Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
panowie sprawa wyglada tak po wyjeciu bezpiecznika od oswietlenia kabiny i wlozeniu go zpowrotem oswietlenie wlancza sie na okolo piec sekund i po tym mozna otwierac drzwi zamykac wlanczac przyciskiem a ono i tak nie dziala , druga sprawa poniewaz mam ten samochod dwa tygodnie to ten lacznik od wycieraczek spadl mi z bolca zablokowal sie i myslalem ze silnik umarl ,dzis go rozebralem i tragedia panowie z bmw chyba sie z burakami w vw obmacywali jak cos co jest uszczelnione moze nabrac tak wilgoci ale nie wazne chodzily i tak na jednym biegu a teraz dzialaja okolo 10sekud umieraja i po jakis dwoch minutach mozna je wlonczyc na nastepne 10 sekund .tak wiec lipa i nerw moje pytanie jest takie czy modul musze znalezc z takim samym numerem o ile jest to mozliwe ? czy dac ten do naprawy ? no i czy moze to byc sprawka czegos innego? zapomnial bym przekaznik dziala > dzieki z gory!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
panowie z bmw chyba sie z burakami w vw obmacywali

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Reszta postu bez komentarza :duh: .

ec2Wze6.jpg
Opublikowano
wiem nie potrafie pisac bez bledow i poprawnie gramatycznie jak i ortograficznie ale wydaje mi sie ze nie powinno byc problemu ze zrozumieniem moich wypocin. przepraszam i prosze o wyrozumialosc. zapytam prosciej, wymienic modul ? czy naprawic ten co mam? pozdrawiam
Opublikowano

Ja gdzies w polowie Twoich "wypocin" wymieklem. 6 klas chyba skonczyles wiec wypadaloby umiec zbudowac zdanie. Ty zbudowales "wielokrotnie zlozone" ale nie zupelnie o to nam chodzi :duh: Na poczatek wysil sie i uzywaj wielkich liter, znakow przestankowych oraz wbudowanego w przegladarke slownika, ktory podkresli Twoje bledy. Tak malo a da nam tak duzo radosci.

 

Co do Twojego problemu to podlacz sie pod kompa (inpa) i napisz jakie bledy masz. Skasuj, przejedz, potem jeszcze raz podlacz.

 

PS, widze ze ze SJP to sie nie obmacywales w mlodosci :mad2:

Opublikowano
ok będę się starał! :mrgreen: tak więc mój numer modułu tylko nie wiem który bo sa dwa 601-0729-012 i bmw 61.35-8 378 634 na komputer nie pojadę mieszkam w norwegii i tu to jest wydatek rzędu 500 zł tak wiec podziękuje za dwa miesiące jadę do Polski i tam to dopieszczę. Teraz chciał bym odpalić te wycieraczki i kupno tego modułu lub naprawę mogę załatwić wysyłkowo ,wiec było by super gdyby ktoś mógł mi powiedzieć jakie jest najlepsze wyjście. Dzieki i pozdrawiam!
Opublikowano

przyszyną "niemania" wycieraczek może być zatarty sworzeń

ja miałem ten z rysunku

http://i41.tinypic.com/aza1d2.jpg

wtedy będzie ciężko chodzić i sterownik by się silnik nie spalił wyłancza go na pare minut

co do wypadającej gałki lewej wycieraczki to najprościej kupić nową bo jest do kupienia w serwisach ale możesz ją "podrutować" samemu

ja po nałożeniu jej przewierciłem całość dokładnie w osi gałki i gniazda i skręciłem śrubą -- wytrzymało już chyba z 3 lata

 

co do świrowania oświetlenia zacznij od sprawdzenia głównych złączek które mądry inżynier umieścił pod prawą nogą pasażera przy samym progu (z wilgoci gniją złączki)

 

nie wiem tylko czy w norwegi znają wiertła i wiertarki ... jak nie to otwór w gałce wydłub soplem lodowym lekko hartowanym ciepła wodą :D

Opublikowano
Mam zdemontowany cały mechanizm i dzieje się to gdy silniczek jest odkręcony od reszty mechanizmu, więc nie ma żadnego oporu. Profilaktycznie silnik tez przeczyściłem sprawdziłem szczotki drobnym papierem przetarłem magnez (był skorodowany) po tym pracuje jak by lżej i ciszej. Co do bolca to sprawę załatwiłem w inny sposób. Przeszlifowałem ten plastik w który wchodzi gałka (skróciłem go) ,dobrałem nakrętkę której otwór ma podobną średnicę do spłaszczonej części gałki i ją przyspawałem,teraz nie jest już rozbieralna ale to chyba lepiej :mrgreen: Dziś sprawdzę jeszcze tą złączkę ale wydaje mi się że to sprawka tego modułu. Nie wierciłem tej gałki bo nie mam wiertarki stołowej a moje rozwiązanie wydaje mi się też spoko :8) Na allegro znalazłem identyczny moduł rozmawiałem ze sprzedającym i powiedział ze przed rozbiórką wszystko działało i chyba zaryzykuje i go kupie (a na marginesie muszę powiedzieć że zaskoczyło mnie kilka pojeba..ch rozwiązań w tym modelu) z resztą dam znać jak go zamienię. A w norwegii nie jest aż tak zle ceny nie topnieją ale sople już tak :D powiedzcie czy kupno tego modułu to dobry pomysł i czy nie lepiej oddać mój do naprawy? pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.