Skocz do zawartości

[e61] 520 d 2005r komunikat level control system failure


dylus

Rekomendowane odpowiedzi

Witam koledzy mam pytanie odnośnie wężyka .Komunikat pokazuje się tylko czasami raz na dwa trzy tygodnie więc wymienię wężyk .Czy wężyk ma mieć średnicę 6 mm wewnętrzną czy zewnętrzną ????Czy może być taki wąż zbrojony gumowy jak do paliwa ????

 

oczywiście że wewnętrzną, chcesz ten wężyk zakładać na króciec, czy wciskać w jakąś dziurę ... ?

ja użyłem zbrojonego do powietrza, ważne żeby przy zgięciu około 90 stopni był przepływ

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • Odpowiedzi 87
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Witam

 

Również dołączam do "nivo klubu".

Auto siadło dupcią na ziemi. Kompresor wymontowany, po podłączeniu na kable do aku nie działa więc do regeneracji. Macie jakieś sprawdzone zakałady zajmujące się tym problemem?/

Znalazłem takie:

1 http://allegro.pl/kompresor-zawieszenia-bmw-5-e60-e61-regeneracja-60-i2516137339.html

2 http://allegro.pl/pompa-kompresor-zawieszenia-bmw-e61-60-regeneracja-i2565919830.html

 

Co ciekawe jeszcze znalazłem spalony bezpiecznik w skrzynce w bagażniku 40A numer 82

A syf jaki był na dolnej osłonie kompresora to masakra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja dopiero jestem po tym zabiegu i wiem że najpierw błąd ukazywał się sporadycznie a później coraz częściej. wymiana wężyka nic nie pomogła. auto po ok roku już się nie chciało podnosić kompresor nie dawał już rady za długo pompował (czasem trwało to nawet minutę) i wyłączał się a na komputerze wywalało błąd. więc z doświadczenia wiem że kompresor będzie za niedługo do wymiany
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Również dołączam do "nivo klubu".

Auto siadło dupcią na ziemi. Kompresor wymontowany, po podłączeniu na kable do aku nie działa więc do regeneracji. Macie jakieś sprawdzone zakałady zajmujące się tym problemem?/

Znalazłem takie:

1 http://allegro.pl/kompresor-zawieszenia-bmw-5-e60-e61-regeneracja-60-i2516137339.html

2 http://allegro.pl/pompa-kompresor-zawieszenia-bmw-e61-60-regeneracja-i2565919830.html

 

Co ciekawe jeszcze znalazłem spalony bezpiecznik w skrzynce w bagażniku 40A numer 82

A syf jaki był na dolnej osłonie kompresora to masakra.

 

http://allegro.pl/kompresor-pompa-zawieszenia-bmw-e-60-e-61-e60-i2507639921.html

ja tutaj kupiłem wraz z elektrozaworami tylko trzeba zapytać:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
W dolnośląskim gdzieś regenerują kompresory nivo czy wysyłałeś? ja najbliżej znalazłem Poznań. Mój pompuje w lecie dobrze (4 kartony płytek + klej 20kg i daje radę) ale na zimę muszę wymienić/zregenerować. Ciekawe jak te regenerowane radzą sobie w zimę. Może ktoś używał?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dolnośląskim gdzieś regenerują kompresory nivo czy wysyłałeś? ja najbliżej znalazłem Poznań. Mój pompuje w lecie dobrze (4 kartony płytek + klej 20kg i daje radę) ale na zimę muszę wymienić/zregenerować. Ciekawe jak te regenerowane radzą sobie w zimę. Może ktoś używał?

 

Ja wysyłałem do nich http://auto-klima.com.pl/ Jak wysłałem w poniedziałek to w środę już był u mnie.

Jak na razie wszystko OK. Koszt 500 zł. W zimie jeszcze swoją nie jeździłem tak więc nie wiem jak się będzie sprawował. Raczej powinno być OK.

W Audi nie mam różnicy czy zima czy lato. Pneumat robi tak samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Witam zamierzam wymienić pompe nivo w e61 i teraz mam pytanie .Czy pompa musi być tylko do e61 czy podejdzie od innego bmw ???? Na kompie w czasie diagnostyki wywaliło dziwne błędy (lewa poduszka ,prawa poduszka ) auto nie siada więc chyba trzyma ciśnienie a komunikaty błędu pochodzą od pompy ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam zamierzam wymienić pompe nivo w e61 i teraz mam pytanie .Czy pompa musi być tylko do e61 czy podejdzie od innego bmw ???? Na kompie w czasie diagnostyki wywaliło dziwne błędy (lewa poduszka ,prawa poduszka ) auto nie siada więc chyba trzyma ciśnienie a komunikaty błędu pochodzą od pompy ?

 

Bez żadnych przeróbek pasuje pompą tylko z e61, po delikatnych przerobkach z merca S i R, z większymi przerobkami można zamontować dowolny kompresor. Błędy "generuje" tylko Sterownik pompy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam zamierzam wymienić pompe nivo w e61 i teraz mam pytanie .Czy pompa musi być tylko do e61 czy podejdzie od innego bmw ???? Na kompie w czasie diagnostyki wywaliło dziwne błędy (lewa poduszka ,prawa poduszka ) auto nie siada więc chyba trzyma ciśnienie a komunikaty błędu pochodzą od pompy ?

 

Bez żadnych przeróbek pasuje pompą tylko z e61, po delikatnych przerobkach z merca S i R, z większymi przerobkami można zamontować dowolny kompresor. Błędy "generuje" tylko Sterownik pompy

Czyli zdecydowanie do regeneracji albo wymiany kompresor ????? Spadku ciśnienia w poduszkach nie wykryje diagnostyka komputerowa ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli zdecydowanie do regeneracji albo wymiany kompresor ????? Spadku ciśnienia w poduszkach nie wykryje diagnostyka komputerowa ????

 

Na ogół przyczyną błędów NIVO jest przekroczony czas podnoszenia zawieszenia, spowodowane jest to w wiekszości przypadków obniżoną wydajnoscia kompresora. Jako takiego testu szczelności, kontroli ciśnienia w poduszkach nie ma. Test poduszek jest w INPIE i tym można sprawdzać delikatny upływ, w czasie kilku godzin. Jeżeli samochód stoi w miare normalnie, to pewnie kompresor nie może go podnieść, im większe obciążenie tym większe ciśnienie musi wytwarzać. Czesto jest tak że jak jeżdzi się samemu to kompresor ma wystarczającą wydajnośc, wsiądzie kilka osób, uklad chce sie wypoziomować, ale na to brakuje mu "pary" i stąd błędy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej regenerowany ja czekam na błędy i też będę wymieniał, narazie nivo się naprawiło :D . Z używką może być różnie te stare to padną szybko chyba że jakiś nowy 2010-2012r. Średnia żywotność kompresora 5-6 lat.

Ja z mam dziwną przypadłość zawsze jak umyję auto na myjni to mam spokój z błędami, nigdy nie wyskoczy nawet jak mocno załaduję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a poduszki nie maja nic do tego?

czyli rozglądać się za kompresorem

na narty w grudniu się wybieram tam temperatura panuje -20 do -30 to go zabije chyba

jest tak ze czasem zapali się kontrolka od nivo i jak odpale auto 2 raz to już spokój

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a poduszki nie maja nic do tego?

 

Przy niewielkim uszkodzeniu poduszki i sprawnym kompresorze nie bedzie nawet błędów, do czasu kiedy się kompresor nie zajedzie od ciągłego dopompowywania. Przy uszkodzonych poduszkach auto siada na postoju np. z jednej strony. Najbardziej narażoną na zużycie częścią jest kompresor

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam taki błąd 5F9A wydłużony czas reakcji

co to może być kompresor do wymiany czy jakiś czujnik?

czasami wcale się nic nie zaświeca

 

Na ogół tak właśnie zaczyna sie kończyć kompresor, pompuje coraz dłużej i pojawiają się błędy...

Mój już tak się kończy 1,5 roku...dla mnie to nivo to magiczne jest. Ostatnio są mrozy rano i żadnych błędów nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.