Skocz do zawartości

moje e46 nie spala całego paliwa


krismobile

Rekomendowane odpowiedzi

witam. od jakiegoś czasu jestem właścicielem e46 compact 316ti 04r. mam z nim taki problem że nie spala całego paliwa z baku. komputer pokazuje ze jest paliwa na 200km a wskaznik jest na przedostatniej kresce,nawet rezerwa sie nie zapala,a auto sie zatrzymuje z braku powodu braku paliwa. miał ktoś taki problem? pozdrawiam.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

przerabialem to 2 dni temu --POMPKA--100%

mi komp pokazywal dokladnie 170km i stawal mialem tak dwa razy

banki w przewodzie paliwowym i szedl tylko 160km /godz i nic wiecej

kupilem uzywke VDO i jak i po problenie w baku 5litrów (spuszczalem) i jedzie

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie pływaki pokazują ok. To, że samochód zdycha jak jest jeszcze 1/4 paliwa w baku jest spowodowane nie przepompowywaniem paliwa do komory z pompą. Jest tam taka pompka podciśnieniowa, której zadaniem jest przerzucenie całego paliwa do prawej komory (za fotelem pasażera) zaraz po odpaleniu samochodu. Zrób sobie test poziomów. Jak masz mniej niż połowę baku zalanego lewa komora powinna pokazywać 000 po odpaleniu silnika. Jeśli masz inne wartości, to na 100% wina ciśnienia.

Rozwiązania są 3:

- zdejmujemy kanapę, odkręcamy wieko za fotelem kierowcy i sprawdzamy czy wąż się nie poluzował. Ten element nie może się popsuć, ewentualnie rozłączyć. Nie rób tego jak masz samochód zalany bardziej niż 3/4 baku, bo popłyniesz :)

- jeśli tam wszystko jest ok, to wymiana filtra paliwa z regulatorem ciśnienia. Zapchany, stary filtr czasem powoduje takie objawy. Po wymianie polecam przegonić auto porządnie po trasie - powinno pomóc.

- jak dalej zdycha to wtedy na 100% pompa paliwa jest na wykończeniu bo nie wytwarza odpowiedniego ciśnienia.

 

Mam nadzieję, że pomogłem.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pompa nie ma tutaj zadnego znaczenia. Pompa pompuje paliwo z prawej komory, a powrót jest do lewej komory. Zakładając że węzyk łączący obie komory jest prawidłowo zamontowany to wystarczy nalać paliwa do pełna i powinno być ok. Czasami wystarczy mocniejszy skręt w lewo, paliwo się przeleje do prawej komory, powrót bedzie uzupełniał lewą i powinny sie poziomy wyrównać.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź w ukrytym menu jaki jest poziom w każdej z komó,r może wskaźniki zgłupiały? Jak moja latorośl uczyła się jeździć i autko zamiast jeździć skakało to też rurka się zapowietrzyła i wysiorbało z prawej komory wszystko. Po zatankowaniu do pełna wszystko powróciło do normy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.