Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Przymierzam się do wymiany amortyzatorów w mojej buni. Z VIN-u wychodzi mi zawieszenie 704 M SPORTFAHRWERK. Pytanie moje jest następujące jakie amortyzatory dobrać do tego zawiasu, żeby wszystko było tak jak powinno? Co ewentualnie wymienić przy okazji wyrzucenia starych amorów? W necie znalazłem informacje, że występował jeszcze jeden rodzaj zawieszenia mianowicie 0226 Sportliche Fahrwerksabs . Ktoś zorientowany mógłby wyjaśnić czym się różnią oba typy? Napisane było na jakimś forum, że m 704 M SPORTFAHRWERK jest możliwość regulacji, prawda to?
Opublikowano

Firmy jakie mogę polecić to

1) sachs

2) monroe

3) bilstein

 

Uważam, że taka jest kolejność co do trwałości. Bilstein trochę stał się w ostatnim czasie kijowy. Kolega robi zawiechę tylko w BMW w moim mieście i z dobrych zamienników bilstein-a raczej odradza. A model amorów dobierzesz w sklepie podając vin. A firmę dobierzesz wg upodobania i portfela. :)

Opublikowano

A czemu chcesz kupić całe amory jak tam chyba wystarczy kupić wkłady jak w E34?

Koszt o połowe sie powinny zmniejszyć.

Nie jeździj szybciej, niż lata twój anioł stróż
Opublikowano
Nikt mi w sklepie nie proponował, żadnych wkładów i szczerze mówiąc pierwszy raz słyszę, żeby w e39 wymieniało się wkłady. Odnośnie tego linka z allegro z tymi amorami supersporta co myślicie?
Opublikowano

Zrób jak pisałem wyżej.

1200zł za 4szt amortyzatorów to dobra cena na rok jeżdżenia przy dobrych wiatrach :D

Zaoszczędzisz to będziesz wymieniać co jakiś czas. Twoje auto waży ponad 1,5tony więc takie coś można do tico dawać :)

Opublikowano
ja z kolei wymienialem niedawno zawiasik z przodu m-technic i zdecydowalem sie na monroe z rabatem po znajomosci za 340 pln sztuka i jak narazie jestem baaardzo zadowolony - dodatkowooczywiscie odboje + gumy
A żyć możesz tylko dzięki temu, za co mógłbyś umrzeć...
Opublikowano
Tył wymieniony. Poprawa znaczna, autem przestało bujać i zyskało na stabilności. Niedługo wezmę się za przód, tylko to dłuższa robota bo od razu dojdzie wymiana tulejek na wahaczach, łączników i gum stabilizatora.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.