Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Napisze to jeszcze raz. a wiec jakis rok temu pekl kolektor wydechowy i rozwalil turbine kupilismy uzywana ,mechanik ktory sie niby znal wymienil ja i swiece zarowe tak zakrecil ze nie da sie ich odkrecic i wogule nie dzialaly dwie z nich nie wimienil tez filtra powierza a to podstawa i zaczely sie problemy auto po wcisniecu gazu niejechalo nie mialo takiej mocy jak potrzeba myslelismy ze to wina uzywanej turbiny i z auta czasami strzelilo dymem na czarno wszystko przez filter ktory byl zapchany jezdzilismy tak z pol roku bo mechanik mowil ze to sie dotrze przeplywomierz p tez wymienil.teraz wzia sie za to drugi mechanik i jak sie okazalo filter zaje. na full swiece niedzialaja . bo wymontowaniu wymianie filtrow ,swiec okazalo sie ze w kolektorze ssacym na 6 klapek 5 bylo urwanych mowil ze cud ze nic nie rozwalily te klapki .Powiedzial ze zrobi tak by auto jezdzilo bez nich wziaja na probe auto dostalo takiej mocy ze przestawilo panewke i pytanie czy komsus sie takie cos zdarzylo i czy mozna faktycznie jezdzic bez klapek czy wymienic caly kolektor ktory kosztuje nie malo Edytowane przez skols003
Opublikowano

Ja powiem tak WOW :mad2:

 

Po pierwsze zmień mechanika bo ten drugi tez fachowy nie jest.

Po drugie ile kasy zainwestowałeś w zakup auta ( w sensie sprawdzenie , komputerem, sprawdzenie lakieru, sprawdzenie mechaniki, podwozia, amortyzatorów? )

Po trzecie sprawdzałeś historię auta w ASO ? Czy zgadzają się wpisy z książki z tym co ma w swojej historii ASO.

 

Jeśli nie robiłeś tych rzeczy to przebieg możesz mieć równie dobrze x2

Tak wiec po pierwsze dobry warsztat sprawdzenie diagnostyczne auta ocenienie przebiegu i elementów które są zużyte, bo w innym przypadku to co tydzień możesz mieć awarię :duh:

Opublikowano
A wiec w aucie zostaly zregenerowane wtryski 3600zl, wymieniony olej filtry swiece tarcze hamulcowe . i kolektror dolotowy jak sie dzis okazalo kawalek metalu pozostały po klapce wpadl w zawor skrzywilo go i uwalilo nowy kolektror mechanik robi od nowa wszystko przez partola ktory wczesniej wymienil turbine a rzesztek po klapkach nie wyciagna . ten drugi czyscil ale nie zauwazyl cos musialo byc bardzo malego wpadlo pod zawor stopilo kolektora kawalek ktory teraz sie doniczego nie nadaje a nie wiadomo czy nie polecal dalej ten kawalek i turbo nie uszkodzil/ :( suma czesci i robocizna wychodzi tak ze juz jest ponad 10 klocka ceny pasuja tu do znaczka i to nie w aso. mechanik robi ktory w niemczech 12 lat w servisie Bmw robil teraz niewiadomo czy to bylo jego nie dopatrzenie ze nie wyczyscil dobrze czy ten kawalek metalu byl tak ze go nie bylo widac wiadomo ze trzeba kolejny kolektor i zawor i kolejna uszczelke pod głowice . czy to silnikow 530i tez tak drogo sie buli za te kolektory itd?
Opublikowano
czy to silnikow 530i tez tak drogo sie buli za te kolektory itd?

 

Mając 3.0i na pokładzie nie buli się tylko jeździ i cieszy się z bezawaryjności.

Wszystko kosztuje co jest padliną zajechaną na śmierć i nie ważne czy to benzyna czy diesel, vw czy BMW... chociaż w tym pierwszym występuje mniejsze prawdopodobieśntwo z racji tej że benzyny robią mniej kilometrów i mają mniej osprzętu który może się zepsuć (mowa o silnikach do 2005/06)

Kiss French. Wear Italian. Drive German.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.