Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam taki problem.. dzisiaj rano pojechałem do pracy (-14 było).. dojechałem wszystko git, zgasiłem autko.. po 14 wychodze, zapalam a autko zaczeło jak diesel chodzic.. no to pod maske.. okazuje sie ze nie pali na 2 gar.odkrecam świece.. iskra jest, czyli cewka dobra.. a dalej nie pali gar. przelaczam na gazik (sekwencja) .. chodzi.. wskazany gar pali, wiec problem w tym ze nie dostaje benzynki.

I teraz moje pytanie.. myslicie ze padł mi wtrysk? Czy moze to też cos z jakimś przewodem.. bo czytałem, że były takie przypadki..aha dodam, że zauważyłem, że autko kopie mi prondem.. tzn jak czasem otwieram drzwi.. jakby sie naelektryzowało.. wcześniej czegoś takiego chyba nie miałem..

Pozdrawiam

Opublikowano
witam.pare dni temu miałem podobnie,proponuje na początku sprawdzic czy kabel niema przebicia.mi co jakis czas przeskakiwala iskra z kabla na oslonę kolektora i przerywał.no i przy okazji dostałem po lapach :cry2: niezłego kopa :mrgreen:
klepało ale przestało!!!
Opublikowano
No myślałem o tym ale tylko na benzynce ten gar nie pali.. na gazie śmiga elegancko więc to myśle że odpada.. to coś z wtryskiem benzyny do tego cylindra będzie.. tylko nie wiem czy wtryskiwacz padł.. czy porostu nie działa z jakiegoś elektrycznego powodu
Opublikowano
Witam ja mialem podobnie w swojej 316 ale tylko na zimnym silniku na gazie tez chodzil ok u mnie zapiekl sie wtrysk sprobuj pojezdzic troche na benzynce moze go ruszy powodzenia!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.