Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tu niewiele można wymyślić.

1. Sprawdzić ogniska rdzy, jeśli są to albo niemałe koszty albo jeździć aż się nie rozpadnie.

2. Diagnostyka - ogólny stan auta, zawieszenie, hamulce, tłumik, stan opon itp.

3. Czujnik lakieru - podobno bezwypadkowy.

 

Chyba niewiele więcej można wymagać od BMW za 3 tys. PLN.

Niektóre osoby mogłyby się zabić, skacząc z poziomu swojego "ego" na poziom swojego IQ

..............................................................................................

Freude am fahren


Moje auto - http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=190785

Opublikowano
Witam, ja mam 525TDS do sprzedania ale za 4000zł i to jest cena ostateczna. Wersja kombi, 1995r, nowiutkie kpl sprzęgło, pompka w zbiorniku, ważne opłaty, manual, czarna, praktycznie zero rdzy i w miarę dobrze wyposażona, więc jak coś to pisz na priv a jak zrobię zdjęcia to wystawię na otomoto
Było E39 523i, E30 320i Coupe, E32 730iA, E34 540iA M-Pakiet, E34 525TDS touring X2, E38 750iA pakiet Alpina
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Fotele i kanapa raczej nie wyglądają mi na e34, trochę takie za nowoczesne :norty:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.