Skocz do zawartości

rozkrecenie dwuczesciowych felg bbs do renowacji


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

siemka

 

mam jeszcze takie pytanko,

jak wkładałeś z powrotem śruby we felgi?

Wbijałeś je.

czy nakrętką dociągałeś, żeby weszły w te "ząbkowane gniazda"?

dako3
Opublikowano

Najpierw wciskałem je ręką ( choć lekko nie było ) żeby nie uszkodzić farby na śrubach np.wbijając je młotkiem. Następnie ściągałem je nakrętką. Siła dokręcenia 25Nm + klej do śrub ( ja zastosowałem czerwony, ponieważ taki tylko był dostępny w sklepie). Wcześniej był niebieski lub zielony.

P.S

Moje felgi polerowane zimą 2010 r. Na rozpoczęcie trzeciego sezonu świecą się jak ... :mrgreen:

 

http://img201.imageshack.us/img201/945/20130422266.jpg

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Opublikowano

ja się właśnie zastanawiam,

lada dzień będę skręcał, klej mam niebieski, czerwony jest STRONG !!! tak mi się wydaje(na amen :P)

została mi jeszcze jedna do wypolerowania końcowego (filc na wiertarce+zielona pasta) jutro skończe ją,

a na koniec ręcznie będę wszystkie jechał K2 bo zostawia powłokę ochronną coś ala wosk, i skręcanko,

a śrubki nie wiem czy gumowym młotkiem nie wbić, jednak też się boję o farbę

(bo też malowałem (SAM od nowa, SAM też malowałem dekielki) podkład+kolor[dobrany pod rotory]+bezbarwny i muszę powiedzieć, że łatwo nie było ale efekt zadowala, a stara powłoka z dekielków nawet po !V33! nie chciała zejść MASAKRA!!! Kupiłem sprej do ściągania starych powłok, straciłem cała puszkę na 4 dekielki i nawet nie drgło. W sklepie byli w szoku, ale po V33 trochę łatwiej papierkiem schodziło i jakoś pomalutku udało się w miarę

z czyścić tak aby je odnowić.

Więc ja chyba spróbuję gumowym młotkiem coś zdziałać, na jednej feldze mogę poeksperymentować bo mam 5 sztuk, zapas też na alu :)

i ino aby 170szt śrubek i nakrętek do pomalowania było + teraz jeszcze skręcić każdą na KLEJ!!! MASAKRA

 

DLA WSZYSTKICH CHCĄCYCH ZROBIĆ RENOWACJĘ... TO NIE TAKIE PROSTE, JAK MYŚLISZ, ZE ZROBISZ TO W 2 DNI TO OD RAZU DAJ SE SPOKÓJ. JA JUŻ WYMIĘKAM .

2TYG. prawie DZIEŃ W DZIEŃ OD RANA DO WIECZORA...

 

pozdrawiam wszystkich posiadaczy BBS

 

ps.

mam nadzieję, że mi zaraz ich nie ukradną

jak skończę dam fotki :D

jeszcze zauważyłem, że dekielek coś ci odstaje we feldze, dobrze masz ten drucik rozporowy od środka dekielka?

dako3
Opublikowano

Ja się noszę z zamiarem odpicowania swoich, mam już stan dramatyczny, widać miejsca utleniania się aluminium :mad2: . Niestety w PL jestem rzadko i na krótko a w NL nie mam czasu odstawic na dłużej auta nigdzie. No i właśnie ze względu na czas będę się musiał zdecydować na usługi jakiegoś profesjonalnego zakładu :| Ciekawe jakie mają ceny...

P.S. Te BBS'y są też w rozmiarze 18''? Gdzieś widziałem takie opisane jako 18''...

http://s25.postimg.org/fhz6cbo73/podpis_forum.jpg


Mieszkasz w Holandii? Zajrzyj tu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=168&t=208939 Mój Individual >>klik<<

Zamienię 2szt BBS RS 700 8,5Jx18 za 2szt BBS RS 701 10Jx18, bądź deal na 19" ACS Type III

Opublikowano

Zatem czekam na fotki w tym temacie, lub załóż galerię.

Pozdrawiam

No i właśnie ze względu na czas będę się musiał zdecydować na usługi jakiegoś profesjonalnego zakładu :| Ciekawe jakie mają ceny...

P.S. Te BBS'y są też w rozmiarze 18''? Gdzieś widziałem takie opisane jako 18''...

Ode mnie w jednym zakładzie chcieli 600 zł za polerkę 4 bębnów, pod warunkiem że sam je rozłożę i przywiozę im same bębny. W drugim chcieli od razu naciągnąć mnie na śrubki, bo te w kołach to jednorazówki :duh: . Więc podziękowałem w tych warsztatach i postanowiłem zrobić to sam.

Tak te BBS RC wychodziły również 18''

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Opublikowano

do jurasbreslau

 

 

cena za renowację gdzieś kiedyś widziałem na aledrogo ok 500zł i raczej tylko polerka

ja też miałem wżery, zwłaszcza przy wentylach,

bierzesz papierki jak w tym linku i jedziesz po kolei od 200 albo 400 do 2000-2500 i będzie git + garb na plecach i zakwasy w łapach...

pozdrawiam

dako3
Opublikowano
No to chyba nie pozostaje nic innego jak się za to zabrać. W sumie, mam zapasówkę (też BBS'a), to po jednej będę je męczył :mrgreen:

http://s25.postimg.org/fhz6cbo73/podpis_forum.jpg


Mieszkasz w Holandii? Zajrzyj tu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=168&t=208939 Mój Individual >>klik<<

Zamienię 2szt BBS RS 700 8,5Jx18 za 2szt BBS RS 701 10Jx18, bądź deal na 19" ACS Type III

Opublikowano

heh możesz i tak spróbować, zawsze to jakieś rozwiązanie, chociaż na pewno dużo bardziej czasochłonne i upierdliwe,

a najlepiej będzie wyglądała tylko jedna wypolerowana, na aucie, albo z jednej strony wypolerowane a z drugiej nie :P

 

oto moje postępy z prac, zdjęcia z wczoraj:

 

http://imageshack.us/a/img163/2697/20130429104829.jpg

 

http://imageshack.us/a/img802/4116/20130429104851.jpg

 

http://imageshack.us/a/img703/5170/20130429104918.jpg

 

http://imageshack.us/a/img844/736/20130429104952.jpg

 

http://imageshack.us/a/img850/4459/20130430082804.jpg

 

 

dzisiaj kończę polerkę

od jutra skręcam...

dako3
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

witka

trochę przestoju było ale się zebrałem i piszę teraz... oto i fotki

 

http://imageshack.us/a/img59/7793/20130501100609.jpg

 

http://imageshack.us/a/img833/1450/20130503093540.jpg

 

http://imageshack.us/a/img96/9825/20130503154237.jpg

 

http://imageshack.us/a/img600/516/20130508204050.jpg

 

http://imageshack.us/a/img594/8213/20130508204224.jpg

 

 

jak widać tak to wygląda na końcu, czy warto...hmm

no nie wiem, pracy jest na prawdę KUPĘ, może jeśli ktoś będzie miał samo wypolerowanie,

jeśli chodzi o skręcanie tych felg to faktycznie można życzyć tylko powodzenia,

z mojej strony to wszystko, dziękuję serdecznie za podpowiedzi

pozdrawiam dako3

dako3
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Mam 2 pytania odnośnie skręcania felg. Używaliście jakiegoś kleju? Dokręcanie było na wyczucie czy kluczem dynamometrycznym, jak tak to z jaką siłą.

 

Pozdrawiam i dzięki za odpowiedź.

Opublikowano

Ja używałem kleju niebieskiego coś koło 18zł w Castoramie, tylko taki mieli ale ok.

Skręcanie: ja nie miałem klucza dynamometrycznego więc skręcałem na wyczucie a właściwie to na max ile mogłem

i od razu ci podpowiem, żebyś nie ukręcił gwintu to używaj jakiegoś smarowidła do prowadzenia śrub we felgę w ten "otwór" ja ,iałem jakiś smar na wys. temperaturę i do pracy w ciężkich warunkach

powodzenia nrq

dako3

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.