Skocz do zawartości

Dmucha z wlewu oleju


djmlody1987

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jak odkręcam korek od wlewu oleju dmucha a autko spada z obrotów jakby miało zgasnąć a po chwili wraca do normalnych choć jeszcze delikatnie kuleje, po zakręceniu jakby w normie, jeszcze do tego delikatne cykanie prawdopodobnie na czwartym garze :mad2: opłaca się naprawiać czy lepiej wymienić silnik jak padnie?? :?: e36 85Kw 115km
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaprowadzę do kuzyna na warsztat to sprawdzi bo ja ze względu na brak czasu przez prace :cry: a co z tym cykaniem prawdopodobnie na 3-4 garze??? dodam tylko że kupiłem ją 2 tyg temu i dużo głośniej klekotało, ale jak zmieniłem olej bo ponoć nie był 2 lata zmieniany, to ucichło i zamieniło się w cykanie, obstawiam na panewki albo zawory
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie kochani nie wierzcie w to że są oleje lub świece do gazu jest to totalna bzdura :duh: Co do dmuchania z wlewu to tak ma być , znakiem tego odma nie jest zatkana i jest to prawidłowy objaw . I sprawa też ważna zmień tytuł na poprawny , na górze działu jest wzór
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie kochani nie wierzcie w to że są oleje lub świece do gazu jest to totalna bzdura :duh: Co do dmuchania z wlewu to tak ma być , znakiem tego odma nie jest zatkana i jest to prawidłowy objaw . I sprawa też ważna zmień tytuł na poprawny , na górze działu jest wzór

Kolego,po odkręceniu wlewu oleju,ma zasysać powietrze,nie dmuchać

wieżę,że,Ci sie tylko pomyliło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a autko spada z obrotów jakby miało zgasnąć a po chwili wraca do normalnych choć jeszcze delikatnie kuleje, po zakręceniu jakby w normie,

Jeśli kuleje po odkręceniu to znaczy że zasysa powietrze przez odmę , co za tym idzie odma nie jest zatkana . Sądzę że to autor tematu troszkę to źle nazwał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmienię olej na ten 10W40 albo jak kuzyn mi doradzał zainwestować w ten z Emiratów Arabskich mówi że dużo lepiej silnik na nim mu pracuje niż na jakichś innych, wymienię uszczelkę pod pokrywą bo na wysokości pierwszego tłoka widać niewielki wyciek, przeczyszczę tą odmę bo pewnie emir ma rację, w poprzedniej 320 w ogóle mi nie dmuchało z wlewu oleju..
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na wolnych obrotach zaczelo mi zgrzytac i to ostro jakby walek sie przecieral, nic innego mi nie pozostaje jak mechanik :cry2: jak zauwazylem nie smaruje mi klawiatury, korek suchy na zimnym i goracym silniku..... inspekcja gasnie dopiero tak ok 10 sek po odpaleniu, prawdopodobnie pierscienie od smarowania do wymiany.... bo moc w normie, ciagnie do przodu bez zastrzezen :mad2: :mad2: :mad2: cale zycie pod gore...........
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.