Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich. Ostatnio założyłem nowy komplet kół, czyli nowe felgi i nowe opony roz. 225/45/17...problem polega na tym że nawet po doważaniu kół od 120km/h są odczuwalne mocne drgania...drży niemal wszystko...nie wiem co robic...

Gdzie mam szukac problemu ????...trzepaki ? zawieszenie ? tarcze ham. ???

Proszę o pomoc Pozdrawiam!

Opublikowano

Idealnie wywazyc i dowazyc można nawet kwadratowe koło.

Jak chcesz zobaczyć czy opony i felgi są proste musisz zrobić wywazanie na maszynie z rolka dociskowa. Przy okazji warsztaty które mają taka maszynę układają tak oponę na feldze żeby krzywizny wzajemnie się znosily.

Opublikowano

napisz jakie opony założyłeś??

ja cały poprzedni sezon męczyłem się z oponami (falken fk452) wyważałem, zdejmowałem, doważałem może z 10 razy - nic nie pomagało... :cry:

po sezonie raz jeszcze ściągnąłem opony w celu wymiany na nowe i okazało się że wszystkie 4 sztuki po przebiegu (ok 12 tkm) są zdeformowane, powychodziły bąble ale od wnętrza opony!! z zewnątrz opony były ok... dodam że felgi były proste, zero studzienek itd.

 

opony oddałem do gwarancji, ale oczywiście moja wina... teraz założyłem Continentala i jest wszystko ok

 

a podobnie jak u Ciebie jazda powyżej 110 km/h była tragedią :x :x :x

Opublikowano
Ja tak mialem z dunlopami.Zadnych bul nic poprostu opona zle zrobiona miala bicie promieniowe.Walilo tak ze chcialo glowe urwac.Poszyly do reklamacji uznali na 2 i jest teraz duzo lepiej.Nigdy wiecej Dunlop tylko continental
Opublikowano
(...)Ostatnio założyłem nowy komplet kół(...)

 

Podjedź do dobrego warsztatu który posiada wyważarkę z dociskiem która potrafi zmierzyć bicie opony. Jeżeli będziesz miał dużą pewność, że to faktycznie opona, dogadaj się z serwisem gdzie kupowałeś opony, że kupisz nowy komplet z własnej kasy, ale jak reklamacja zostanie uznana (co trwa zazwyczaj do 2tyg.) zwrócą Ci kasę. Ja tak zrobiłem w ubiegłym sezonie. Opcja numer 2, z uwagi, że nie ma jeszcze upałów to zamontować ponownie zimówki.

 

Niby ryzyko z założeniem własnej kasy, ale jak reklamacja nie zostanie uznana to chyba i tak nie zamontujesz tych opon ponownie.

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Również zmagałem się z biciem przy 120km/h i u mnie przyczyną był syf, pomiędzy stykiem felgi z tarczą hamulcową,

może to banalne, ale zacząłbym od tego.

Opublikowano

Mam podobny problem. Czy ktokolwiek wie gdzie znajduje sie taki warsztat w rejonie Gliwice, Katowice, Krakow?

 

Jak chcesz zobaczyć czy opony i felgi są proste musisz zrobić wywazanie na maszynie z rolka dociskowa. Przy okazji warsztaty które mają taka maszynę układają tak oponę na feldze żeby krzywizny wzajemnie się znosily.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.