us/img94/4369/poswiecenie20i20milosc2.jpg

http://bmwklubkielce.pl

http://www.motostat.pl/user_images/48090/icon1.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nic innego nie pozostaje jak podmienić ECU od innego sprawnego tds i zobaczyć jak się na tym zbiera....

 

PZDR>

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Bo 160km przy 3,500 dla diesla o tej mocy jest wartością prawidło. bez problemu powinien dojść do 4200 i mieć ok. 200-210km/h.

 

PZDR>

Opublikowano
w tdsie :D chyba jak był nowy a nie z bańką na blacie :D -- kolego sterownik pompy do wymiany - ewntualnie podłącz pod kompa BMW i sprawdz w jakim zakresie pracuje,

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano
sytuacja wygląda tak. Mam taki przycisk ASC każdy wie co znaczy jeżeli go włączę świeci kontrolka i jedzie 160km/h a jeżeli wyłączę jedzie 180km/h a już myślałem że jest ok. dowiedziałem się też że wina może być wężyków podciśnienia no ale...

http://img94.imageshack.us/img94/4369/poswiecenie20i20milosc2.jpg

http://bmwklubkielce.pl

http://www.motostat.pl/user_images/48090/icon1.png

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Witam

Kupilem takie samo autko jak ty prawie w tym samym czasie bo miesiąc później; miałem identyczne obiawy max180 z wyłączonym asc i był mulowaty do 2tys. obrotów. Wymieniłem pęknięty kolektor ssący i przy okazji brat zwrócił uwagę że mam wężyki podciśnienia źle podłączone(więc twoje przypuszczenie może być słuszne), brat ma e36 325 TD więć ten sam silnik tylko bez interkulera, więc porównaliśmy i podlączyliśmy prawidłowo. Różnica ogromna, lepszy start, 200 poszedł dalej nie próbowałem, silnik pracuje ciszej i równiej. Przy okazji radzę wymienić te wężyki na nowe(najlepiej niemieckie "zbrojone") bo lubią pękać zwłaszcza te polskie. Koszt nie duży a spokojna głowa w trasie.

pozdrawiam

Opublikowano
Witam

Kupilem takie samo autko jak ty prawie w tym samym czasie bo miesiąc później; miałem identyczne obiawy max180 z wyłączonym asc i był mulowaty do 2tys. obrotów. Wymieniłem pęknięty kolektor ssący i przy okazji brat zwrócił uwagę że mam wężyki podciśnienia źle podłączone(więc twoje przypuszczenie może być słuszne), brat ma e36 325 TD więć ten sam silnik tylko bez interkulera, więc porównaliśmy i podlączyliśmy prawidłowo. Różnica ogromna, lepszy start, 200 poszedł dalej nie próbowałem, silnik pracuje ciszej i równiej. Przy okazji radzę wymienić te wężyki na nowe(najlepiej niemieckie "zbrojone") bo lubią pękać zwłaszcza te polskie. Koszt nie duży a spokojna głowa w trasie.

pozdrawiam

u mnie kolektor jest dobry na forum bmw diesel wstawilem fotke i wezyki mam podobno dobrze podlaczoneale pasuje je wymienic bo sa w zlym stanie szczegolnie ten z folterkiem jest spekany bo kilka osob tez mialo ten problem byl przpadek ze koles wsadzil do EGR 50gr i smiga,wiem co jej dolega ale malo czasu mam ostatnio bede wirusa zakladal to zrobi sie wszystko mysle. Mogl bys fotke mi wyslac jak masz ty wezyki podlaczone?

http://img94.imageshack.us/img94/4369/poswiecenie20i20milosc2.jpg

http://bmwklubkielce.pl

http://www.motostat.pl/user_images/48090/icon1.png

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Witam od razu chciałbym podziękować Michał M za przesłanie fotek które mi bardzo pomogły.

Problem został rozwiązany ponieważ brakowało jednego przewodu który powinien byc podpięty w dolnej części korektora ssącego.

Michał przesłał mi fotki i zainteresował mi ten właśnie przewód zobaczyłem że jest i u mnie możliwość podpięcia no to więć tak zrobiłem i autko leci bez żadnych problemów

tak jak powinno. a szukałem długo na kilku forach różne opinie były że to most inny motor zajechany okazało się wężyki podcisnienia potem z tym był problem że może zle podpięte itp. okazało sie że brakowało czwartego przewodu o którym nikt nie wiedział a tyle sie ludzi mądrzyło na innych forach :duh:

znajde czas dodam fotki i opisze szczegółowo.

pozdro

http://img94.imageshack.us/img94/4369/poswiecenie20i20milosc2.jpg

http://bmwklubkielce.pl

http://www.motostat.pl/user_images/48090/icon1.png

Opublikowano
Brakło Ci przewodu od MAP-sensora. A co z tym odpalaniem na zimno?
http://images75.fotosik.pl/97/7ea837af20c745c4.jpg
Opublikowano

odpalanie na zimno jest tak że wczesniej grzałem 3 razy świece i łapał od razu ale teraz nie próbowałem za pierwszym razem nie przyszło mi do głowy sprawdzic. jutro rano sprawdze.

dziwi mnie to że czemu go nie było albo wyapdał komuś wczesniej albo tak musiało być :roll:

http://img94.imageshack.us/img94/4369/poswiecenie20i20milosc2.jpg

http://bmwklubkielce.pl

http://www.motostat.pl/user_images/48090/icon1.png

Opublikowano
hahah Epic Win :cool2:

Kolego,podobno jesteś za stary ma napinki na forum..

http://images75.fotosik.pl/97/7ea837af20c745c4.jpg
Opublikowano

U mnie jest odpięta ta wtyczka od kolektoru ssącego mam plastikowy i normalnie ciśnie wpięcie jej będą lepsze osiągi ?

A też miałem taki przypadek że 150km i koniec ale to był przepływomierz zabrudzony i kupiłem nowy i teraz leży nie potrzebie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.