Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

W temacie BMW jestem kompletnym żółtodziobem, tak więc proszę o wyrozumiałość, bo chce się nauczyć tego i owego. ;)

 

Ale do rzeczy. Mam BMW 316i coupe z silnikiem M43.

 

Przy potrzymaniu na 2 tys. obrotów, następnie zwalniam pedał i do podłogi to ten się przydławi.

Ogólnie przy depnięciu w pedał motor się dławi. obroty spadną poniżej 1 tys. i potem lecą do góry, ale wydaje mi się, że to nie jest to co być powinno(?), mówię o wkręcaniu się na obroty.

Problem nie występuje, jeśli jednostajnie, po woli wcisnę pedał (np. jazda po mieście).

 

Może to ma powiązanie?

Proszę o jakieś konkrety, jak sprawdzić czy silnik ma przedmuchy?

 

Dodam, że przy odpaleniu, zimna, silnik wachluje. Dojdzie do dwóch tysięcy, potem po chwili się ustabilizuje i trzyma raz tysiąc raz może nieco więcej.

Jak zacznie się grać, tj. wskaźnik zaczyna mijać niebieskie pole to obroty spadają do poniżej tysiąca i sporadycznie raz w czas przywachlują...

 

W oczekiwaniu na szybką odpowiedź, pozdrawiam ;)

Opublikowano
kolego uzyj wyszukiwarki..mam troche podobny problem..tyle ze mi nic nie faluja obroty. poszukaj mnostwo jest tych tematow.
Opublikowano

podepnij autko pod kompa, coś powinno wyjść, może czujnik położenia przepustnicy albo jakiś inny, nie szukaj w ciemno, te części nie są tanie...

pozdr! :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.