Skocz do zawartości

e34 520 24V nie zawsze pali na jednym garze


Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A od czego ten fachowiec?Od swiec? :D :mad2:
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

FACHOWIEC OD ŚWIEC POTRAFI DOBRAĆ DO KAZDEGO AUTA I USTAWIĆ CO DO MILIMETRA.DOBREJ JAKOŚĆI SWIECE POSIADA NIEMIECKIE BEZ PODRÓB.PROSZĘ POWIEDZIEC ZE FACHOWIEC 991 POLECA BĘDZIE WIEDZAIAŁ OCO CHODZI POLECAM KUPIŁEM ODNIEGO ZAMONTOWAŁ MNIEJSZE SPALANIE LEPSZA DYNAMIKA AUTA.ODPALA ZA 1 RAZEM AUTA NAWET PODCZAS NISKICH TEMPERATUR KTO MNIE POSLUCHA TEN SKORZYSTA I BEDZIE CHCIAŁ WRÓCIĆ

:D

Opublikowano
Mam prawie nowe NGK ZGR 5 A, które kupiłem do M20. Nadadzą się do M50?

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano

Dzięki za udzielenie odpowiedzi :)

Ciśnienie w cylindrach sprawdzane jest oki, świece też są wymienione i dobrze dobrane , był taki problem, że gdy sprawdzany były ten wtrysk nie podawał paliwa, po przełożeniu go w inne miejsce wtrysk działał poprawnie, jak myślicie, może jest jakiś czujnik który jest zrąbany, i na ciepłym nie podaje paliwa a jak jest zimny to wiadomo komp daje paliwka na maxa ?

Co o tym myślicie ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.