Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Mam taki problem,

 

  • Po wymianie pompy paliwowej 2 lata temu, zawsze gdy auto dłużej postoi w garażu powyżej czterech dni, po odpaleniu leci paliwo w komorze silnika od strony kierowcy niebieskim wężem zawieszonym pod filtrem węglowym paliwa. Czym to jest spowodowane? Paliwo nie leci w jakiś dużych ilościach, po prostu sobie skapuje na lewy wahacz. Wąż wydaje się lecieć do baku paliwa.

 

  • Natomiast drugie pytanie, być może powiązane. Po zatankowaniu zbiornika do pełna (zawsze tankuje do pełna bo dużo jeżdżę), śmierdzi paliwem w garażu, chociaż nie widać wycieków na postoju. Zdaje się że zapach idzie od strony wlewu. Nie wiem czy może być coś z uszczelnieniem węża wlotowego. Zaznaczam, że nie tankuje pod "korek", gdy wybija pistolet to odkładam na dystrybutor. Zapach utrzymuje się do stanu paliwa w baku na poziomie 60l. Poniżej już nie śmierdzi i nie czuć zapachu benzyny

 

Z góry dziękuję za porady :)

Opublikowano
Moze ten filtr paliwa odwronie zalozyles Przepływ jest w ------> strone a ty zalolzyles <-------
Opublikowano
Ja nie zakładałem pompy. Robił to warsztat samochodowy. Nie wiem co mogło by być nie tak, bo tak jak pisałem paliwo cieknie po dłuższym postoju auta po odpaleniu. Po rozgrzaniu silnika i przejechaniu dosłownie 2km wszystko wraca do normy. Odpalając na drugi dzień auto nic nie ma, sucho. Jedynie jak zatankuje do pełna bak to czuć paliwem, ale nie cieknie i nie ma plam po odpaleniu jak robię to na drugi dzień czy kolejny.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.