Skocz do zawartości

E36 316i M43 - problem z odpaleniem na zimnym


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Mam problem z odpalaniem na zimnym silniku. Trzeba pilować rozrusznikiem zeby zlapal - obrotow na benzynie nie utrzymuje ale przelacza na gaz i wtedy po 5-10min jak rozgrzeje silnik, parownik to wszystko dziala normalnie. Można wtedy odpalic na benzynie i obroty trzyma (lekko buja, ale to chyba normalne). Czy moze to byc problem z czujnikiem temperatury wody i wtrysku? cieply silnik odpala normalnie zimny masakra. Na zimnym silniku gaz buja obrotami ale nie wygasza silnika, kiedy rozgrzeje silnik obroty ustatkowuja sie.

Opublikowano
Ale to ze na benzynie nie utrzyma obrotow na zimnym a na gazie utrzyma (tylko buja) jest efektem czujnika?
Opublikowano
Ale to ze na benzynie nie utrzyma obrotow na zimnym a na gazie utrzyma (tylko buja) jest efektem czujnika?

 

Jak dla mnie to ewidentnie masz problem z silniczkiem krokowym. Ja mam to samo - z tym że ja mam M40, ale rano nie mogłem odpalić normalnie auta na PB, albo musiałem długo rozrusznikiem kręcić, albo wcisnąć lekko pedał gazu, i potem trzymać go aż do momentu lekkiego rozgrzania się silnika. Gdy silnik osiągał normalną temp. roboczą to auto odpalało od kopa. Co rozbiłem? Wziąłem WD-40 - wyciągnąłem krokowca, przemyłem go tym środkiem od wewnątrz, podłączyłem na krótko od akumulatora, tak aby kilka razy go uruchomić, żeby WD-40 weszło we wszelkie zakamarki - i mam spokój.

 

Problemem w M43 jest to że krokowiec znajduje się pod kolektorem dolotowym, więc jest duużo więcej roboty z jego wyjęciem.

 

pozdrawiam

Przyjemność zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.