Skocz do zawartości

rozkrecenie dwuczesciowych felg bbs do renowacji


spikeeeee

Rekomendowane odpowiedzi

siemka

 

mam jeszcze takie pytanko,

jak wkładałeś z powrotem śruby we felgi?

Wbijałeś je.

czy nakrętką dociągałeś, żeby weszły w te "ząbkowane gniazda"?

dako3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw wciskałem je ręką ( choć lekko nie było ) żeby nie uszkodzić farby na śrubach np.wbijając je młotkiem. Następnie ściągałem je nakrętką. Siła dokręcenia 25Nm + klej do śrub ( ja zastosowałem czerwony, ponieważ taki tylko był dostępny w sklepie). Wcześniej był niebieski lub zielony.

P.S

Moje felgi polerowane zimą 2010 r. Na rozpoczęcie trzeciego sezonu świecą się jak ... :mrgreen:

 

http://img201.imageshack.us/img201/945/20130422266.jpg

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja się właśnie zastanawiam,

lada dzień będę skręcał, klej mam niebieski, czerwony jest STRONG !!! tak mi się wydaje(na amen :P)

została mi jeszcze jedna do wypolerowania końcowego (filc na wiertarce+zielona pasta) jutro skończe ją,

a na koniec ręcznie będę wszystkie jechał K2 bo zostawia powłokę ochronną coś ala wosk, i skręcanko,

a śrubki nie wiem czy gumowym młotkiem nie wbić, jednak też się boję o farbę

(bo też malowałem (SAM od nowa, SAM też malowałem dekielki) podkład+kolor[dobrany pod rotory]+bezbarwny i muszę powiedzieć, że łatwo nie było ale efekt zadowala, a stara powłoka z dekielków nawet po !V33! nie chciała zejść MASAKRA!!! Kupiłem sprej do ściągania starych powłok, straciłem cała puszkę na 4 dekielki i nawet nie drgło. W sklepie byli w szoku, ale po V33 trochę łatwiej papierkiem schodziło i jakoś pomalutku udało się w miarę

z czyścić tak aby je odnowić.

Więc ja chyba spróbuję gumowym młotkiem coś zdziałać, na jednej feldze mogę poeksperymentować bo mam 5 sztuk, zapas też na alu :)

i ino aby 170szt śrubek i nakrętek do pomalowania było + teraz jeszcze skręcić każdą na KLEJ!!! MASAKRA

 

DLA WSZYSTKICH CHCĄCYCH ZROBIĆ RENOWACJĘ... TO NIE TAKIE PROSTE, JAK MYŚLISZ, ZE ZROBISZ TO W 2 DNI TO OD RAZU DAJ SE SPOKÓJ. JA JUŻ WYMIĘKAM .

2TYG. prawie DZIEŃ W DZIEŃ OD RANA DO WIECZORA...

 

pozdrawiam wszystkich posiadaczy BBS

 

ps.

mam nadzieję, że mi zaraz ich nie ukradną

jak skończę dam fotki :D

jeszcze zauważyłem, że dekielek coś ci odstaje we feldze, dobrze masz ten drucik rozporowy od środka dekielka?

dako3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się noszę z zamiarem odpicowania swoich, mam już stan dramatyczny, widać miejsca utleniania się aluminium :mad2: . Niestety w PL jestem rzadko i na krótko a w NL nie mam czasu odstawic na dłużej auta nigdzie. No i właśnie ze względu na czas będę się musiał zdecydować na usługi jakiegoś profesjonalnego zakładu :| Ciekawe jakie mają ceny...

P.S. Te BBS'y są też w rozmiarze 18''? Gdzieś widziałem takie opisane jako 18''...

http://s25.postimg.org/fhz6cbo73/podpis_forum.jpg


Mieszkasz w Holandii? Zajrzyj tu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=168&t=208939 Mój Individual >>klik<<

Zamienię 2szt BBS RS 700 8,5Jx18 za 2szt BBS RS 701 10Jx18, bądź deal na 19" ACS Type III

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zatem czekam na fotki w tym temacie, lub załóż galerię.

Pozdrawiam

No i właśnie ze względu na czas będę się musiał zdecydować na usługi jakiegoś profesjonalnego zakładu :| Ciekawe jakie mają ceny...

P.S. Te BBS'y są też w rozmiarze 18''? Gdzieś widziałem takie opisane jako 18''...

Ode mnie w jednym zakładzie chcieli 600 zł za polerkę 4 bębnów, pod warunkiem że sam je rozłożę i przywiozę im same bębny. W drugim chcieli od razu naciągnąć mnie na śrubki, bo te w kołach to jednorazówki :duh: . Więc podziękowałem w tych warsztatach i postanowiłem zrobić to sam.

Tak te BBS RC wychodziły również 18''

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do jurasbreslau

 

 

cena za renowację gdzieś kiedyś widziałem na aledrogo ok 500zł i raczej tylko polerka

ja też miałem wżery, zwłaszcza przy wentylach,

bierzesz papierki jak w tym linku i jedziesz po kolei od 200 albo 400 do 2000-2500 i będzie git + garb na plecach i zakwasy w łapach...

pozdrawiam

dako3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to chyba nie pozostaje nic innego jak się za to zabrać. W sumie, mam zapasówkę (też BBS'a), to po jednej będę je męczył :mrgreen:

http://s25.postimg.org/fhz6cbo73/podpis_forum.jpg


Mieszkasz w Holandii? Zajrzyj tu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=168&t=208939 Mój Individual >>klik<<

Zamienię 2szt BBS RS 700 8,5Jx18 za 2szt BBS RS 701 10Jx18, bądź deal na 19" ACS Type III

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh możesz i tak spróbować, zawsze to jakieś rozwiązanie, chociaż na pewno dużo bardziej czasochłonne i upierdliwe,

a najlepiej będzie wyglądała tylko jedna wypolerowana, na aucie, albo z jednej strony wypolerowane a z drugiej nie :P

 

oto moje postępy z prac, zdjęcia z wczoraj:

 

http://imageshack.us/a/img163/2697/20130429104829.jpg

 

http://imageshack.us/a/img802/4116/20130429104851.jpg

 

http://imageshack.us/a/img703/5170/20130429104918.jpg

 

http://imageshack.us/a/img844/736/20130429104952.jpg

 

http://imageshack.us/a/img850/4459/20130430082804.jpg

 

 

dzisiaj kończę polerkę

od jutra skręcam...

dako3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie :cool2:

Powodzenia ze skręcaniem.

Oczywiście czekam na efekt końcowy prac :)

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

witka

trochę przestoju było ale się zebrałem i piszę teraz... oto i fotki

 

http://imageshack.us/a/img59/7793/20130501100609.jpg

 

http://imageshack.us/a/img833/1450/20130503093540.jpg

 

http://imageshack.us/a/img96/9825/20130503154237.jpg

 

http://imageshack.us/a/img600/516/20130508204050.jpg

 

http://imageshack.us/a/img594/8213/20130508204224.jpg

 

 

jak widać tak to wygląda na końcu, czy warto...hmm

no nie wiem, pracy jest na prawdę KUPĘ, może jeśli ktoś będzie miał samo wypolerowanie,

jeśli chodzi o skręcanie tych felg to faktycznie można życzyć tylko powodzenia,

z mojej strony to wszystko, dziękuję serdecznie za podpowiedzi

pozdrawiam dako3

dako3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Ja używałem kleju niebieskiego coś koło 18zł w Castoramie, tylko taki mieli ale ok.

Skręcanie: ja nie miałem klucza dynamometrycznego więc skręcałem na wyczucie a właściwie to na max ile mogłem

i od razu ci podpowiem, żebyś nie ukręcił gwintu to używaj jakiegoś smarowidła do prowadzenia śrub we felgę w ten "otwór" ja ,iałem jakiś smar na wys. temperaturę i do pracy w ciężkich warunkach

powodzenia nrq

dako3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.