Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam mały problem i nie za bardzo wiem kto jest winowajcą. Po zamknięciu samochodu (bez znaczenia czy z kluczyka czy z alarmem) na bezpieczniku nr.20 cały czas jest obciążenie ok. 120 mA. Co przy kilkudniowym przestoju kończyło się w zimie zadyszką akumulatora. Całe szczęście zima krótka była ale naprawić trzeba. Jeśli macie jakiś pomysł to podrzućcie go :).

Bezpiecznik nr.20

Sterowanie silnikiem M50

Regulacja kontroli (??)

Zegar ( w OBC)

Podgrzewacz postojowy (brak)

Klimatyzacja (brak)

Komputer pokładowy

Światła postojowe

Tylne światła

Lampka komory silnika (nawet nie wiem gdzie ma być)

Układ zabezpieczenia przed kradzieżą (??)

Opublikowano
Nic się nie świeci? Są czasem problemy z podświetleniem przełączników.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.