Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jestem w trasie moje 520 jest na gaz Auto nie ma mocy i obroty falują na gazie w ogóle już nie chce jechać. Muszę przeczysci silniczek krokowy i przepustnice robili mi to serwisie narzędzia mam w aucie. Obiawy były idetyczne. Piszcie jak mam się za to zabrać aby niczego nie zepsuć. Jestem zdany na siebie 500 km od domu. Pomocy!!
Opublikowano
Wiec tak na gazie przy 1500 obrotach koniec na bezynie tez nie ma mocy ale jest lepiej niż na gazie na benzynie 2500 obrotów i koniec z tym ze mam pustą kiesę i zatankowany gaz. Mam instalacje sekwęcyjną BRC
Opublikowano
Jakiś schemat może macie gdzie ten silniczek krokowy i przepustnice 520 i bez wanosa jak go odpalam chodzi nie równo
Opublikowano

Krokowy bardzo źle dojście na samym środku pod spodem kolektora jest gumowe kolano (jak zajżysz od strony alternatora to go zobaczysz ) może się wypiął . Na jego końcu masz Krokowy ,od strony alternatora do niego wchodzi wtyczka i ma jeszcze jeden wąż od spodu a cały jest osądzony w gumowej opasce

przepustnice masz między tym dużym gumowym kolanem a kolektorem ssącym . Tam jest 1 opaska to łatwo pójdziesz

Opublikowano
Niechcę krakać ale identyczne objawy miałem jak mi czujnik temperatury do kompa umierał . wkręcała się do 2500 i buuu padaka ale wtedy nie miałem gazu więc niewiem jak to na gazie . Ale jak mi ją tak dopadło to odłanczałem akumulator i zwierałem klemy na 10 minut i dobrze też poruszać wtyczką na tym czujniku . Jak spojrzysz pod kolektor na głowicy od strony alternatora to jest to pierwszy czujnik w głowicy przy filtrze oleju
Opublikowano
Wyjąlem ten krokowy ale to takie małe gówienko ani to czyścić ani nic wypiołem ten duży gruby wąż od przepustnicy wyczyściłem przepustnice ale ciagle tak samo nie wiem co robić
Opublikowano (edytowane)

a w jakim miejscu jesteś? może ktoś z forumowiczów mieszka niedaleko to by Ci pomógl

tu masz zdjęcie krokowca bo nie wiem co małego wyszarpaleś... http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=1&t=17666 zjedź na dół i będzie

jest pod kolektorem ssącym mniej więcej na środku, wtyczka i dwa przewody do odpięcia, jak nie masz vanosa to spokojnie to zrobisz bo masz sporo luzu.

Edytowane przez Carvie89

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Opublikowano
Wyjąlem ten krokowy ale to takie małe gówienko ani to czyścić ani nic wypiołem ten duży gruby wąż od przepustnicy wyczyściłem przepustnice ale ciagle tak samo nie wiem co robić

 

Na pewno ten krokowy wyszarpałeś ? Krokowiec nie jest wcale takim małym gówienkiem...

Opublikowano

dojechałem ale nie dawno.

to co rozkręciłem i wyczyściłem to wcale nie był silniczek krokowy..

masakra jak się Koszysta z neta przez telefon w trasie.

pożyczyłem na benzynę i dojechałem na benzynie..

dopiero teraz widzę te schematy inaczej bym się za to zabrał..

dziękuje za pomoc jak by co...;)pozdrawiam

Opublikowano
Mam 2.0 non vanos i za krokowca bez podnoszenia kolektora się nie brałem. Na tyle ciasno, że wg, mnie nie warto na ślepo rozkładać.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
ja mam u siebie vanosa i wyciągam bez problemu, bez vanosa to masz tyle luzu że nawet filtra nie trzeba odczepiać żeby go wyciągnąć. Chyba że masz łape jak pudzian to możesz mieć problemy heheh. Tym bardziej jak jesteś na trasie jak kolega i powiedzmy nie masz nasadki na przedłużeniu to tylko stać i płakać bo nie dojdziesz... :cry2:

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
ja mam u siebie vanosa i wyciągam bez problemu, bez vanosa to masz tyle luzu że nawet filtra nie trzeba odczepiać żeby go wyciągnąć. Chyba że masz łape jak pudzian to możesz mieć problemy heheh. Tym bardziej jak jesteś na trasie jak kolega i powiedzmy nie masz nasadki na przedłużeniu to tylko stać i płakać bo nie dojdziesz... :cry2:

 

Chciałem wyciągnąć krokowaca, bez podnoszenia kolektora. Od filtra rękę wsadzę, ale nie obróce, od grodzi mi nie wejdzie. Zrzuciłem przepustnicę i dostęp fajny. Podczas ściągania wężyka mój kciuk znalazł się w takiej pozycji, że Emily Rose by się nie powstydziła :mad2: . Do dalszej pracy zostało mi 9 palcy, bo kciukiem prawej ledwo ruszam :P

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.