Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Mam problem z uszkodzoną przekładnią. Kierownica ma luz, przekładnia bez wspomagania pracuje jak masło - można kręcić wałkiem za pomocą ręki.

Jest to moja druga przekładnia - zapłaciłem za nią 1200zł + zwrot starej, miała być w idealnym stanie a jest w fatalnym. Układ kierowniczy pracuje poprawnie dopiero po ostrym dokręceniu śruby od tzw. kasowania luzu, kierownica pracuje ciężej i lepiej, natomiast wówczas wcale nie odbija a jazda jest niemożliwa.

 

Jestem zły bo wrzuciłem dużo kasy w zawieszenie, wspomaganie i układ kierowniczy, szukając przyczyny złego prowadzenia, a problemem okazał się element wymieniony na samym początku - zostałem oszukany przez firmę zajmującą się regeneracją.

 

Chciałbym Was zapytać co zrobić. Kupić nową przekładnię, wydając majątek? Kupić używaną - spore ryzyko? Czy oddać do regeneracji? Tutaj bardzo proszę o opinie po takim zabiegu u Was.. Czy przywraca to idealną pracę układu kierowniczego? Gdzie konkretnie warto coś takiego zrobić - trafiłem już na naciągaczy i oszustów, reklamowałem przekładnię już 2 razy, a zakład jest daleko od miejsca mojego zamieszkania. Śmiało mogę powiedzieć że moja stara przekładnia, która wg. fachowców była w agonalnym stanie, w rzeczywistości była lepsza.. :duh:

 

Czekam na Wasze sugestie. Chciałbym jak najszybciej naprawić problem i w końcu, po 8 miesiącach zacząć cieszyć się jazdą, a nie szukaniem przyczyn fatalnego prowadzenia i wydawania majątku na części, które są OK.

 

Pozdrawiam :wink:

Opublikowano

sam jestem ciekaw czy warto regenerowaną brać, bo nówka pewnie dużo więcej

ale temat na pewno mniej złożony niż regeneracja turbo czy wtrysków

i faktycznie, dla przestrogi napisz skąd tzn jaka firma dała tobie obecną regenerowaną

Opublikowano
napisz co to za firma żeby inni się nie nacięli bo to dość popularny temat

Montaż tej przekładni miał miejsce w Sosnowcu, przy ul. Kierocińskiej.

 

Jeżeli chodzi o koszt nowej przekładni to jest to około 5 tysięcy złotych. Pozostaje mi zatem szukać używki bądź zakładu, który naprawi to co mam...

Wydanie 1/5 wartości samochodu na nową przekładnię moim zdaniem jest szaleństwem :shock: Zwłaszcza, gdy nie wiemy jak długo będziemy jeszcze jeździć samochodem.

 

Czekam zatem na Wasze opinie w tej sprawie, jakie wyjście będzie najlepsze.

 

P.S. Czy przekładnie ze wszystkich E46 są ze sobą kompatybilne? Czy np. będzie pasować przekładnia z polifta, bądź z Coupe lub Touring-a do Sedana?

Sprawdziłem numer katalogowy mojej przekładni tj. 32136753438 i nie mogę znaleźć nigdzie takiej na rynku wtórnym.

Myślę bowiem o wymianie mojej uszkodzonej na inną używaną i spróbować wyciągnąć konsekwencje od firmy, która ją sprzedała.

 

Pozdrawiam

Opublikowano

ja tylko abstrahowałem ile kosztuje nowa przekładnia, jak ktoś ma wymarzony model 330 albo 330d, czy inny który sobie zostawi albo planuje zostawić

to jak dobre zniżki wytarga to może dużo zejść z nówki, a jak policzyć montaż i demontaż przekładni wielokrotny, z wielokrotną reklamacja, przesyłką, czasem jaki samochód nie jeździł

itd

podobnie można by powiedzieć o nowym turbo albo o naprawie pompy, dwumasu,sprzęgła, pasowego, regeneracji turbo i to np w pierwszym roku użytkowania itd w 320d 136km kupionego za 18 tysi

 

na real oem sprawdź po vinie może jak z nr przekładni wygląda, czy są jakieś rodzaje

Opublikowano
na real oem sprawdź po vinie może jak z nr przekładni wygląda, czy są jakieś rodzaje

 

Na realOEM nr. przekładni sprawdziłem. Po 2001 roku jest jakaś zmiana i numer katalogowy się zmienia. Nie wiem czy ta nowsza przekładnia będzie pasować..

Opublikowano
Ja jestem zdania, że z używanymi częściami nigdy nie wiesz jak trafisz. Tam masz 12 m-cy gwarancji z możliwością przedłużenia na 24 m-cy. Z tego co ludzie piszą, to tak jak z wszystkim, ktoś się przyłoży, dobrze zregeneruje to nie ma później żadnych problemów, jeździ się kilkadziesiąt tyś. km bezproblemowo.
Opublikowano
Kolego zaw3sze możesz dać przekładnie do dobrej firmy która zrobi dokumentację w jakim stanie jest przekładnia która masz i podać sprawę do sądu. Jest to czasochłonne i wymaga wiele cierpliwości ale na pewno wywalczysz swoje. Ja uważam ze można kopić używaną przekładnie jednakże z pewnego źródła. Poczytaj na forum może znajdziesz zakład w swojej okolicy który jest polecany przez forumowiczów i zregenerują ci dobrze ta przekładnie którą masz.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Przedzwoń tu:

 

P.H.U TOMAG

UL. BUDOWLANYCH 1a

41-303 DĄBROWA GÓRNICZA

http://tomag.com.pl/kontakt.php

 

Swego czasu miał NOWE ORYGINAŁY do E46 po 1200zł. /ze dwa lata temu/

 

Jak się interesowałem tematem to gdzie pytałem regeneracja kosztowała ok 600zł jak oddawałeś swoją starą przekładnie. Za 1000-1200zł można było kupić zregenerowaną przekładnie jak np. stara nadawała się już na złom.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.