Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
PO JAKIM PRZEBIEGU
Tytuł i treść posta to dwie rzeczy, netykieta to trzecie, i ostatnia rzecz: rozrząd.
http://i3.tinypic.com/w1v0w6.jpg
Opublikowano
interesuje mnie kiedy wymienić rozżąd bo mam w tej chwili problem z smochodem anienam dokladnego przebiegu może jakieś 250 000 to ma i co z rozżądem w tej chwili niemoge odpalic wuzka i niewiem co jest paliwo dochodzi iskra jest a silnik głuchi niewiem jakie są obiawy uszkodzonego rozżądu
Opublikowano

Jak dzowni wtedy sie wymienia - mozna też zdjąć pokrywę klawiatury i sprawdzić nie jest juz zbytnio rozciagniety. ( z tego co wiem to przy około 500 tys km moze juz sie troszkę rozciągnąć i zacząć dzwonić)

Czy jesteś pewinie n czy paliwo dochodzi - odepnij węża przy listwie wtryskowej (przy wiatraku) i zakręć - powinno paliwo pędzić.

 

p.s - czy masz instalcję gazową i jakiej generacji?

http://img221.imageshack.us/img221/9561/bmw9bq.jpg
  • Członkowie klubu
Opublikowano

:shock: :duh: :modlitwa: rozrząd wymienia się wówczas jak się zużyje, czyli w Twoim przypadku po ok. 250 tys. km może nadawać się już do wymiany.

 

Krzysiek

BMW E84 2.8iX

BMW E31 840Ci M60B40

BMW Klub Polska

Opublikowano
No ja mam 280 tys km (a pewnie był kręcony) - po zdjeciu pokrywki rozrząd mam jak najbardziej ok i nie słyszałem jeszcze by przy 250 juz trzeba było wymieniać - moze w dieslu ale nie w benzynie M50 24V - tutaj łańcuch wytrzymuje naprawdę długo
http://img221.imageshack.us/img221/9561/bmw9bq.jpg
Opublikowano
a silnik głuchi

 

 

maaro, jesteś dla mnie mistrz! Kij z tą pisownią, ale GŁUCHI silnik mnie zabił! :mrgreen:

przypomniałeś mi mojego szefa kompani... stare czasy...

codziennie darł ryja że mamy " sif i koti po łóżkami"

dobry z niego chłop był, choć prosty jak konstrukcja cepa

 

swoją drogą tak na poważnie... chłopie, choć trochę się postaraj, bo tego czytać się nie da.

- to ja przepraszam! ...i znikł
Opublikowano

... z podpisu - 520 i 24V - więc masz silnik M50 - / inaczej - typ.DOHC /

więc masz w nim dwa wałki rozrządu i łańcuch - po 250 Km nie powinien być aż taki tragiczny ,przyczyna chyba będzie gdzie indziej ...

* - w zależności od typu i wyposażenia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.