Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ale mi chodzi dokładnie o ten charakterystyczny "zgrzyt skokowy" przy spadaniu obrotów z około 2k w dół. Trzeba sie wysłuchać dosyć dobrze żeby to wyłapać.
Opublikowano

po 1 musisz wiedziec jakie dokladnie błędy są w aucie powiedz zeby ktos kto ci to diagnozuje zapisal ci na kartce!

to ze cos w turbo bylo wymienione nie eliminuje jego uszkodzenia... znam przypadki ze turbo po regeneracji padło po 200m.... ah te chinskie czesci ;)

tak jak damianz pisze... zdejmij rure i umacaj.... bedziesz wiedzial jak trzymaja sie lozyska.... kierownic tak nie sprawdzisz...

na twoim miejscu wstrzymalbym sie z uzywaniem auta... mozesz cos sobie rozpier....... uszkodzic....

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Witam. Mam podobny problem jak w tym temacie. Ktoś kto rozwiązał mógłby podać przyczyny tego jakie miał plus jakies zdjecia? Bo ktoś pisał cos o silniku krokowym ale nie wiem gdzie on jest..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.