Skocz do zawartości

BMW e39 525d nie odpala ! błędy inpa- pomocy !


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na odległość nie jestem w stanie udzielić ci bardziej konkretnej odpowiedzi. Problem jest z ciśnieniem wstępnym paliwa potrzebnym do uruchomienia silnika i występuje SPORADYCZNIE.

Odpal auto, zagrzej silnik, podłącz INPE i na 3 biegu ostro przyspieszając obserwuj ciśnienie z pompy progowej.

Opublikowano
witam wszystkich ja mam taki problem przez przypadek dptankowalem jakies 10l verwy i po przejechaniu 600km pojawil sie komunikat o ukladzie wtryskowym poczytalem na forum ze to morze byc od zlej jakosci paliwa to szybko dotankowalem i po jakis paru kilometrow komunikat zgasl ale pojawil sie problem taki ze mi teraz podczas jazdy bemka przerywa coto morze byc a pozatym przed ta sytuacja to bemka jakos moc stracila slabiutko ciagnie mam nadzieje ze to niebedzie pompa paliwa bo slyszalem ze droga to sprawa jest a bemka tp jest 525TDS morze ktos pomorze
od zawsze na zawsze BMW:)
Opublikowano

Zależy jaki procent całego paliwa w baku stanowiło te 10l Vervy (rozumiem, że chodzi o benzynę). Jeśli 10 litrów benzyny byłoby w całym, pełnym baku to silnik powinien sobie z tym poradzić - zwłaszcza, że to TDS więc trochę bardziej odporny na dziwne paliwa. Jeśli natomiast po zalaniu tych 10 litrów benzyny w baku było np 30 litrów to mogło Ci trochę przeorać pompę.

Spróbuj teraz dodać do gnojówki jakiegoś środka do diesla na przeczyszczenie układu wtryskowego. Pojeździj na tym i zobacz czy się coś poprawiło. Sprawdź też, czy pompa (lub inne podzespoły) nie mają jakichś wycieków i innych widocznych usterek.

NAJLEPIEJ byłoby podpiąć auto pod kompa i sprawdzić czy wywala jakieś błędy a potem sprawdzić jakie parametry ma silnik. Na odległość nic innego Ci nikt nie doradzi.

Pzdr.

Opublikowano
dzieki za jaka kolwiek podpowiedz ale zalalem ON VERVE a w baku bylo jakies 50/60L a co dotego srodka na przeczyszczenie to gdzie go dostane w motoryzacyjnym a morze tez na cepenie co? A morze ktos ma namiary gdzie bym mugl sobie inpe kupic terz bym chcial sam sobie troszke pomuc no i jakie to sa koszty z gory wielkie dzieki
od zawsze na zawsze BMW:)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie.To nie od Vervy.

Kiedyś jeździłem tylko na ON Vervie i nic się nie działo(parędziesiąt tysięcy kilometrów).Teraz jeżdżę na zwykłej ON bo wiadomo jakie ceny paliw są.

ec2Wze6.jpg
Opublikowano
no to co takiego tak nagle zacza przerywac i moc stracil no moc to jeszcze przed stracila ale wogole cos musialo jej zaszkodzic tylko co wtedy? :(
od zawsze na zawsze BMW:)
Opublikowano

No to jeśli do diesla zalałeś ON VERVA to w ogóle nie powinno się NIC stać. Chyba, że to paliwo było jakieś wyjątkowo oszczane. W każdym razie nawet TDS nie powinien mieć żadnych problemów z paliwem typu VERVA itp. Być może to tez zbieg okoliczności, że akurat coś Ci padło po tym tankowaniu. Na dzień dobry - tak jak już pisałem wcześniej - kup jakiś dodatek do DIESLA, czyszczący układ wtryskowy (jest tego sporo, na stacjach, w sklepach motoryzacyjnych itp). LIQUY MOLY robi dobre preparaty - DIESEL SPULUNG lub coć podobnego do układów wtryskowych diesla. Są drogie ale robią robotę. Jeśli po kuracji takimi środkami nie będzie poprawy to wtedy dopiero zaglądać do bebechów. Mimo wszystko - na samym początku podepnij pod kompa bo tylko to Ci wskaże jakąś pewniejszą drogę do celu.

Co do kabla i INPA to kabel można kupić na Allegro, zaś INPĘ, z reguły dostajesz razem z kablem, także instrukcję instalacji itp (najczęściej jest to namiar na jakiś serwer, z którego sobie trzeba to ściągnąć i zainstalować). Śledź watki dotyczące diagnozy komputerowej a WSZYSTKIEGO się dowiesz sam.

Pzdr.

Opublikowano
to jade zaraz kupic cos takiego mam nadzieje ze cos pomorze a jak nie to coz zostaje kamp i pewnie jakas grupsza sprawa no nic dam znac co i jak jeszcze raz dzieki
od zawsze na zawsze BMW:)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wyczyścisz sobie pompę bardzo dobrze i uszczelki też.Jak uszczelki w pompie stare to będzie fajnie ciekło.
ec2Wze6.jpg
Opublikowano
No ale jak narazie to jeszcze tego specyfiku nie znalazlem to co CIHY nie polecasz tego robic :?: a co do inpy to znalazlem cos takiego nada sie bo jest wiele innych tanszych co wy na to http://moto.allegro.pl/tester-interfejs-bmw-adapter-e36-e46-e39-inpa-i2239558592.html
od zawsze na zawsze BMW:)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak chcesz nie polecam,ani nie zabraniam.Są osoby którym to pomogło.

Ja u siebie zastosowałem raz (jedyny)-pompa nie była robiona od nowości, więc uszczelki miały 16 lat ( :D ) Po zastosowaniu czegoś takiego-nie pamiętam nazwy,a nie będę wrzucał do jednego worka wszystkich produktów,zrobił mi się z pompy prysznic,bo to coś uszczelki zeżarło.I dołożyłem za uszczelnienie pompy nie pamiętam dokładnie,ale coś około pięciu stów-nie tyle drogie jest uszczelnienie co robocizna,bo pompę trzeba wyjąć.Więc w twoim przypadku może wyjść tańsza wizyta u mechanika.

Kolega z pracy tego typu środkiem zrobił krzywdę pompie w swojej Vectrze.

Dlatego jak chcesz "Rób swoje,ryzyko jest Twoje"

Takich środków pełno jest na każdych stacjach benzynowych.

Co do elektroniki to na forum kolega Nerwus zajmuje się takimi rzeczami.Z tego co wiem to dużo forumowiczów kupowało od niego.

ec2Wze6.jpg
Opublikowano
no juz go znalazlem tylko teraz mam watpliwpsci co do uzytku tego po twojej wypowiedzi CIHY bo nie chce zeby cos po tym nawalilo bo bedzie sporo kosztowalo ja akurat przebywam w niemcach oni se tu slono licza za wszystko i chyba poczekam z tym do czerwca wtedy bede w PL to tam cos z tym zrobie bo co z tego widze to nie mam morzliwosci tutaj sam se pewnie z pompa nie poratdze :? No ale dzieki za podpowiedzi
od zawsze na zawsze BMW:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.