Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

witam

 

autko dziś nie chciało odpalić rano, po południu dało rade zapalić , przejechać sie , ale po powrocie cos dziwnego a mianowicie

 

zaczoł sie lac olej delikatnie ale lał

 

odkręcilismy obudowe cewek i okazało sie że wszystkie świece zalane olejem,

 

autko stoi pod chmurka i nie ma mozliwości zaglądnąć co to jest dokładnie,

 

może ktoś ma jakieś skojarzenia za xo sie zabierac

 

bo szlag człowieka może rrafić

 

czekam na podpowiedzi

Edytowane przez coyot
Opublikowano

1. Fajno by bylo jakbys poprawnie tytulowal watki

 

***tak może być

 

2. Napisz cos wiecej bo na razie napisales ze ci sie auto zepsulo

 

***najpierw nie mogłem go odpalic, po wielkich trodach sie to udało jak odpalił chodził normalnie i jak sie zagrzał to pojecgałem do sklepu i wróciłem zostawilem go zapalonego i chodził sobie bez dodawania gazu zaczał cos dziwnie chodzic taki objaw jakby nie dostawał paliwa tzn.jak by mu brakowalo paliwa wic mu dolałem z karnistra.pojakichs paru chwilach zaczał normalnie chodzic i za monent taki objaw jakbty nie palił na wszystkie cylindry i zaczeło dymic lekko spod maski,jak ja otworzylem to okazało sie ze na dwurórke nie kapie olej alwe sie na niego leje małym strumieniem

po zdjeciu pokrywy okazało sie ze wszystkie swiece pływaja w oleju i nie wiem czzy poszła tylko jaks uszczelka (chocbym tak wolał)czy aby nie przypadkiem pekła głowica

 

3. co to sa szybkie odpowiedzi??

 

***chodzi o jakies sugestie

Opublikowano

Czesc dopiero teraz sie zalogowałem i to ja jestem włascicielem tego auta

 

nie wydaje mi sie zeby byl zamarzniety płyn chlodniczy.Jestem w ogromnej kropie co teraz z ty fantem zrobic????

I ile bedzie kosztowała naprawa???

Opublikowano

Masz silnik m50 jak sie domyslam, wiec najsybciej mogla pasc uszczelka pokrywy zaworow. Zacznij od tego :

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HD51&mospid=47375&btnr=11_1283&hg=11&fg=15

 

uszczelka nr 3

Była E34 M50 2.5 24v :) czerwona

Była Lancia Lybra 2.4 jtd SW lx 2000

Jest Citroen c5 2.2 hdi 2001 exclusive

Jest E34 524 td 1991

1997 YZF 750R (4hd)- sold- nastepny sezon juz hayabusa

http://img244.echo.cx/img244/9103/podavatar6bx.jpg

Opublikowano

gdy udało mi sie odpalic bume to słuchalem silnika czy cos w nim nie stuka i wogołe czychodzi jakos inaczej niz zwykle.

Wszystko było normalnie jak zawsze.

Opublikowano

mam taka nadziej e ze to tylko uszczelka czoc wszystkie gniazda swiec sa zalane olejem i czy jest to mozliwe ze to tylko uszczelka??Oby tak, choc nie wydaje mi sie zeby pekła wtylu miejscach na raz???sam nie wiem\

 

prosze o podpowiedz co i w jaki sposób moge sprawdzic sam zeby nie uszkodazic czegos

Opublikowano
pewnie jutro posciagam cewki i usune olej z gniazd świecowych tak na sucho i odpale na chwile auto i wtedy sie okarze gdzie leje czy z uszczeljki czy z pod pokrywy zaworowej
Opublikowano
z olejem bedzie łatwiej zobaczyc i zlokalizowac wyciek,co do płynu to nie wiem ale napewno sprawdzxe płyn bo skoro jest czysty to jest taka szansa ze nie miesza sie z olejem
Opublikowano

dowiedziałem sie ze mogła zamarznac odma i wtedy wydmucha uszczelke pokrywy zaworowej .

czy jest to mozlwe ze to tylko na tym sie skończyło????

i ile moze kosztowac taka uszczelka??

zna ktos cene??

Opublikowano
najbardziej prawdopodobne jest uszkodzenie uszczelki pod pokrywe zaworów a w zasadzier postawił bym na uszczelki takie okrągłe (po 3 szt) własnie odpowiedzialne za przeciekanie oleju do gniazd ze świecami. No ale jak je bedziesz wymieniał to także głowna usczelka takze do wymiany. Koszt to około 100 zł usczelka głowna + 2 usczelki po 3 te kółeczka na gniazda świec. Jeźeli jest vanos to koszt koło 140 zł za komplet. Z wymianą nie ma zadużo problemów, ale przy tych mrozach sam bym tego nie robił, chyba ze kolega lub zona suszarką bedzie ręce i inne odstające czesci ciała ogrzewać ;)

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Opublikowano

udało sie wymienic te uszczelki i przy okazji weze których stan techniczny nie był wystarczajacy

narazie BUMA nie cieknie i oby juz nie puszczała pleju

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.