Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W M50 korek chłodnicy powienien być 200 czy 140? Wiem, że węże chłodzenia powinny być twarde, ale jak? Kolejny raz wyrzuciło mi płyn, ale teraz troszkę i znalazłem szczeline w miejscu, gdzie krociec był już spawany. Nic nie wskazuje na to żeby uszczelka puszczała. Wcześniej dolny wąż mi się nie grzał, ale teraz sie już normalnie nagrzał. Węże były dość twarde, ale spokojnie mogłem je naciskać (w sensie, że nie były jak z kamienia). Tak ma być?

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
i dla tego jeżdżę z odkręconym jorkiem i mi nic nie wywala

 

to troche bez sensu bo w taki sposób nie robi Ci ciśnienia wogóle. a może macie korki od m20? ja szczerze się przyznam że nie wiem jakie mam oznaczenie ale jak coś pomoże to sprawdze, tyle że Rafi u nas klima a u was chłopaki? nie wiem czy to ma znaczenie ale chłodnica większa to może i korek inny. Aż jutro sprawdzę w magicznej księdze o e34...

co do tej twardości węży cięzko określić to pisząc :) chodzi o to żeby były normalne jak na gorący plyn w środku czyli żebyś wiedział że jest ciśnienie ale żeby znowu nie chciały aż pękać z powodu tego własnie ciśnienia.

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Opublikowano
Ja miałem korek 140, ale teraz założyłem 200, bo taki był na RealOEM.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.