Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
juz nie mam sily na te silniki. same problemy. mianowicie po wymianie silnika na drugi m40 bylo ok. ale zaczynaja sie problemy. silnik nie chodzi zbyt rowno. mimo ze swiecie byly wyciagniete z poprzedniego silnik i chodzil na nich bardzo dobrze. podczas jazdy bujam go do 3,5 tys obrotow i dalej nic zaczyna se przerywac jak by na jeden gar nie palil. i tak na kazdym biegu czy bujam go powoli czy gwaltownie do 3,5 tys nie raz 3 i zaczyna przerywac wtedy musze poscic gaz i po chwili sie ustatkuje. i tak samo na jalowym na postoju wcisne gaz do dechy wkreci sie tam do 6 i puszam i juz chodzi nie rowno i znow po chwili przestaje i jest ok. dodam ze dzieje sie tak na benzynie i na gazie. przy wymianie silnika ojciec mi troszke kopulke przeczyscil lekko oczywiscie. nie wiem czy moze to tego wina ? robi sie to meczace bo nawet wyprzedzic nikogo nie moge bo dojdzie do 3,5 tys i przerywa brak mocy do tego na jalowyych obrotach trzesie mi buda ; /. po zalozeniu drugiego m40 i zalaniu oleju itp bylo ok zawory nie cykaly a teraz powoli zaczynaja sobie pocykiwac. tez zalezy nie raz odpale sa cicho a nie raz je slychac. olej mam castrola 10w40 polsyntetyk. pomozcie. co tu na to wszystko poradzic. :( bo mam dosc sluchania od ojca ze gowno kupilem.(mam 18,5 lat) i wszystko sam robie nie chce ojca angazowac bo tylko pozniej mam do sluchania. :|
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Na początek zacząłbym od wyrzucenie gazy, lub przynjamniej jego odłącznieniu. Doprowadzić by na beznynie jechał. Podsawa to sprawna (nie czyszczenie) kopułka palce świece przewody. Do sprawdzenia kompresja, szczelność doloty, silnik krokowy, ewentualnie uszczelnienie, wyczyszczeniu lub wymiana. Kontrola oczywiście przepływomierza, czy klapa chodzi płynnie.

 

Ile dałeś za bawarkę.

 

PZDR>

Opublikowano
a nic mi nie mow. dalem 4200 zl benzyna/gaz wtopa juz sam do tego sie przyznalem. ale co zrobic nawazylo sie piwa to trzeba je wypic. wiec staram sie jak moge cokolwiek zdzialac zeby bylo lepiej. silnik szczescie w nieszczesciu padl bo pekl mi pasek. wiec kupilem drugi za 400 zl wsadzilem go i okazal sie o wiele lepszy niz ten co byl. nie cykaly zawory jak w tamtym. tyle ze juz od samego poczatku przerywal. tak jak opisalem wyzej.gdzie znajduje sie ten silniczek krokowy? tam przy kabinie pod spodem kolektora ssacego ? kable zle nie wygladaja wlasnie. a jak je np sprawdzic ? a przeplywke musialbym rozebrac ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

a w pełni sprawnego mojego za 3500 nikt nie chciał.... :D Tak silnik masz przy tej przegrodzie pod kolektrem ssącym.

Przewody sprawdza sie w nocy, psryskując wodą z jakiegośatomizera. Jak przeskakują iskry to na smietnik. Kopłukę mierzy sie miernikiem. Silnik krokowy najlepiej mieć jakiś z innej bawarki która jest sprawna.

 

PZDR>

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mierzysz oporność. Nie pamiętam wartości prawidłowych, ale w książce "sam naprawiam" (link na forum w częsci najczęscie zadawane pytanie) jest to podane.

 

PZDR>

Opublikowano
Witam ja mam podobny problem takie same niemal że objawy też mam M 40 i juz pół roku nie hulam tym autem bo nie mam sily do tego auta jak kupiłem bylo ok ale po 3 miesiącach sie zaczelo teraz mam zamiar zrobic przekładke na M50
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Witam . Chciałbym odgrzebać ten temat i nie zakładać nowego . Mam podobny problem w swojej bawarce . Silnik 1.8 M40 benzyna z gazem . Problem pojawił się ostatnio . Otóż gdy wciskam w pedał gazu obroty dochodzą do ok.2.5 tys. i dziękujemy . Obroty zaczynają falować między ok. 800obr/min. do 2-2.5 tys. Nie mam pojęcia co się dzieje . Czy to wina przepływki , czy parownika który podaje niewłaściwą dawkę mieszanki paliwowo- powietrznej . Prosił bym o pomoc :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.