Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam taki problem zazwyczaj rano przy pierwszym odpaleniu. Wsiadłem rano do samochodu przekrecam kluczyk a rozrusznik przekręcił pół obrotu(dość silnie) i stoi (tak jakby słaby akumulator-akumulator nowy) to ja dawaj drugi raz - to samo. Trzeci raz przekrecil pół obrotu ale przytrzymaem dluzej i tak jakby przełamał i odpalił. Po odpaleniu świeciła sie kontrolka od ABS'u. To zgasiłem go i odpaliłem ponownie tym razem bez problemu (rozrusznik nowy) Sinik M40B18
Opublikowano
O to chodzi ze akumulator kręci bardzo dobrze jest sliny 64 apH no i nowy ma pół roku.
Opublikowano

Zapalenie się kontrolki abs-u świadczy o tym ,że sterownik nie ukończył sprawdzania sprawności układu.

Powodem prawdopodobnie był spadek napięcia poniżej 10V.Wygląda to na problem z rozrusznikiem (zaciera się),lub instalacją (słabe połączenia plusa,masy).

Opublikowano
Rozrusznik jest nowy ale sprawdze ten akumulator. Mam jedną teorie nie wiem czy mozliwa. Mam padniętą uszczelke pod głowicą i do komory spalania dostaje sie woda moze być tak ze po nocy/dłuższym postoju gładz na cylindrach lub gdzie kolwiek utlenia się powodując delikatne rdzewienie i dopiero jak wał przełamie to wtedy auto zapala?? Chociaż mam zalany płyn chłodniczy nie wode. No nie wiem jak sam nie naprawie to przy okazji jak silnik bedzie rozebrany powiem dla mechanika zeby sie tym także zainteresował.
Opublikowano
Mam jedną teorie nie wiem czy mozliwa. Mam padniętą uszczelke pod głowicą i do komory spalania dostaje sie woda moze być tak ze po nocy/dłuższym postoju gładz na cylindrach lub gdzie kolwiek utlenia się powodując delikatne rdzewienie i dopiero jak wał przełamie to wtedy auto zapala?? Chociaż mam zalany płyn chłodniczy nie wode. .

 

Przekombinowałeś :)

 

Zdejmij przewody ze świec i kręć rozrusznikiem 30 sekund (nic mu się nie stanie).

Zwróć uwagę,czy rozrusznik kręci równo,czy zwalnia,przyśpiesza.

Opublikowano
a widzisz dopiero koledze w zakupie auta doradzales a sam kupiles mine :twisted: a plyn ci ubywa czy cos? ja gdy mialem peknieta glowice to byl problem z rannym rozruchem.. az wkoncu nie chciala wogole przekrecic..tyle bylo wody w cylindrze.
Opublikowano
Akurat świadomie kupiłem auto z tą wadą.(Miało okazyjną cene i bardzo dobrze utrzymany więc wziąłem naprawe w koszta które mnie nie beda kolosalnie duzo wynosci bo prawdopodobnie to uszczelka pod głowicą a ojciec regeneruje głowice także bedzie jak nówka + sprawdzenie pierścieni tłokowych ale one są raczej w niezłym stanie bo dym jest tylko biały i nie ubywa oleju). Czyli to poranne odpalanie moze być skutkiem niesprawnosci uszczelki / glowicy? bo to jest tylko i wyłacznie rano przy pierwszym odpaleniu później cały dzien odpala bez zająknięcia sie. Aha jeszcze powiedzcie mi czy głowica od 1.8 m40 jest taka sama jak od 1.6

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.