Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Mam małe pytanie. Zastanawiam się nad zmianą zawieszenia w swojej e30. i nie wiem jakie obniżenie dobrać. Mam 17 calowe felgi i na dzień dzisiejszy od momentu kiedy ją kupiłem mam glebe i to twardą a na nasze drogi....mam tego dość. Zastanawiam się nad obniżeniem 40/35 albo coś takiego. Mógłby ktoś mi coś doradzić w tej kwestii? Pozdrawiam.

Opublikowano
H&R by ci polecał :)

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

Opublikowano
tylko że H&R troszke kosztuje. Ogólnie chodzi mi o zawias żeby podpasował na nasze drogi żeby nie było ani za nisko ani za wysoko...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak chcesz mieć dobrzase to H&R lub ori Mtech. Jak chcesz tanio to szukaj jakiegoś MTS lub inne hińskie gówno.

Pewłno tego badziewia na allegro jest.

PZDR>

Opublikowano

Od razu odradzę Ci zawias k-sporta bo są mega twarde miałem okazję pojeździć na gwincie k sporta i to naprawdę hardcore'owa wersja :)

bil b6 zwykły a nie m technic i eibach pro kit fajny zestaw :)

Opublikowano
tyle że on chce obniżyć wiec jak już to nie Bilstein B6 tylko B8 jest dedykowany do -30/-45 mm :)

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

Opublikowano
tylko że H&R troszke kosztuje. Ogólnie chodzi mi o zawias żeby podpasował na nasze drogi żeby nie było ani za nisko ani za wysoko...

Jeśli chodzi o to, to mogę polecić Supersporta 40/40. Twardość i wysokość jest idealna jak dla mnie. Samochód wygląda nieźle a nie jest za twardo bo na warszawskich wertepach nie wybijam sobie zębów. O żywotności zbyt wiele nie mogę powiedzieć bo mam go za krótko.

Opublikowano
Szczerze to myślałem nad właśnie mts albo cos w tym rodzaju 40/35 tylko nie mogę nigdzie znaleźć jak ten samochód będzie wyglądał na tym zawiasie. Dzięki z góry za posty.
Opublikowano

http://img198.imageshack.us/img198/6140/dscn0982dd.th.jpg

Tak wyglądał mój samochód po założeniu kitu 40/40 Supersport. To było pierwszego dnia więc póżniej jeszcze pare mm osiadł jak sprężyny się ułożyły.

 

A co do MTS to zauważ że to jest najtańsza rzecz jaka jest na rynku, one są nawet tańsze niż zwykłe zamienniki. A dostajesz to za co płacisz. Jeśli "wyczynowe" podzespoły są tańsze niż zwykłe to coś musi być nie tak.

Opublikowano
mysle ze juz lepiej troche dolozyc i kupic B8 :)

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

Opublikowano
Cena nie jest tu problemem, bo B6 i B8 mają cenę praktycznie taką samą :)

 

no więc lepiej kupić B8 :)

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.