Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Na poczatek, szukalem nic nie znalazlem co moglo by pomoc, mam podwojny problem i mam go juz dosyc a wiec;

 

*1) NIE DZIALA KLAKSON :mad2: - sprawdzilem bezpieczniki,klakson kupiony nowy sprawdzony w nadkolu zero reakcji.Sprawdzilem tasme w kolumnie kierownicy wszystko ok. Przy nacisnieciu na klakson stukanie pod schowkiem podejrzewam ze to czujnik czy cos informuje o czym nie wiem.

 

*2)CALY CZAS NA DESCE SWIECI SIE BLAD ZAROWKI TYL PRAWY - sprawdzone swiatla, wszystkie dzialaja , sprawdzone styki ,zamontowanie masy , bezpieczniki PO PROST SIE ZAPALILO I NIE CHCE ZGASNAC :mad2:

Czy mial ktos podobny problem? Juz nie mam pomyslow

Bede wdzieczny za kazda podpowiedz. Pozdrawiam

BMW - marka stworzona dla radosci z jazdy

Bardzo Madry Wybor

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie miałem tych awarii ale stukanie pod schowkiem to dźwięk przekaźnika. Znajdź go < właśnie to stukanie ułatwi ci sprawę> i go wyjmij. sprawdź czy nie jest uszkodzony i czy dochodzi do niego napięcie.

Może ma wypalony styk?

Sprawdź też bezpieczniki.

informacje o spalonej żarówce może wywołać sama zarówka < miałem tak kiedyś>

Zamień żarówki miejscami .

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Co do klaksonu to nie mam pojęcia ale z tą kontrolką to może trzeba na komputer pojechać wykasować błędy.

Komputer tu nie zrobi nic.Jak żarówki sprawne,to powiadomienie zniknie.Wyjmij żarówki i popstrykaj w nie.Jak wolflam ledwo trzyma,to odpadnie i będziesz wiedział na której łapał błąd.Miałem tak kilka razy i tym sposobem pozbyłem się problemu,mimo że wszystkie żarówki świeciły.

niema nic lepszego niż BAWARKA
Opublikowano
Co do klaksonu to nie mam pojęcia ale z tą kontrolką to może trzeba na komputer pojechać wykasować błędy.

Komputer tu nie zrobi nic.Jak żarówki sprawne,to powiadomienie zniknie.Wyjmij żarówki i popstrykaj w nie.Jak wolflam ledwo trzyma,to odpadnie i będziesz wiedział na której łapał błąd.Miałem tak kilka razy i tym sposobem pozbyłem się problemu,mimo że wszystkie żarówki świeciły.

 

 

ok sprawdze moze zadziala :D

BMW - marka stworzona dla radosci z jazdy

Bardzo Madry Wybor

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam

Problem zarowek rozwiazany okazuje sie ze nie wszystkie zarowki spelniaja wymagania BMW :idea: znaczenie ma sama jakosc :nienie: po wymianie wszystkich zarowek problem zniknol :cool2:

Klakson :mrgreen: tu problemem okazal sie przekaznik znajdujacy sie pod schowkiem po rozlaczeniu wyczyszczeniu stykow i wymianie na nowy znowu moge trabic na wszystkich w kolo :cool2:

Tak wiec temat uwazam za zamkniety

Pozdrawiam wszystkich uzytkownikow marki SZEROKOSCI :cool2:

BMW - marka stworzona dla radosci z jazdy

Bardzo Madry Wybor

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Co do klaksonu to nie mam pojęcia ale z tą kontrolką to może trzeba na komputer pojechać wykasować błędy.

Komputer tu nie zrobi nic.Jak żarówki sprawne,to powiadomienie zniknie.Wyjmij żarówki i popstrykaj w nie.Jak wolflam ledwo trzyma,to odpadnie i będziesz wiedział na której łapał błąd.Miałem tak kilka razy i tym sposobem pozbyłem się problemu,mimo że wszystkie żarówki świeciły.

 

 

ok sprawdze moze zadziala :D

tak przy okazji dowiedzialem sie ciekawej rzeczy spalona zarowka trzeciego swiatla STOP wewnetrznego jest sygnalizowana jako blad swiatla prawego!!!!! Warto wiec tam popatrzec od czsu do czasu

BMW - marka stworzona dla radosci z jazdy

Bardzo Madry Wybor

Opublikowano
Mam podobny problem właśnie z tą żarówka, ale jak na złość nie chce się teraz pojawić i nie mam jak sprawdzić właśnie tego 3 stopu pewnie jak będę sam jechał to się zapali :P na 99% podejrzewam ponieważ po wciskaniu kilka razy pod rząd stopu problem znikł :P
Opublikowano
Mam podobny problem właśnie z tą żarówka, ale jak na złość nie chce się teraz pojawić i nie mam jak sprawdzić właśnie tego 3 stopu pewnie jak będę sam jechał to się zapali :P na 99% podejrzewam ponieważ po wciskaniu kilka razy pod rząd stopu problem znikł :P

:D

Ja to sprawdzilem kladac gasnice na pedal hamulca :) ,dostep do zarowki jest od strony bagaznika ,taki maly plastikowy prostokacik ja zakrywa. Po wymianie zarowki :idea: okazalo sie ze nadal nie dziala wiec sprawdzilem bezpieczniki te w kabinie .Pozniej wymienilem zarowke na dobrej firmy nie jakie ,,no name :nienie: '' . Teraz jest spokoj

Jest troche zabawy ale da sie zrobic .

Pozdrawiam i szerokosci zycze :cool2:

BMW - marka stworzona dla radosci z jazdy

Bardzo Madry Wybor

Opublikowano
Dzięki za opis jak się zabrać do tego :) nie wpadłem na pomysł z gaśnicą, ale wepchałem płyn do chłodnicy i jednak nie świeci :)
Opublikowano
Dzięki za opis jak się zabrać do tego :) nie wpadłem na pomysł z gaśnicą, ale wepchałem płyn do chłodnicy i jednak nie świeci :)

 

Jak juz sie dostaniesz do zarowki to wyciaga sie ja przekrecajac caly plastik w lewo .Mowie o tym ktory jest juz pod pokrywka sprawdz sobie opornikiem czy jest tam jakies napiecie :wink: Daj znac jak cos :cool2:

BMW - marka stworzona dla radosci z jazdy

Bardzo Madry Wybor

  • 2 lata później...
Opublikowano

Witam.

Podbijam pytanie kolegi odnośnie klaksonu.

A dodatkowo chciałbym spytać o pewien problem odnośnie uw urządzenia dźwiękowego.

Otóż wykazuje to to brak reakcji, jednakże naciskając na kiere słychać przeskok prądu ( czyli jak by powinien działać). Ale sprawdzałem na bezpiecznikach nie ma obwodu w tych wtyczkach. Bezpieczniki są okej.

I teraz pojawiają się pytania:

1. Czy klakson po remoncie mógł zostać odłączony i owe zjawiska wykazują brak podpięcia trąbki? (problem jak nie problem)

2. Trąbka klaksonu jest zużyta? (Kupno nowej, używanej, ew renowacja trąbki wchodzi w grę i sens)

3. Inne dolegliwości których nie jestem w stanie określić.

Poczytałem trochę na googlach i tu na forum i innych o tym że może to być problem z taśmą w kierownicy. Dodam że poducha jest, a auto było je*** w przód ostro, ale bez wystrzału poduszki.

Z góry dziękuje za odpowiedzi i porady. Jeśli czegoś nie dodałem to zasugerujcie, odpowiem.

Pozdrawiam serdecznie

Opublikowano

Klaksony - bo są dwa - masz upchane przed lewym przednim nadkolem (czyli po stronie kierowcy). Trzeba odkręcić krótkie nadkole i wszystko widać. Ja bym zaczął od sprawdzenia właśnie ich. Możesz po wyjęciu podłączyć na krótko do akumulatora i sprawdzić, czy w ogóle dają jakiś dźwięk.

Są tak usytuowane, że lubi się do nich dostawać syf z ulicy, więc jest duże prawdopodobieństwo, że są po prostu zawalone błotem i zdechły.

Opublikowano

Dzięki kolego za radę, jutro więc wezmę się za robotę.

Jeszcze jak mógłbyś doradzić jak to wyczyścić, był bym stokrotnie wdzięczny. ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.